Rechterstelling...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Rechterstelling...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 22:47

Er klopt iets niet tijdens het rijden..het gaat heerlijk maar toch....
Toch maar eens grondig gaan analyseren...rechts weigert hij te buigen. Het lijkt een plank. Hij is tegenwoordig eigenlijk over het algemeen lekker nagevelijk, met een netjes achterhand gebruik. Linksom, en nu ik terug kijk om mij zelf, rijd ik ook bijna alleen op de Linkerhand SB en wijken.
Ik heb gister rechtsom wel een kwartier op de volte gezeten..maar hij weigert in te buigen..tis idd zijn holle kant (manen rechts Lachen ). Uiteindelijk met hulp van instructrice iet wat..duidelijkere Haha!, hulpen gaan geven geen resultaat. Op een gegevenmoment moest ik overdreven stelling vragen, en 'prikte' zij met de botte kant van een zweepje hem naar buiten (versterking van het binnenbeen) maar zelfs dan weinig of eigenlijk geen, juiste reactie..... Hij loopt wel recht, best verwonderlijk eigenlijk...Ook is hij gelijk bespierd... Misschien dat longeren een oplossing kan biedern, maar hoe precies? OF welke oefening kan een oplossing bieden. HEt klinkt mischien raar dat ik hier nu pas mee kom, maar ik vrees dat ik zelf vooral linksom heb gereden, en rechtsom vooral vooruit of iets dergelijks. Ook loopt hij wel eens scheef, kont eruit dus, hij buigt niet, maar gaat scheef lopen op de volte..... Ik had het idee dat mijn instructrice ook niet precies wist wat ze er mee aanmoest...ik heb iig die les geen bruikbare tip g ehad....iemand poteniele oplossingen???

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers