Vandaag kijken bij mogelijk nieuwe verzorgpaarden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Vandaag kijken bij mogelijk nieuwe verzorgpaarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 12:31

Ik had afgelopen woensdag een advertentie geplaatst bij marktplaats. Waarna een man uit sprang capelle had gereageerd. Hij had een aantal lieve paardjes staan waar hij een verzorgster voor zocht. Het is op zich wel een eindje fietsen 11,5 kilometer. MAar ja ben eignelijk niet anders gewend, de manege waar ik rijd is 14 kilometer, en daar doe ik iets meer als 45 minuten over dus dat valt op zich nog wel mee.

Maar vandaag ga ik er even met mijn vader heen om kennis te maken. Ik weet niet hoeveel paarden het zijn, ik weet ook niet eens wat voor paarden het zijn, maar ik hoop dat het goed zit. Mijn vader gaat even mee. En ik heb er helemaal zin in. Ik zal straks wel laten horen hoe het was gegaan.

Chippy

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:33

Ik hoop dat het lukt!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 17:48

ik was er dus net heen geweest, en ik vond het echt super leuk. Kan daar leren mennen en zo. Maar er zijn wel meerdere verszorgster. Het gaat om 5 paarden, die normaal recreatief worden gereden. Aan de ene kant lijkt het me super leuk. Maar aan de andere kant viel eht me ook een beetje tegen...

Dus ik moet ff kijken wat ik er mee ga doen. Ik denk dat ik het gewoon ff een tijdje ga doen, en ondertussen kijken of ik iets meer in de buurt kan vinden....

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 17:59

Wel leuk zeg!
Op welke punten vond je het tegenvallen dan?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 18:50

nou kijk het probleem is... dat het voor mij 12 kilomter fietsen is. Nu zou dat geen probleem zijn als ik een brommer had, maar het is toch op de fiets best een eind. Nu heeft hij wel een rijbak, en ik mag ook rijden, alleen is die bak nu echt helemaal nat. Dus dat zou betekenen, dat ik dat hele eind kan gaan fietsen alleen om te poetsen, echt veel meer is er nu niet te doen. Nu vind ik poetsen echt geen ramp, hartstikke belangrijk natuurlijk, maar om er nou dat hele eind voor te fietsen....

Ik zit echt ontzettend te twijfelen....

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 18:57

12 km is wel een heel eind zeg...
Ik moet 4/5 km fietsen en daar doe ik met tegenwind al 25 minuten over. Hoe lang ben jij dan wel niet onderweg?

Kun je niet afspreken dat je alleen als het weer meezit komt?

Voor de rest is het natuurlijk super! 5 verzorgpaardje en misschien wel hele leuke mede-verzorgsters!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:04

nou ik vind 11.5 km ook best veel hoor.
maar jah als je het er voor over hebt hè.
jammer dat hij geen binnenbak heeft.
en ja als je 3 kwartier moet fietsen voor een beetje te poetsen dan ga ik ook twijfelen hoor.
veel succes en ik zou gewoon kijken hoe het gaat.
meschien kan je buitenn rijden ofzo.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 19:10

sorry ik had een typfoutje gemaakt, het ging om 4 paarden, maar inderdaad, ik vind het een heel eind. Ik denk datik er idd 3 kwartier over zal... en nee een binnenbak is niet in de buurt. Buitenrijden mocht wel, maar dan moest ik hoefijzers betalen, voor 4 benen, 70 euro, en dat heb ik niet....

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 09:40

ahah ja dan zit er niets anders op dan verder zoeken.
veel succes.

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:06

11,5 vind je dat veel?
ik moest 15 heen en terug bij tonger.
en in het weekend ook maar ik ga nu met de auto.
en doordeweeks als ik de pony van mijn vriendin moet ik ook 10 heen en 10 terug.
soms ging alleen maar naar tonger om even te knuffelen en te poetsen half uurtje en ik was weer weg.
maar dat heb je er toch wel voor over?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:08

Misschien kun je het een tijdje proberen en dan kijken hoe je het vindt? Als je daar een hoop kunt leren is het misschien niet zo verkeerd. En de winter is alweer op zijn retour, dus over een tijdje kan het alweer een stuk beter zijn met het weer.