Waar lange chaps op maat laten maken ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Waar lange chaps op maat laten maken ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 19:14

Aangezien ik al in verschillende ruitersportzaken ben geweest voor lange chaps , maar daar niet kon vinden wat ik zoek. Er is weinig keus omdat er ook weinig vraag naar is, en ik heb hele lange benen Lachen

Maar weet iemand een adres waar je ze op maat kan laten maken ??

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:33

De chaps van Divoza kun je op maat laten maken, ik geloof dat het 10% extra kost.
Wellicht staan ze ook op de site.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:51

Bij Ingrid van Berlo in Lierop (Noord-Brabant) worden ze gratis langer gemaakt, tenminste dat was bij mij. Ze worden dan wel terug naar de fabriek gestuurd met een aangepaste maat, en het kan enkele weken duren.

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 22:05

Citaat:
Bij Ingrid van Berlo in Lierop (Noord-Brabant) worden ze gratis langer gemaakt, tenminste dat was bij mij. Ze worden dan wel terug naar de fabriek gestuurd met een aangepaste maat, en het kan enkele weken duren.


Hoe bedoel je langer gemaakt ? ?

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:59

Peter Verhoeven in Bakel maakt ze aangemeten. Mag je ook nog zelf het leer uit komen zoeken. Het is wat duurder dan standaard, maar dan heb je ook een kwaliteitsprodukt.

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 23:05

Citaat:
Peter Verhoeven in Bakel maakt ze aangemeten. Mag je ook nog zelf het leer uit komen zoeken. Het is wat duurder dan standaard, maar dan heb je ook een kwaliteitsprodukt.


Ah dat is interessant. Heb jij daar toevallig een nummer van, of een e-mailadres of homepage ?

Je mag het me ook sturen via een privebericht!