Pompidou is verhuisd.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Pompidou is verhuisd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 12:41

Ze staat nu vlakbij mijn instructrice, die haar voorlopig voor me gaat rijden, ik moet nl in therapie met mijn rug.
3 Weken terug, tijdens een les, die overigens heel super ging, kreeg ik een ontzettende klap in mijn rug, toen Pompidou tijdens het galloperen een aantal bokken gaf. Het waren bokken van 'formaat'zeg maar. *LOL*
Ik kon ze wel uitzitten, maar ik voelde opeens zo'n pijnscheut in mijn rug...
Sindsdien zit mijn rug muurvast.
Heel fijn.

Aangezien ik op doktersadvies therapie moest volgen, en het niet verstandig was om weer in dat zadel te gaan, heb ik samen met mijn instructrice besloten, dat zij Pompidou voor me gaat doorrijden.
Maar aangezien Pompidou veelst te ver stond om elke dag heen te rijden, heb ik Pompidou vlakbij haar gezet, zodat ze lekker na haar eigen paarden, Pompidou kon gaan doen.

Dus nu moest ik van mijn paardenloontje, en da's niet ruim Haha! , stalling gaan betalen, en natuurlijk de 'rijkosten'.
En dan hield ik bar weinig over.

Aangezien ik voor Pompidou en mezelf wilde kiezen, heb ik ook besloten om daar te stoppen met werken...
Heel erg jammer, maar wel het beste voor mij en mijn peerdje.
Dus mensen, als er iemand een leuke baan zoekt in de paarden? Er is een vacature open... Knipoog


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 12:49

Jeetje wat jammer van je baan! Tja, in de paarden werken wordt nog steeds niet zo best betaald... Wat voor werk ga je nu doen?

Ik hoop wel voor je dat je rug snel weer opknapt zodat je Pompidou zelf weer kunt rijden. Voorlopig heb je gelukkig een goede oplossing voor haar.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 19:53

Paarden betaald echt slecht ja, maar goed dat wist ik van te voren. Knipoog

Ik ben erg blij op de nieuwe stal, nu kan ze tenminste lekker vaak naar buiten, lekker in de frisse lucht.
Ik merk echt dat ze veel vrolijker is. Lovers
Ik heb ook vandaag een aantal erg leuke foto's gemaakt, zal ik vanavond ook even plaatsen.


paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 22:20

oh leuk foto's heb ik nog nooit op bokt gezet.had je eigenlijk al nieuw werk?

Z1+4


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frutsel05, Groetje, Jet, Lanoca, Nienken, petraaken, Sterrenpony en 107 bezoekers