Glow in the dark sterren : kinderachtig ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Glow in the dark sterren : kinderachtig ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 20:43

Ik heb ongeveer 200 glow in the dark dingen in mijn kamer,
Ik heb sterren, maantjes, hagedissen, slangen, aapjes, enz.
Ik vind het zlef heel leuk in me kamer, in het donker.
Ik ben een bietje bang in het donker, dus vind ik het ook wel fijn, is het niet helemaal zwart in me kamer.Want ik heb ze op het plafon, en de muren.

Nu hoor ik steeds meer kinderen van mijn leeftijd, 14 dus, zeggen dat dat kinderachtig is.
Ik vind van niet en laat ze dus gewoon in me kamer hangen.

Hebben jullie ook glow in the dark op je kamer,
En vinden jullie het ook kinderachtig, om als je 14 bent die dingen in je kamer te hebben ?

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:48

Nee hoor, helemaal niet kinderachtig.
Ik heb zelf ook een aantal sterretjes op mijn plafond, en ik ken veel meer mensen die dat hebben.
Staat gewoon leuk Lachen

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:49

Ik heb ze ook een tijdje boven m'n bed gehad, maar ze vielen steeds op m'n hoofd dus heb ze eraf gehaald *LOL*
Neehoor, is niet kinderachtig, vind ze altijd wel gaaf!
Als ze hier zouden blijven plakken zou ik ze ook wel weer op willen hangen. Tong uitsteken

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:54

Ik heb ook heel mijn kamer vol hangen, met paardjes sterren, maanen en pootafdrukken. ik ben 15 jaar en ik vind het helemaal niet kinderachtig, ik vind het er heel leuk uitzien, ook gewoon als het licht is. En ik ben stiekum ook een beetje bang in het donker.

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:56

Ik vind zo ook niet kinderachtig hoor, ik heb er ook nog heel veel hangen aan mijn plafond, ik vind het juist gezellig staan!

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:58

DaphneL schreef:
Ik heb ze ook een tijdje boven m'n bed gehad, maar ze vielen steeds op m'n hoofd dus heb ze eraf gehaald *LOL*
Neehoor, is niet kinderachtig, vind ze altijd wel gaaf!
Als ze hier zouden blijven plakken zou ik ze ook wel weer op willen hangen. Tong uitsteken


Haha ja dat had ik ook! Je schrikt je dood als zo'n ster of planeet op je kop ketst!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 21:12

ik heb er een stuk of 100 op mn plafond zitten en nog een stuk of 8 wat grotere op mn muren en op mn spiegel boven mn wastafel heb ik heel veel kleine paardjes&sterretjes die lichtgeven.

ik heb ze er vanaf mn 16e ofzo zitten en ben nu 20, denk niet dat t kinderachtig is hoor! vriendinnen van mij hebben het ook(en mn neefjes&nichtjes tussen de 4&11 hebben ze ook)

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 21:22

Ik vind ze hartstikke leuk. Tot vorig jaar had ik ze ook op mijn muren en plafond, maar nu helaas niet meer. Mijn vriend kan niet slapen met het licht aan Huilen
Btw, ik ben 22!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 21:52

Ik vind het niet kinderachtig hoor.Ik ben 22 en heb nog sterren in mijn kamer.Is toch leuk om naar te kijken als je niet slapen kan.En als jij dat leuk vind moet je het vooral zo houden en die andere lekker laten kletsen.
Jij kan tenminste zeggen dat je sterren kan kijken ookal is het bewolkt sávonds.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 21:59

loontje schreef:
Jij kan tenminste zeggen dat je sterren kan kijken ookal is het bewolkt sávonds.

Geweldig stukje tekst, en je hebt nog gelijk ook nog *LOL*

Ik heb ze vroeger ook gehad, maar ik zou ze nu ook nog wel willen, echt een super uitvinding

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:08

Hoezo kinderachtig mijn vriendin heeft dat ook nog. Zolang je het zelf leuk vind is niets kinderachtig. Wat anderen zeggen moet je je niets van aan trekken.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:11

haha ik heb ze met sterretjes, met handjes, met voetjes en schaapjes Haha! ik vind ze kei leuk, ik had ze eerst ook met bert en ernie maar die kreeg ik niet meer van het plafond af toen we gingen verhuizen dus die heb ik daar laten hangen *LOL*

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:16

Ja aukje lol Ze heeft 3 schaapjes vlakbij haar bed hangen ik zei al doe je schaapjes tellen als je gaat slapen. 1......2......3 boem *snurk snurk* lol

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:19

Ik vind ze hardstikke leuk Lachen !
Als die dingen niet steeds naar beneden waren gevallen, hadden ze nu nog aan het plafond in de wc gehangen Knipoog !

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:20

ik heb ze ook *LOL* overal Haha! vind het gewoon leuk om naar te zien, kan me geen reet schelen wat anderen dr van vinden, niks van aan trekken natuurlijk!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:38

Ik vind ze enig...zou mijn hele plafond in mijn slaapkamer wel vol willen hangen....

Gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Trek je niets aan van wat een ander zegt.

Enne, ik ben over de 35....Lips are sealed

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:55

Ik ben 26 en dat is iets wat ik nog steeds wil doen Lachen

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:57

Sterre schreef:
Ik vind ze hardstikke leuk Lachen !
Als die dingen niet steeds naar beneden waren gevallen, hadden ze nu nog aan het plafond in de wc gehangen Knipoog !


*LOL* Ik heb ze ook in de wc. Overigens niet zelf gedaan, de vorige bewoonster (en vriendin van mij) is nogal... laat ik het netjes zeggen, creatief Haha!
Zo heb ik ook een douche met allemaal zeepaardjes

Ach, iedere gek zijn gebrek toch?

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:58

Euhh ben 30 en ik heb die dingen ook op een slaapkamer plafond geplakt..vindt het wel leuk staan, eigenlijk wil ik er nog veel meer Lachen

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:58

Hoezo kinderachtig, ik vind het ook wel leuk en ik ben toch ook alweer 33 jr (en nog steeds kind natuurlijk) hihi!! Tong uitsteken Leuk idee trouwens om ze ook in de wc op te plakken!!

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:38

Ik heb ook nog steeds een heel stel aan mijn plafond hangen. Alleen zijn ze nu van mijn plafond aan het vallen. Iedere avond heb ik wel een gevallen ster! Ik plak ze nu niet meer op, maar dat is absoluut niet omdat ik ze kinderachtig vind.... Juist niet, het maakt de slaapkamer een stukje gezelliger.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:46

Ik ben 18 en ik heb ze ook Haha!
Nouja, ik heb alleen de simpele sterretjes hoor, niets opvallends.
Ik vond het ook onwijs leuk omdat mijn plafon echt in 2e is gesplitst door een soort balk.
De ene kant is gesponst met blauw (wolkjes) en de andere kant is druk bevolkt door lieve lichtgevende sterretjes Pling

Ik heb nog nooit iemand gehoord die het kinderachtig vind maar het zou mij een rotzorg zijn!! Ik vind ze leuk, ik moet er naar kijken dus, who cares!!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:52

haha aukje had 4 maanden geleden toen ik voor het eerst op haar kamer hang ook veel meer aan het plafon hangen als nu. HAhah die dingen vallen echt steeds naar beneden.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 09:09

Ik ben ben 19 en ik heb ze ook. Die tegen het plafond vormen de "grote beer" en ik ben van plan om nog enkele sterrenbeelden bij te maken. De andere plakken tegen kasten, muren, rekken enz. aan. Wat hierboven al gezegd geweest is: leuk om naar te kijken als je niet meteen kan slapen, en het maakt je kamer minder zwart. Ik wil wel alleen maar sterretjes, het moet zoveel mogelijk op een echte sterrenhemel lijken. (Ik wil dus ook ooit zo een wandlamp in de vorm van een maan tegen het planfond hebben.)
Ze vallen idd nogal gemakkelijk naar beneden en dan schrik je je rot, maar ik ben toch van plan om ze te houden en om er nog bij te plakken. Ik vind het veel te fijn. Mijn vriend vond ze wel leuk de eerste keer dat hij ze zag, en later heeft hij er geen commentaar meer op gegeven.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 09:17

Je moet lekker doen wat je zelf leuk vind. Ook al hangen ze daar over 20 jaar nog. Lekker belangrijk wat die andere vinden! Je moet ze ook niet vragen om hun mening. Trouwens mijn vriendin had ze vroeger ook toen ik haar leerde kennen. Toen was ze 19.