Werkkleding grrrr

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Werkkleding grrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 16:56

Voor mijn werk heb ik overalls nodig of een werkbroek met jasje. Ik heb 1 overall maar die bevalt mij niet goed, mijn rug is tekort waardoor ik het kruis iedere keer tussen mijn knieen heb hangen. En de losse broeken hebben ze alleen in herenmodellen, die zitten mij dus te strak op de bovenbenen en te los in de taille. Gaaaap Ook erg handig als je veel moet traplopen en kooiladders op moet.
Nou ben ik eens gaan neuzen in de catalogussen die we hier hebben liggen, ze hebben dus alleen herenmodellen Grr ik wordt hier niet goed van.
Net zo met werkhandschoenen, die hebben maar 1 maat => te groot. Ik wil werkhandschoenen in mijn maat!!!
Zo ik ben weer even mijn frustraties kwijt...
Weet iemand toevallig leveranciers van werkkleding waar ze wel rekening houden met vrouwen in mannenwerk????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 16:58

Heb je al gekeken in de KLM catalogus?
Die hebben vooral erg leuke en modieuze werkkleding. Het is niet zo heel erg duurzaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 17:03

Boeren zijn hele rare mensen qua bouw heb ik de indruk gekregen. Vroeger had ik altijd een overall van eh, blauw standaardmerk, iemand een idee voor merknaam? Enfin, nu heb ik een New-Holland overall, die zit ook niet helemaal goed, maar het kruis hangt niet bij m'n knieƫn maar er nog net boven , alleen zijn de armen veels te lang zodat ik ze een paar keer omsla.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 17:18

Jippie schreef:
Heb je al gekeken in de KLM catalogus?
Die hebben vooral erg leuke en modieuze werkkleding. Het is niet zo heel erg duurzaam.


De KLM catalogus van een paar jaar geleden staan alleen een heleboel foto's in van knappe mannen. Knipoog Heb er weinig vrouwenwerkkleding in gespot. Misschien eens een nieuwe aanvragen.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 17:22

Fijn he..dat passend maatwerk.....
Zo draag ik bijv een herenpantalon op mijn werk..zit wat lager en zitten klepzakken op achter. Vrouwenpantalons zitten erg hoog in taille en zijn niet mooi. Maarja daar heb jij niks aan... Wat vind je chef ervan? Mag je niks kopen en dan declareren?