Sneeuwballengooiers mishandelen echtpaar (Capelle)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Sneeuwballengooiers mishandelen echtpaar (Capelle)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 09:25

CAPELLE AAN DEN IJSSEL (ANP) - Een 43-jarige man is zaterdagmiddag ernstig mishandeld omdat hij aan een groepje jongeren vroeg of ze wilden ophouden met het gooien van sneeuwballen. De mishandeling gebeurde op het Damsterdiep bij winkelcentrum De Terp in Capelle aan den IJssel.

De man wandelde daar met zijn vrouw toen de jongeren hen lastig vielen. Nadat de man daar wat van had gezegd, werd hij beetgepakt, tegen de grond gewerkt en geschopt en geslagen, aldus de politie. Het slachtoffer werd met gebroken ribben, een ingeklapte long en kapotte neus overgebracht naar het IJsselland Ziekenhuis.

Zijn echtgenote (47) kreeg schoppen en klappen toen zij haar man te hulp kwam. De vrouw werd bovendien beroofd van haar gouden armband. De politie heeft nog niemand gearresteerd.

Begin vorige maand werd in de Rotterdamse wijk Zevenkamp een 15-jarige jongen neergestoken omdat hij sneeuwballen naar een auto zou hebben gegooid. De man die de jongen had neergestoken meldde zich later aan het bureau

(Bron : ANP)

Dit verzin je toch niet, die ene dag in het jaar dat er sneeuw ligt.....

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 15:03

Ja ik had het al op teletekst gelezen..
Hier nog iets:

13-jarige jongen overleden na schietpartij op Slinge

ROTTERDAM - Enkele tientallen mensen hebben zondagavond bij metrostation Slinge in Rotterdam-zuid de 13-jarige Sedar herdacht, die daar zaterdagavond weer neergeschoten.
De jongen overleed zondagmiddag in het Erasmus Medisch Centrum aan de gevolgen van de schotwond aan zijn hoofd. De rouw-groep bestond voornamelijk uit leeftijdsgenootjes van de voetbalclub Transvalia van Sedar. Er werden bloemen neergelegd en fakkels aangestoken.

25 rechercheurs onderzoeken de zaak. Er is buurtonderzoek gedaan. De politie weet nog niets over het motief van de schietpartij. Ook van de dader ontbreekt ieder spoor.

Er gaan geruchten dat de jongens sneeuwballen aan het gooien waren en dat dat voor de dader mogelijk de aanleiding is geweest om te schieten, maar de politie kan dat niet bevestigen.

(Bron: www.rijnmond.nl)


De jongen waarover het hier gaat zat bij mij op school, het is echt niet normaal dat je neergeschoten wordt omdat je een sneeuwbal gooit. Is de dader dan nooit jong geweest? Ik snap die mensen echt niet.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 08:53

ik snap het ook niet,
je bent maar een keer jong en er ligt toch niet alleen sneeuw voor de sier !? En om dan te gaan schieten, ik vind dat je er eerst een over kan praten.Echt erg vind ik dat.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 22:27

stelletje mongolen!!!!! Boos!

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 13:08

Twinkie schreef:
ik snap het ook niet,
je bent maar een keer jong en er ligt toch niet alleen sneeuw voor de sier !?


Sneeuw ligt er ook niet om naar rijdende auto's te gooien, echt levensgevaarlijk, helemaal als het glad is!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 13:11

Miran schreef:
Sneeuw ligt er ook niet om naar rijdende auto's te gooien, echt levensgevaarlijk, helemaal als het glad is!


Ben ik het mee eens, maar om dan iemand maar af te knallen is abnormaal..

Ook ik zou het niet leuk vinden om met gladheid ineens een sneeuwbal op mijn voorruit te krijgen, maar om er nou iemand voor te molesteren, nee, daar denk ik niet aan

Tenzij ik iemand zou raken door de sneeuwbal, dan krijgt hij een draai om zijn oren Haha!

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 13:31

Ik zei ook niet dat ik het normaal vind (ik vind het achterlijk), maar de jeugd snapt niet dat het echt irritant is. Ik kreeg wel wat aneeuwballen tegen mijn auto op een stukje spekgladde weg met geparkeerde auto's ernaast. Heb nog getwijfeld of ik uit zou stappen, maar je maakt dat zo'n jochie toch niet wijs.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 13:40

Nee, om een echtpaar af te tuigen dat er wat van zegt, dat is lekker

Maar goed dat je niet uit bent gestapt, Miran Haha! !

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 15:19

Hij was maar alleen Knipoog