EHBO-diploma gehaald

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

EHBO-diploma gehaald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 15:36

Wij hadden net op school de examens voor het EHBO-diploma. Ik moest als eerste met een klasgenoot van mij naar binnnen. Het eerste gedeelte ging heel goed en bij het tweede gedeelte ging alles fout. toen de volgende 2 waren geweest, moesten we terugkomen voor de uitslag. We moesten in een rij gaan staan en toen moest ik en een andere klasgenoot een stap naar voren doen. Wij waren geslaagd volgens de manier van Idols. Toen dacht ik dus dat de anderen gezakt waren, maar dat kon eigenlijk niet. Toen zei hij dat de anderen ook geslaagd waren. Ben nu helemaal heppie. Haha!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 15:58

Hey hartstikke goed! Die heb je maar mooi op zak!

Ik was bijna gezakt omdat ze mij een strikvraag gaven. Weet hem ook nog precies.
"Stel er is een auto-ongeluk gebeurd op de weg. Jij loopt aan de overkant, wat doe je?"
Dus ik uitleggen dat ik erheen zou gaan en legde stap voor stap uit wat ik zou doen.
Fout.
"Eerst uitkijken voor je oversteekt." Echt zo flauw.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:04

ik wilde hem ook halen. op ons werk wordt dat eens in de zoveel tijd georganiseerd. helaas ging het dit keer wegens weinig belangstelling niet door. maar in september is een nieuwe ronde.

Amor Vincit Omnia

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:10

Toevallig, ik moet morgenavond examen doen.

The Arab in his purity is a horse of the highest courage. (Davenport)

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:21

Wat goed, gefeliciteerd Party!! !!
Ik heb nu in het totaal al 3 keer een EHBO cursus gedaan; de eerste keer een "gewone", de tweede keer speciaal eentje die op (kleine) kinderen gericht was en de derde weer een "gewone" om het allemaal nog eens op te frissen. Ik vond/vind het best leuk om te doen hoor Knipoog !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 18:20

Gefeliciteerd!
Wat een vage manier zo "op z'n Idols". Ik heb een paar jaar terug EHBO - examen gedaan, maar alles is weggezakt.


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 18:22

gefeliciteerd!Ik heb er ookwel eens aan gedacht 'm te halen maarja geen tijd etcetc

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, Besje, Dennenboom, FleurSandro, Googlebot, GrapeshotBot, III, IlBuono, ingvdh, iphyn, Jive03, jojoleinee, LCT, leonie1988, LouLouB, Merel___, Mrskiwi, paljaslaura, Petra_O, xPabloBokt en 70 bezoekers