indoor cross Lisse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

indoor cross Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 15:26

wie gaat daar aan meedoen?!heb vandaag een uitnodiging gehad. het is op zat 29 en zon 30 maart bij LR St. Hubertus en PC Poeleway

2 rubrieken:
laag(50-60)
hoog(70-80)

je mag 2x, je moet wel dezelfde hoogte hebben!
dit is een cross voor beginnende crossruiters!
de cross wordt gebouwd in de 2 rijbakken van het Ruitercentrum!
naja meer info, moet je me maar ff pb sturen! aangezien ik het programma heb ontvangen
dit is overigens voor paarden en pony's

naja ik doe in ieder geval niet mee, maarja misschien dat jullie het leuk vinden!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 18:40

Lijkt me erg leuk... maar helaas 30 maart heb ik een Kur op muziek staan voor de opening van de manege hier bij ons... anders had ik echt graag mee gedaan!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 18:49

Reddy, misschien als aanvulling hierop:
het ruitercentrum is in Lisse Knipoog, wel makkelijk voor anderen die niet weten waar Hubertus gehuisvesd is.

Ik kan jullie zeggen dat het altijd enorm leuk is opgebouwd en ook de moeite waard om te komen kijken.
Fitzel van mij is een beetje te kijkerig voor dit werk dus helaas, ik doe niet mee.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 19:14

Fitzroy schreef:
Reddy, misschien als aanvulling hierop:
het ruitercentrum is in Lisse Knipoog, wel makkelijk voor anderen die niet weten waar Hubertus gehuisvesd is.


Volgens mij staat dat al in de titel maar goed...

Ik heb een paar weken geleden een indoormarathon daar gereden. Ik vraag me alleen af of ze allebij de binnenbakken gebruiken voor de cross.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 19:25

ja ze gebruiken allebei de binnenbakken! weet ook niet hoe, want de doorgang is vreselijk smal!
ik reed er altijd met indoor Lisse(springen)
alleen tegenwoordig kom ik er niet meer! het is ff te ver voor mij, ik kom alleen met de cross, in het keukenhofbos ofzo!

enne fitzroy, het staat idd in de titel: Lisse hihi

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 19:48

Bloos , blunder, ik zat alleen je verhaaltje te lezen. Excuses, Reddy.

In de doorgang wordt zand uit de binnenbakken gegooid dus je kunt daar gewoon doorgalopperen.
Ik weet ook niet hoe ze het dit jaar doen, maar er is wel eens een jaar geweest dat ze buiten om gingen en dan was dat hele stuk ook volgestort met zand en stond er ook nog een hindernis.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 20:23

hey
waar ergens is Lisse? (sorry! Bloos )
xxx

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 22:25

KimS schreef:
hey
waar ergens is Lisse? (sorry! Bloos )
xxx



ehhhhh aan het eind van Noord-Holland ergens! of is het zeker al Zuid-Holland?!naja op die grens ergens! dus wel een beetje ver voor jou!

en fitzroy, maakt niet uit hoor Tong uitsteken oh zo'n dunne doorgang is nix voor mijn pony! 2 jaar geleden ofzo deed ik mee met indoor springen daar! nou d8 maar niet dat tobias door die doorgang ging Lips are sealed echt niet en ook op Indoor Barneveld wilde die er niet door! dus telkens afstappen! Schijnheilig ook lekker iri! maarja dan willen de mensen helpen, dan pakken ze hem en dan zet ie hem in de achteruit en gaat ie steigeren,
maar ik ben de enige op de vereniging die die uitnodiging krijgt, kom net van les en heb hem daar opgehangen! helaas hebben wij geen actieve sgw ruiters meer
ik geloof dat ik nog de enige ben! 2 zijn nu al 18 en die reden sgw
eentje heeft een nieuwe jonge pony
eentje heeft ook een nieuwe
dusja blijf ik alleen over, alleen ik heb het dus niet zo op lisse! en om nu 80 cm te gana springen terwijl ik M ga starten Haha! zou wel kunnen voor het vertrouwen van me paardje!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 00:42

Ik heb hem ook gehad vanmiddag reddy *LOL* Lisse ligt al in Zuid-Holland.

Denk niet dat ik meedoe, wil in april al starten in Roden en voor die tijd nog naar Alice. Het wordt anders zo druk Haha! Plus dat mijn paard nergens naar kijkt, behalve dan een beetje op water Lachen Ik zou dus voor het prijzengeld kunnen gaan...Party!!
Maar ja, ik moet 30 maart eigenlijk dressuren, ik hoop dan nog net L1 te kunnen starten zodat ik het B uit ben voor 1 april...Dan moet ik alleen zondag wel dat laatste puntje krijgen dat ik vorige keer al verdiend had alleen niet kreeg...Frusty
Als ik zondag geen punt rij laat ik dat dressuren voorlopig waarschijnlijk hangen en ga ik misschien wel heen. Is wel een leuke afwisseling en vast weer wat voorbereiden op het 'echte' werk...

Ik weet het dus nog niet Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 00:53

* verstopt topic voor Lautje * Tong uitsteken

Leuk, weer een indoorcross! Wanroij was super, best apart om binnen te crossen. Alleen heeft Retje op 23 maart en 6 april al een endurancewedstrijd met mij, het zou dus een beetje te veel worden om tussendoor ook nog naar Lisse te gaan. En we gaan ook al naar Roden, en ook Lau wil nog een crossles ergens in NL. Dus ik vrees dat we deze indoor even laten schieten...

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 00:57

De planning is gewoon niet goed hè Karin *LOL* Daar zit ik ook al mee...!
Wil best graag meedoen, maar dan hebben we weer elk weekend iets en voor Roden wil ik ook nog even water trainen bij Alice...Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 01:18

zijn jullie wel is bij indoor SGW geweest in Nijkerk?! daar ben ik een x wezen kijken bij 2 clubgenootjes(al dik4 jaar terug) zo dat was echt gaaf!!!! vet mooi gewoon! ik geloof neit echt dat Lisse toppie is hoor! indoor Lisse(springen) noemen ze ook al heel wat, maar tis gewoon een wedstrijdje! mare ik ga denk ik alleen het dijkgatbos doen, en misschien daarvoor nog een crossje!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 12:46

reddytobias schreef:
zijn jullie wel is bij indoor SGW geweest in Nijkerk?!


je bedoelt vast niet die nijkerk hier in friesland he

ik heb lisse even opgezocht, woon in dokkum (bovenin friesland) dus dat is echt te ver weg
vet balen dat al die sgw's zo ver weg zijn!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 12:55


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 13:07

Chrissie"]
[quote="reddytobias schreef:
zijn jullie wel is bij indoor SGW geweest in Nijkerk?!


je bedoelt vast niet die nijkerk hier in friesland he

ik heb lisse even opgezocht, woon in dokkum (bovenin friesland) dus dat is echt te ver weg
vet balen dat al die sgw's zo ver weg zijn!
[/quote]


nee niet die in friesland Tong uitsteken idd Lisse is voor mij al ver en ik woon bij de afsluitdijk in NH, dus dat zou voor jou zeker 45 minuten meer kosten!
ligt dokkum ook vlakbij witmarsum en lollum?! Haha!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 13:56

Tessebes"]
[quote="KimS schreef:
hey
waar ergens is Lisse? (sorry! Bloos )
xxx


www.zoekplaats.nl
[/quote]

thanks!
lijkt nog mee te vallen Haha!
Ga zo meteen even opzoeken hoe ver het is Knipoog
xxx

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 14:16

Hee, dat is op mijn rijvereniging de Hubertus! Aanstaand weekend is daar ook een springwedstrijd, de Wintertulp.
Misschien doe ik ook nog wel mee de 30e... Haha!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 15:01

reddytobias schreef:



ligt dokkum ook vlakbij witmarsum en lollum?! Haha!



Afbeelding

ligt dus niet echt in de buurt
witmarsum en lollum liggen in buurt van makkum, dus dat is wel even rijden

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 15:53

Friesland roleeert *LOL*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 16:38

Kun je niet even zorgen dat SGW Franeker weer opgestart wordt Rommie Verward
Friesland is voor ons wel lekker aan te rijden vanuit Den Helder *LOL*

En Chrissie: niet zeuren hoor...Tong uitsteken Den Helder ligt nu ook niet bepaald centraal...Huilen Alleen Dijkgat blijft binnen het uur rijden...Lisse en Nijeberkoop zitten toch ook al boven de 1,5 uur en dat noemen we dan nog dichtbij Haha! Heb je enig idee hoe lang het voor ons duurt voor we in Ede of Breda zijn Verward Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 16:45

Of in Barchem, ook al zo'n dagtocht voor jullie. Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 17:07

En Chaam en Ysselstein liggen ook al niet naast de deur...Net als Gorssel, Ambt Delden, Bathmen en Arnemuiden!
Alleen Wieringerwerf, Roden, Nijeberkoop en Lisse zijn voor ons te rijden op één dag. Maar omdat mijn ouders geen twee dagen weg willen staan die dieren dan dus uren op de trailer...Krijg trouwens niet de indruk dat ze het heel erg vinden, de dag erna heeft hij nooit spierpijn, is hij supervrolijk en loopt hij net zo enthousiast de trailer in als altijd Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 18:28

ja dijkgtabos is voor mij 3 minuten haha
Roden: d8 dat dat ook wel lang was, naja toen sliep ik en toen ging de reis snel
Ede: wel een klote eind
net als Gorssel
Lisse is dik een uur

enne sorry maar ik wist ff niet waar Dokkum lag! ja Lollum enz weet ik wel! dus dan wordt het voor jou nog verder! dus ik ga voor het dijkgtabos en misschien wil ik wel naar Ede ofzo!, verder zie ik wel hoor!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 09:51

ik weet niet of ik mee ga doen...
mijn knollie moet nog wel heeeeeeel veel leren want ik rij nu B sgw met hem maar somige hindernissen daar moet hij niets van weten.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 10:55

jep hé daph,
Gewoon lekker gaan oefenen.
Jammer tabitha dat je niet mee gaat doen.Maar er zijn nog genoeg crossen Knipoog