Eerste avond van mijn opleiding gehad!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Eerste avond van mijn opleiding gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 01:05

Vandaag is de opleiding die ik ga volgen begonnen; HBO management, paardenhouderij en sport. Het eerste semester (tot juni) heb ik 3 vakken en iedere maandagavond zijn er 2 colleges. Vanavond was het dus zo ver. Ik moest vanuit mijn werk, dus daar omgekleed en 2 uur van te voren vertrokken. Ik kwam 5 minuten voor tijd aan.

Het was echt ontzettend gaaf, vooral het paardenvak (eerste college was organisatiekunde, dat is een beetje saai Haha!). Leuke mensen ook ontmoet. De groom van een hele bekende dressuuramazone Knipoog zit ook bij mij in de klas.

Om kwart voor 10 was het afgelopen en toen een uur naar huis rijden (ik reed vrij pittig Schijnheilig ) en de paarden nog voeren. Ik had ze natuurlijk de hele dag niet gezien! Verdrietig
Een vriendin die bij mij op stal stond verzorgd ze voortaan op de maandag (stallen mesten en ze nog een keer los in de paddock) dus dat was al gedaan. In ruil daarvoor help ik haar weer een andere dag met haar paard. En dan hoef ik alleen maandag na school de paarden nog te voeren.

Ben benieuwd hoe ik het nu allemaal ga redden, het worden zeker zware jaren, maar als je echt iets wilt bereiken...toch? Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 01:26

klinkt erg leuk!
succes met je opleiding!
EN GOED JE BEST DOEN HE...

Ik weet alleen dat ik niets weet.
Socrates

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 09:02

Leuk dat de eerste dag al zo goed bevallen is. De eerste indruk is toch de belangrijkste!
Heel veel succes met de rest van je opleiding.

* To Belg, or not to Belg *

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 09:40

Leuk dat je meteen zo enthousiast erover bent, maar dat was je natuurlijk al.. Haha!

Het zal zeker zwaar worden, maar wat je zegt, als je het echt graag wilt dan lukt het je wel!

Je kunt niet alle honden van de wereld redden, maar wel de wereld van één hond...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 10:12

He wat leuk! Waar doe je dat?? In Delft soms?

:evaw:

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 10:40

Klinkt goed Maartje! Leuk dat je zo enthousiast bent!

Hoe lang gaat deze opleiding trouwens duren?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 10:43

yeah!! eindelijk is ze begonnen! Lachen Je komt er wel Maartje!! Party!! Erg leuk om te horen dat de eerse dag zo leuk was. Dat is een goed teken Lachen Ben je dat kennisje van mij nog tegengekomen?

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 19:21

Leuk om te horen dat het beviel Maartje! Heel veel succes met je opleiding!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:09

Hey, leuk dat de eerste avond je beviel! Komende maandag even meeten? Ik woon daar op dat terrein (zit er ook op school en ben 's avonds daar op de computer Lachen )

In elk geval veel succes met deze studie, die vrijwel gelijk is aan de studie die ik daar doe, de voltijd hbo management en paardenhouderij Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 22:11

De opleiding is bij het C.A.H. (oftewel Flevonland Businessschool) in Dronten.
Karin, de opleiding bestaat uit 2 delen en zal in totaal zo'n 3,5 tot 4 jaar duren.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 112 bezoekers