Hoe vaak worden jullie aangehouden door politie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Hoe vaak worden jullie aangehouden door politie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:35

Sinds ik mijn huidige auto (van de zaak) heb, sta ik gemiddeld twee keer in de week langs de kant. Alcoholcontrole, gordelcontrole, algemene verkeerscontrole, je verzint het niet of ze controleren het bij mij Haha!

Hiervoor had ik dezelfde auto,maar dan in het zwart. Deze is knalrood, maar hiervoor had ik ook een knalrode auto en werd ik nooit aangehouden.... Verward

Nou zit ik de laatste maanden wel meer op de weg, maar ik vind 2x per week wat overdreven....
Meer Bokkers last van te veel blauw op straat?


PS ik zie er niet echt heel onbetrouwbaar uit volgens mij hoop Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:36

Haha, ik denk het ook Sonja Haha!

Ik word namelijk NOOIT aangehouden, mag best, maar ik zie er gewoon uit als een engeltje Schijnheilig

Saai hoor *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:38

Teveel blauw op straat? Volgens mij is er volgens de politie teveel rood op straat!! Haha!
Ik word eigenlijk nooit aangehouden, hoewel, toen we de brommer nog hadden is het een paar keer gebeurd. Geen helm, geen certificaat, geen verzekering, geen licht...en je er toch nog altijd uit banketstaaf. Volgens mij heb ik nog nooit een boete gehad van de politie. Voor zonder licht fietsen blijft het ook altijd bij een waarschuwing.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:38

teveel blauw op de verkeerde plek!

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:41

Tja, ik ben dus vorig jaar een keer aangehouden (dat verhaal ken je), verder nooit mee, al rijd ik nu wel ruim 500 km per week. Denk toch dat het aan jou ligt ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:41

Ja hoor, ik rij 2 keer daags langs een favoriet controleerpunt van de politie, meestal voor alcohol controle.
* goedenavond mevrouw, heeft u gedronken
# nee, alleen koffie en ik ben trouwens even aan de telefoon
* wilt u hier even op blazen, weet u hoe het werkt?
# je geeft maar hier, uche uche, zo klaar
* dank u wel mevrouw, dat is in orde, u kunt weer doorrijden
# hartstikke fijn, kun jij dan even zorgen dat ik er ook weer uit kan, bedankt.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:41

Ik ben denk ik een keer of 4 STAANDE gehouden. Aanhouden is heel iets anders…: 1x vuurwerkcontrole, 1x algemene controle, 1x alcoholcontrole en 1x gordelcontrole en toen kreeg ik commentaar over het aankoppelen van mijn trailer (grrrr, ik weet echt wel hoe dat moet. Zo’n éénstreper *aspirant* dacht dat hij mij toch ergens voor kon boeken, had hij het mooi mis!)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:41

Laatst stond er echt een ge-wel-dig stripje in de krant.
Plaatje 1: relaxed mannetje loopt dromerig over straat
Plaatje 2: een inmiddels totaal geschokeerd mannetje zet grote ogen op en roept midden op straat: "een lijk! een lijk!"
Plaatje 3: hij rent het politiebureau binnen waar een bordje op het bureau staat: "al het blauw is op straat"
*LOL* vond 'm echt super! Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:42

Zie ik er dan zo lief en betrouwbaar uit? Haha!

Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ben aangehouden, volgens mij was dat zelfs nog op de middelbare school toen ik iedere dag naar school fietste en terug, en er veel werd gecontroleerd op lichten.

Met de auto iig nog nooit, niet met mijn eigen auto en niet met de auto van de zaak die ik een tijdje had. Terwijl ik daar toch erg veel mee op de (snel)weg zat.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:46

Ik ben vorige winter 6x gecontroleerd per fiets, of mijn lampen het wel goed deden (eerst een kwartier wachten in de kou, terwijl als ik aankwam fietsen, zien ze dat toch wel )
6x gewoon...
ze geloofde het op school al bijna niet meer...

dit jaar geen een keer...

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:58

Ik ben twee keer aangehouden door de politie. De ene keer fietste ik ergens zonder licht. En de andere keer was de uitlaat van mijn auto afgebroken en die hing er dus niet zo netjes meer onder Haha! . Ik heb me er beide keren uitgered Haha! .

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:13

Ben nog nooit staande gehouden door de politie. Wel door de stadswachtbeveiliging-iets mensen maar daar was ik snel weer vanaf *want ik had haast * Maar in de auto nog nooit, heb ook nog niet zo lang mn rijbewijs dus misschien komt t nog Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:28

Met de auto nog niet, ook niet bij anderen in de auto. Wel een keer op de fiets op heterdaad betrapt op door rood rijden, samen met tig andere scholieren, maar die werden niet gepakt. Normaal was het 80 piek, was speciaal actietarief, 40, en omdat ik onder de 16 was was het 20. Oftewel: ik was voor een prikkie klaar. De keren daarvoor had ik gewoon een waarschuwing gekregen. Tuurlijk meneer agent, ik zal het niet meer doen meneer agent!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:29

Ik heb inmiddels 10 jaar mijn rijbewijs en ben welgeteld 1 keer aangehouden bij een algemene controle van de papieren en het rijbewijs. Alles was in orde dus ik zo weer doorrijden. Haha! Hmmm.... zou mijn snelheid er soms iets mee te maken hebben? Misschien KUNNEN ze me niet aanhouden Schijnheilig

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:31

Niet met de auto, maar met mn scooter wel . Ik had mn scooter nog maar net een paar weekjes (2 weken denk ik) en toen mocht ik al gelijk op de rollerbank Schijnheilig
Zie er dus onbetroubaarder uit dan ik dacht Tong uitsteken

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:36

Scoots zijn gewoon nogal gewild...
Maarten, jij rijdt echt heel braaf volgens mij. Ik kan op 10 cm afstand nog niet zien hoe hard ik rijd, niet dat ik kippig ben, maar mijn gaspedaal is gewoon zo lekker makkelijk!

Erik34

Berichten: 176
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:38

Vorig jaar juni was de laatste keer op de terugweg van het concours in Empe. De eerste 10 jaar heb ik ook rondgereden zonder een keer aangehouden te zijn. Inmiddels ben ik vijf controles verder en een keer controle van de brandstof (diesel) door de Douane.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:48

In al die jaren rijbewijs (17 jr. inmiddels) 4 x, waarvan 1 x in Amerika Haha!.

Voor de rest 1 x alcoholcontrole, 1 x controle van de Douane (diesel en grijs kentekencontrole) en 1 x omdat we zonder lichten reden Haha!

Ik denk toch dat jij er erg onbetrouwbaar uit ziet Schijnheilig Knipoog

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:53

Misschien ligt het aan de rode kleur Sonja Lachen

Ik ben met de auto nog nooit aangehouden (afkloppen). Zit eigenlijk al jaren te wachten op een alcoholcontrole, lijkt me wel leuk om dat een keer mee te maken. Maar nee: alcoholcontroles zijn of aan de andere kant van de weg, of ze willen mij niet Scheve mond

Ik ben wel een keer als voetganger aangesproken omdat ik door rood licht liep ('u mag niet door rood licht lopen' *licht springt op groen* 'nu is het niet meer rood Lachen *ben doorgelopen*).
Ik ben nog wel twee keer te paard aangehouden door de politie.

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:57

ik zelf nog nooit Lachen

mijn in tegendeel wel, hoeveel geld aan boetes kwijt is Bloos Bloos

in twee jaar, contstant boetes voor zonder helm, te hard, iets technisch niet goed aan zijn scooter Lips are sealed

dan denk je daar leren hij wel van
hij ging er stug mee door, naja hij moet het zelf betalen }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:59

Het gekke is dat onze Corsa net zo knalrood is, en nooit aan de kant hoeft....
Ik heb nu 12 jaar m'n rijbewijs, en ben in de eerste 11.5 jaar maar 1x aangehouden voor een gordelcontrole.
Maar het laatste halfjaar loopt het echt de spuigaten uit....

Ik rij nooit te hard, niet asociaal etc (grote reclame op m'n auto dus tja dan hou je je wel in Haha! ), drink nooit, m'n auto is bijna altijd netjes schoon etc etc.
Ze nemen zelfs regelmatig m'n rijbewijs en autopapieren mee naar hun surveillancewagen en gaan daar dan geheimzinnig staan te bellen Verward

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 18:00

Dan vraag ik me toch af wat voor reclame er op die auto staat Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 18:02

XXXXX
Uitzenden en Detacheren
Met het logo erbij

Verder een zeer fatsoenlijke Fiat Punto Sound, paar maandjes oud....

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 18:20

Dat zou toch niet al te aanstootgevend moeten zijn dacht ik zo Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 18:38

Bij ons staat gewoon een fuik en de eerste 10 auto's na rood gaan erin, ik rij er vaker langs dan dat ik moet stoppen. Dat is maar goed ook, want ik heb meestal geen tijd voor dat soort onzin. Ik zit er hard over te denken om boven mijn kentekenplaat een bord te monteren met de tekst dat ik echt niet drink.