Al vakantieplannen????????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Al vakantieplannen????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 21:53

Hoi iedereen,
zeg hebben jullie al vakantieplannen voor de komende zomer??? Ik wil zelf ook maar weer eens vakantie nemen. Maar heb nog geen leuke plannen. Dus al jullie ideetjes zijn welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Nerd


Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:57

Ik ga met een vriendin een weekje naar een huisje en dan nemen we onze pony's mee. Lekker boscrossen. Waarschijnlijk ga ik ook nog met mijn ouders en mijn boertje een weekje naar de Veluwe (dan nemen we Rocco en de shet van m'n broertje ook mee). En ik ben nog op zoek naar een leuk adres in Engeland waar ik met paardjes kan werken, om m'n engels te verbeteren. Maar dat lukt niet zo.

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:59

Mijn enige vakantie die al vast staat is de KNHS trainingsweek in Ermelo. Verder heb ik met mijn vrien nog niks concreets afgesproken, nog niet eens in welke weken hij vrij moet nemen (moeten we eerdaags toch maar eens gaan doen).

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

belcanto
Berichten: 33
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:10

ik ga 5 weken naar spanje, en dan heeft mn paardje ook lekker vakantie en misschien dat ik vraag of iemand hem wil longeren en anders gaat ie lekker de wei in.

mijn arabiertje is het geweldigste paard van de hele wereld!!!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:24

Ik ga 10 dagen met mijn vriend naar Corfu. Daar gaan we lekker rond touren met een auto en een beetje luieren. Misschien dat ik in het voorjaar nog met een vriendin + paardjes een aantal dagen weg gaan.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:24

Waarschijnlijk werken! Op vakantie gaan liever niet.... Ga wel af en toe een dagje weg, maar niet echt ergens heen Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:27

Hmmz ik ga stage lopen in de vakantie en dagjes uit! en heel veel van snowdon gaan genieten (en misschien van iemand? Lachen )

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:25

Ik ga de hele vakantie werken op de SRR en lekker Jodie inrijden. Ik kom mijn vakantie wel door. En ze gaan ook nog een kamp organiseren (misschien zelfs wel 2). Haha!

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:26

Oh en leon, je komt toch ook nog langs op de SRR?!

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:29

wij gaan naar amerika Haha! Haha! Haha! lekker warm daar Blauw oog#)

Be the change that you want to see in the world.

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:30

wij gaan naar Amerika Haha! Haha! Haha! lekker warm daar Party!! Party!! Party!!

Be the change that you want to see in the world.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 15:18

Niets staat nog vast, maar Esme_27 en ik hebben het idee om er met de paarden lekker even tussenuit te gaan. Wel in Nedeland dus, en geen trektocht ofzo, maar lekker met de paardjes in een andere omgeving rijden! De uitrijmogelijkheden thuis zijn vrij beperkt. (bos of hei, wij zijn snel blij)


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:20

Ik ga in april naar Australie en dan in augustus/september misschien nog een keertje... of anders hopelijk naar Texas weer, daar hebben ze me afgelopen september echt aan mijn haren naar het vliegveld moetn slepen voor de terugreis... Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:35

Ik heb zeker vakantie plannen want ik ga namelijk 2x op ponykamp Party!! (moet 1 kamp zelf betalen hoor, de goedkoopste natuurlijk Tong uitsteken) ik ga naar de zomerinstuctieweken week 10C SGW pony's waar ik ontzettend zin in heb. En ik ga naar Stal Sintels op ponykamp met veel bokkers! En tja wie weet waar ik nog meer heen ga in de vakantie. Dat zie ik nog allemaal wel.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:46

Jazeker! We gaan deze zomer 15 dagen naar Zakynthos, een eilandje van griekenland! Party!!
met z'n 11ven Haha! Opa en Oma zijn 40 jaar getrouwd en toen hebben ze ons een vakantie kado gegeven Haha!
Ik kijk er nu al naar uit! Onze vorige vakanti naar Rhodos was heel leuk en relaxt Cool deze hoop ik ook!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:05

Ik ga waarschijnlijk 1 week op mijn manege op ponykamp (ben een beetje oud, maar doet er niet toe.. Tong uitsteken), misschien ga ik nog met mijn ouders naar grieenland en misschien wel alleen, hangt ook af of ik mijn examnen haal.. En ik ga misschien met een vriendin 1 of 2 weekjes naar terschellig.
Maar echt vaste plannen heb ik dus nog niet, met dingen plannen begin ik altijd (te) laat!... Haha!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:15

Eerst was het de bedoeling dat ik met mijn vriend en een paar andere jongens erbij naar Lloret ging, alleen mijn geld werkt niet mee Tong uitsteken
Dus nu dit jaar alleen Lowlands, en misschien nog een ponykamp ....weet het nog niet Scheve mond

gewoon geen onderschrift :D

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 18:14

ik ga met evy van bokt waarschijnlijk op vakantie we moeten alleen nog een bestemming prikken en kijken hoeveel geld het voor haar mag kosten.
Zelf zit ik te denken aan paardrijden(trektocht) door oostenrijk, ardennen of misschien wel ijslander rijden op vlieland.
Als ik van het weekend de auto heb ga ik naar eef toe om het te bespreken.

Wodan en ik onderweg in de M2

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 18:22

Ik ben eigenlijk nog in de wintersport mood. Ik ga over 7 weken eerst nog lekker skien in frankrijk.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 20:41

in iedergeval in april een weekje met mijn aussie collega naar Parijs.

Voor de rest staat er nog niks vast.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 21:53

Jaaah zeker hebben wij plannen.
Naar Brazillie of Mexico, we zouden eerst in Februari gaan maar het wordt toch iets van september ofzo.
Nu gaan we over een paar weken een paar dagen naar Rome Lovers

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 21:59

Ik ga met vriendinnen een midweekje op vakantie naar de Belgische kust Party!!

En ik ga ook nog met mn ouders op vakantie en we nemen Ivanka mee Lachen We gaan naar Noordwijk Party!!


SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 22:40

In Augustus ga ik met mijn vriend en zijn broer en ouders(Leuke ouders!)een week naar Londen....

En ik wil graag nog met Maffick naar Ameland,naar Giesam hier van bokt,maar dat moet ik even zien met de kosten enzo... Ik kan waarschijnlijk met iemand mee in de trailer en dan ga ik absoluut naar Ameland toe(kunnen ze zien hoe Maffick veranderd is Haha! )

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 22:56

Trektocht op de Veluwe! En misschien nog op ponykamp waar mijn huurpony staat. En waarschijnlijk ga ik ook nog werken..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, AmberG, Indy_Mouse_9, juniper, Larislaatje, Leo, Megane, Muga, nuevo_mien, Sjors050, Telpeva, veerledec, Vetra, vierhoef, Whizz, Wopkebrok en 139 bezoekers