hoe moet je dit doen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
irishouthuis

Berichten: 103
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 21:08

Ik had evenb een vraag.
iedreen heeft een plaatje of een poppetje bij zijn gebruikers naam hoe kan je dat er op zetten.
Kan iemand mij daar mee helpen dan. groetjes iris

iedereen een fijn 2003


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:10

Ik wist het eerst ook niet precies. Heb het toen aan Jippie gevraagd en eigenlijk is het niet zo moeilijk. Anders moet je even een PB naar Jippie sturen. Het is een beetje ingewikkeld om hier uit te leggen en ik heb het adres van de internetsite niet bij de hand.


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:32

als je berwerk profiel aanklikt kun je daar vanalles invullen.er staat ook usericon,nou daar kun je dus een plaatje invullen.datdoe je echter zo:je zoekt een leuk plaatje van een of andere site:vervolgens klik je met je rechter muisknop op dat plaatje en klik dan op eigenschappen.dan klik je bij de eigenschappen op alles selecteren en dan klik je weer daarop en klik je op kopieren.dit alles dus met je rechtermuisknop.

dan ga je weer naar bewerk profiel,bij usericon zet je eerts dit neer:[img]
dan klik je eranchteraan met je rechtermuisknop plakken en dan zet je vervolgens dit erachteraan: [/img]

en dan is ie klaar.owja bij berwerk profiel wel je wachtwoord bovenaan even opnieuw intypen

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Astrid_Brann, Black_Moon, Bloemetje75, Jacquelinee_, karelien, koenlover, Maren, Rinkex, Telpeva, tiwi1969, Typhoon, vevina en 58 bezoekers