Van vroeger: Suev nog niet onder t zadel.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Van vroeger: Suev nog niet onder t zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 01:49

Hier had ik hem net een maandje ofzo?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij was toen veel voller als nu, maar nu wordt hij bijna elke dag intensief gereden, terwijl hij toen nog niet onder het zadel was. Hij is nu ook heel anders bespierd. Hij lijkt hier eigenlijk meer barok, beetje logger. Ik vind hem nu mooier Lovers
Deze week zal ik er waarschijnlijk wel veel opzetten maar we hebben net een nieuwe scanner haha Haha!


FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 07:19

inderdaad....hij is veel gespierder geworden!! want hier hangt er echt nog een soort buikje onder....maar ik vind hem hier ook al mooi..maar ik vind hem nu ook mooier!!

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 09:06

Hij is echt supermooi ! Die 2e foto is erg lief !

Jewel... :+:

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 09:59

zucht.....doe mij er ook zo eentje......
Meer foto's van die spaanse kanjers!

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com


Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 10:27

jah ik vind deze er ook mooi uitzien maja als je eenmaal rijd dan word ie toch meer gespierder.. mooi ding heb je hoor Haha!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 11:16

Jaaaa! Mooi! Maar idd wat anders gebouwd! Had hij toen ook zo'n vetnek? Ik bedoel, zo'n vetophoping in zijn hals, zodat het bovenste gedeelte wat 'los' hangt? Ikkn ahte niet anders uitdrukken, maar ik heb het al bij vele jonge Spanjaarden gezien, Moreno had het ook. Dat zet zich dan later om in spieren.

xxpinoxx
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 11:28

Wow wat een supermooi beestje zeg! Ik ben helemaal jaloers ( opnieuw )! Hij is echt prachtig, echt een hele mooie kleur ook.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 13:36

Wow Kwijl Kwijl
Prachtig paard zeg

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:35

Idra schreef:
Jaaaa! Mooi! Maar idd wat anders gebouwd! Had hij toen ook zo'n vetnek? Ik bedoel, zo'n vetophoping in zijn hals, zodat het bovenste gedeelte wat 'los' hangt? Ikkn ahte niet anders uitdrukken, maar ik heb het al bij vele jonge Spanjaarden gezien, Moreno had het ook. Dat zet zich dan later om in spieren.


Dat hoeft dus niet he, je bedoelt een kiephals? daar kan je ook nog wel eens mee blijven zitten, sommige hengsten worden er voor gecastreerd omdat het dan minder zou worden.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:46

ah, ik heb me laten vertellen dat het wegging, eentje die te koop stond had het vroeger ook en nu was het mooi gespierd geworden... Maar het stoort niet erg ofzo...

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:48

Idra schreef:
ah, ik heb me laten vertellen dat het wegging, eentje die te koop stond had het vroeger ook en nu was het mooi gespierd geworden... Maar het stoort niet erg ofzo...


Nou als ze echt heel erg kiepen kan je het vergelijken met zo'n omgevallen bult van een kameel, das geen gezicht vind ik...

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:05

Ja suevtje Kwijl Leuke foto's zijn het hor!
Je had er toch meer van het longeren, of heb je die niet gescand?

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 00:15

Ja ik had er nog meer maar ze leken allemaal zoveel op elkaar! Ik zal er morgen nog wel een paar scannen voor je.
Kiephals: wij hadden hier ook een paard met een kiephals en dat is niet meer weggetrokken, die had het echt heel raar bovenop, iets van 15cm breed en dat hing echt. SUPERLELIJK maar ja. Ik heb er iig nog nooit van gehoord dat je dat eruit kan trainen. Misschien dat het minder opvalt als de bovenbespiering meer getraind wordt?

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 00:18

DinkeyGirl schreef:
Ja ik had er nog meer maar ze leken allemaal zoveel op elkaar! Ik zal er morgen nog wel een paar scannen voor je.
Kiephals: wij hadden hier ook een paard met een kiephals en dat is niet meer weggetrokken, die had het echt heel raar bovenop, iets van 15cm breed en dat hing echt. SUPERLELIJK maar ja. Ik heb er iig nog nooit van gehoord dat je dat eruit kan trainen. Misschien dat het minder opvalt als de bovenbespiering meer getraind wordt?


Nee volgens mij niet, ik weet dat ze de hengsten waarbij de hals gaat kiepen heel snel castreren om het nog tegen te gaan, ik vind het ook superlelijk.....

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 23:26

Canta heeft het een heel klein beetje, zo'n kiephals.
Atjan Hop van de lusitano vereniging kwam een keer kijken om mijn portugese zadel eventueel over te kopen. En die zag Canta toen, en hij vertelde mij dat dat ook een reden was waarom canta afgekeurd zou zijn

Portugal "Here I come"..............

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 16:05

hij is wel ene mooie jongen zeg Lachen

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:28

veel foto's sturen, ik vind het geweldig!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 103 bezoekers