Aah.. een muis!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Aah.. een muis!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 12:51

Eergister was ik alleen bij Expensive, en de bak met brokken was weer leeg (doen we altijd in een bak en wat er dan niet in staat, zit nog in de zak..) Dus ik doe fijn die zak open... Zie ik zo'n muis rennen (in die zak!!) Dus ik schrik me echt dood!! Clown Want ik ben echt heeel erg bang voor muizen (erg he,ik weet het Bloos ) Ik rende kei hard weg, en toen heb ik mn vader opgebeld en toen is die gekomen en heeft die de muis eruit laten lopen.
Toen was m'n vader zo bezig daar.. En zie ik die muis weer voorbij rennen, dus ik heel hard gillen en heel hard wegrennen.. Lips are sealed En m'n vader zo:"Wat is er?" Ik zeg "Ja die muis liep er weer!!"
M'n vader heel hard lachen... En had hij maar het voer gepakt Haha!
De volgende dag durfde ik nog niet in de zak te kijken hoor..
ZIjn jullie ook (zo) bang voor muizen?

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:54

Nee, wel voor insecten en spinnen Clown Ze zijn banger voor jou dan jij voor hun, wordt er dan tegen me gezegd, maar ze zijn gewoon zo eng! Bloos Muisjes vind ik juist weer lief Lovers

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:00

haha, nou ik ben er ook bang van hoor.

Gister gingen we op de manege opstrooien ne moeten we ff hooi halen dus wij bij die hooi berg zegt een vriedin een muis en iemand anders begint te gillen, dus wij allemaal wegrennen *LOL* Bleek het een grapje te zijn Frusty
Maar ratten vind ik het ergst, muisen valt dan opzich wel mee, maar ratten Misselijk gatver de gatver die vind ik zo eng he. Ik heb er 1 keer een rat gezien, bleh durfde gelijk nooit meer die stal in Bloos
Spinnen vind ik ook zo ranzig. En al die vieze beesten.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:03

Kais schreef:
Nee, wel voor insecten en spinnen Clown Ze zijn banger voor jou dan jij voor hun, wordt er dan tegen me gezegd, maar ze zijn gewoon zo eng! Bloos Muisjes vind ik juist weer lief Lovers


Precies hetzelfde voor mij! Lachen
Ik snap ook niet wat mensen eng kunnen vinden aan die lieve beestjes Kusje Knipoog

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:05

haha, wat grappig dat je bang bent voor muizen. Haha!
Ik ben niet bang voor muizen en vind ze eigenlijk wel lief.

Altijd als er een muis in de stal zit probeer ik hem op te pakken (wat best wel vaak lukt) en dan zeg ik hem in het hooi, waar hij niet zo snel word geplet voor mijn paardje z'n hoeven Knipoog

Ratten hebben wij ook jah en die vind ik persoonlijk wat minder leuk Scheve mond
Ze zijn best eng, hoewel ik zelf ook een rat heb, maar die is toch anders dan een wilde. Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 13:20

Boogiegirl"]
[quote="Kais schreef:
Nee, wel voor insecten en spinnen Clown Ze zijn banger voor jou dan jij voor hun, wordt er dan tegen me gezegd, maar ze zijn gewoon zo eng! Bloos Muisjes vind ik juist weer lief Lovers


Precies hetzelfde voor mij! Lachen
Ik snap ook niet wat mensen eng kunnen vinden aan die lieve beestjes Kusje Knipoog
[/quote]

Je bedoelt die lieve beestjes die m'n pijpkousen en m'n voer opvreten..
Rot beesten!!!!!!! Lips are sealed

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:28

Citaat:
Je bedoelt die lieve beestjes die m'n pijpkousen en m'n voer opvreten..
Rot beesten!!!!!!! Lips are sealed


Juist jah die..ik heb ook last van heel muh kast zit onder de muizenstront..ze knagen je spullen kapot en ik schrik me altijd het lazerus..ze zien er wel lief uit maar dat zijn ze niet

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:33

Tsja, als ze aan je spullen zitten (zoals gaten in zweetdekens knagen) zijn ze niet lief meer Haha! Er was een keer een spitsmuisje met een gebroken achterpootje, omdat hij aangevallen was door een kat. Wil ik 'm oppakken bijt ie in m'n vinger Boos! Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:41

Ja dat wel, in mijn kast liggen ook muizekeutels Boos!
ze hebben gelukkig nog niets kapot gemaakt..
oh ja, laatst was er een bevroren muisje bij ons in de tuin, met de oogjes nog open enzo, net alsof die levend was, maar dan verstijfd.
arm beestje Knipoog

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:51

Wij hebben op stal last van RATTEN. Opzich ben ik er niet bang voor maar als ik de zadelkamer inloop en zie in mijn ooghoeken een staart weg flitsen dan schrik je wel.

Laatst liep ik in het gangpad en zat er een zich uitgebreid te wassen.
Een paar dagen later zaten er 2 in de zadelkamer. Ze zaten me echt zo aan te kijken met van die kraaloogjes.

Het zijn niet eens van die kleintjes ik denk dat ze met staart en al iets van 30cm zijn. Misselijk .

boemel

Berichten: 8362
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 17:32

Ik had laatst ook een aangevreten deken. Vond ik niet echt grappig. Omdat dat hok toch een zooitje was, ben ik met de staleigenaresse eens goed op gaan ruimen. De muizen vlogen alle kanten op. Gatver!
De gevangen muizen (durfde ik niet) zijn door iemand anders doodgemaakt. Toen ik de oude hooibalen oppakte, werd ik echt panisch.
Met alle jonkies erbij zaten er wel 50. Alles wriemelde en krioelde door elkaar. Ik kreeg echt de bibbers. Heel zielig hoor, maar ze zijn wel allemaal kapotgemaakt.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 11:37

Als je bij ons helemaal naar achter loopt in de stal hoor je ze gewoon piepen...*zucht*
Ik vind ze niet eng, maar het idee dat ik daar van de zomer tussen moet slapen staat me ook niet erg aan eigenlijk.

Rocamor

Berichten: 10831
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 14:14

Sinds er een tijdje geleden een rat over mijn voet heeft gelopen vind ik muizen niet meer zo erg. Mijn stalhoudster vindt muizen en ratten zelfs mooie beesten en wil niet dat ik ze 'verdelg'. Maar die ratten kunnen me wat. Gatver rotbeesten.

Oke, zij zijn banger voor mij dan ik voor hen, maar toch, zolang ze niet in de stal zouden zitten die ik gebruik... Komen ze in mijn stal, sorry, einde rat. Zelfs als die rat in een vangkooi (waar ie dus echt niet uitkan!) zit, haal ik eerst de stalhouder die hem weg moet halen voordat ik de stal inloop.

Gatver, ik baal echt van die beesten, laat ze lekker bij de beek blijven in plaats van mij de stuipen op het lijf te jagen.

De stalhoudster wilde mij al naar Emile Tsjakka Ratelband sturen om over mijn angst heen te komen. Dan hoefden die mooie lieve beestjes niet dood! Nou voor die gast ga ik ook pleite, dus dat helpt niets. En ik ga mijn paard ook niet vertellen dat ie over een jaar zijn stal moet delen met tientallen ratten als we er nu niets aan doen, omdat de stalhoudster ze zo mooi en lief vindt.

Jakkes!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 14:59

Vind ze wel leuk. Iig niet eng. Ik kan ook als ik een plekje weet waar ze eigenlijk altijd zitten d'r gewoon van een afstandje naar zitten kijken. Gewoon omdat ik dan ff lekker m'n gedachte op nul kan zetten.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 15:01

wij hebben ergens in stal een grote viese dikke rat rond lopen, wil je een keertje langskomen? Knipoog

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 15:32

Ieeeee een rat!!! Baah!! En dan bij jouw Boemel! Iee!! Bloos Enne renee,waarom moet je daar tussen slapen?

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 16:46

bij ons op stal lopen ook muizen en ratten rond. muizen zijn nog niet zo erg maar die ratten Misselijk. 's zomers zaten er heel vaak een stuk of 15 muizen in de voerkar (ze konden er wel in maar niet meer uit).die moesten er dus uitgehaald worden. kon ik dus doen, vond het niet erg. pak ze gewoon op of joeg ze in een voerschep en zette ze weer op de grond. maar als er dooie ratten ofzo liggen, nee dankje die mag iemand anders opruimen ofzo er wordt wel rattengif enzo gestrooit op stal maar zwarte ratten (of waren het nou de bruine Verward ) eten er neit van als ze ruiken dat er mensen aan hebben gezeten.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 21:53

keer liep er een door mijn kamer Tong uitsteken
Ik gillen!
Ik ben niet bang voor ze, maar dan moeten ze wel stilzitten Schijnheilig

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 07:23

Leuke beestjes hoor!! Dan kijken ze zo schattig met die kraaloogjes van ze; heel schattig. En tja, dat ze je voerzakken openmaken en de inhoud opeten; ach die beestjes moeten ook eten!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 11:50

Wij hadden steeds muizen nesten in het voer, en tussen de spullen! Dat was pas erg.. zo hebje er 2 en zo hebje er 10? En dan ongeveer 4 nestjes..aaaaaah