Vervolg van de brand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Vervolg van de brand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 23:40

we lopen even naar de badkamer:
Afbeelding
Afbeelding
lamp in mijn kamer:
Afbeelding
Hier stond mijn tv:
Afbeelding
Troep.. ze waren dingen aan het uitzoeken alles stond doorelkaar van andere kamers etc.
Afbeelding
Zoldertrap:
Afbeelding
Hier zijn we op zolder.. mijn zus dr kamer alles is door deuren en muren heen gegaan.
Afbeelding
Computer..een ouwetje van me zus.
Afbeelding

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 23:44

jeetje wat erg zeg..
wat vreselijk voor jullie

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 23:47

Echt zo vreselijK! Het ziet er allemaal zo vreselijk uit! Nou veel sterkte!

Fem

Berichten: 12511
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 08:12

echt erg ....heel erg.....zoals ik al bij die vorige foto's zei...ik wens jullie veel sterkte...

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 10:35

Ik wens jullie heel veel sterkte, ik kan me voorstellen dat het nogal KL**E is... Boos!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:19

Jezus...wat moet dat erg voor je zijn zeg, zo je vertrouwde huis weer te zien!
Maar gaan jullie er weer in wonen? Wordt alles weer opgeknapt?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:22

Vreselijk zeg, moet dat door professionele schoonmakers gereinigd worden? voor zover mogelijk? Hebben jullie ook waterschade, of alleen rook en vuurschade?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:35

Wat erg Marjo! Bloos Echt vreselijk! Veel sterkte he Lachen

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 12:42

Ja het is door Dolmans gereinigd het word nu weer een beetje opgeknapt de zolder is af en me vader heeft zelf de badkamer gemaakt omdat ze overal zo ontiegelijk lang over doen *zucht*
Vrijdag heb ik een nieuw kozijn gekregen *suup mooi*
Maandag komen ze mijn plafond stuken en spuiten doen ze op dinsdag daarna word alles weer een beetje op orde gemaakt geschilderd en behangen enz.. over 2 weken komen ze over de hele eerste verdieping laminaat leggen en dan kunnen m'n nieuwe meubeltjes komen.
Tja de vloerbedeking op de trap en in de gang moet weer gelegd worden en de over gebleven spullen die zijn schoon gemaakt komen terug!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:51

Jeetje, ik krijg er koude rillingen van... Al je vertrouwde spulletjes weg, je moet weer helemaal opnieuw beginnen...

Succes met het opknappen van het huis!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:54

marfiek schreef:
Vrijdag heb ik een nieuw kozijn gekregen *suup mooi*
Maandag komen ze mijn plafond stuken en spuiten doen ze op dinsdag daarna word alles weer een beetje op orde gemaakt geschilderd en behangen enz.. over 2 weken komen ze over de hele eerste verdieping laminaat leggen en dan kunnen m'n nieuwe meubeltjes komen.

Nou, dat is dan een piepklein gelukje bij het ongeluk, alles is straks weer mooi, nieuw en fris. Maar je persoonlijke spulletjes zijn weg. Het ziet er inderdaad flink geblakerd uit, zeg. Toen ik een jaar of acht was is onze boekhandel waar we boven woonden uitgebrand en daar was ik al heel erg van onder de indruk en toen waren er niet eens persoonlijke spullen van ons weggevaagd. Kun je nagaan hoe dit voor jou is.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 13:02

ik hoorde op de film mij en me moeder op de achtergrond.. ik was toen heel ziek en kon bijna niet op me eigen benen staan.
Ik wilde toch even kijken me moeder hield me beet.. ik keek en draaide me meteen om naar me moeder helemaal overstuur was ik..
Hoorde me moeder zeggen het komt allemaal goed we gaan dalijk nieuwe kleren kopen en je krijgt een nieuwe kamer gaan we mooie spullen uitzoeken.. *echt lief* de eerste dagen is dat alleen maar tegen me gezegt om me weer wat op te vrolijken!
Op ouderjaars avond was het toen helemaal mis er werd vuur werk naar ons gegooid toen we net even naar het huis waren wezen kijken het vloog allemaal me vaders kant op... ik schrok heel erg en begon heel hard te schreeuwen ze zijn toch ook nie wijs.. loop ik later langs ze "het is je eigenschuld die brand, had je je computer maar niet op stand-by moeten laten staan" het was niet mijn schuld dat het was gebeurd en het komt al zeker niet door de computer!!

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:18

oh wat erg he heel veel sterkte!

yorin

Berichten: 2279
Geregistreerd: 06-02-02
Woonplaats: Almelo :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 16:28

ow dat ziet er niet goed uit wat erg zeg! ik wens je heel erg veel strekte... groetjes sabrina

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:32

Ik vind `t echt vreselijk !!!!
Dat je zomaar ineens je huis kan verliezen nogmaals veel sterkte

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:58

Goh, dat ziet er echt vreselijk uit Verdrietig !
Sorry, ik heb het helemaal gemist dat jullie brand hebben gehad!!
Zijn ze inmiddels al opgeschoten met het opknappen ?? Ik hoop het echt voor jullie; er zal straks niets fijners zijn, dan weer lekker terug te gaan naar jullie eigen huis!! Sterkte!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 18:16

We hebben beneden nog.. en we slapen nu op zolder --> dat is al wel klaar.. mag ook wel na 2 maanden..
Ze gaan nu mijn kamer doen... kozijn is vrijdag geplaatst, maandag en disdag is mijn plafond gedaan... Lachen vrijdag word er waarschijnlijk behangen en maandag komt het laminaat of de hele boven verdieping.
Het zal vreselijk fijn zijn als ik weer lekker een eigen plekje heb.. de hele dag iedereen om je heen.. waar je ook bent kan soms heel vervelend zijn