springen.. gevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 21:48

hoi laura ging met me mee vandaag en ik ging springen, de sukkel die ik ben ik laat mijn pony verkeerd uitkomen doordat ik ga galoperen en er zat een balk voor, daardoor viel ik. 2de keer van de 2 keer die ik heb gesprongen. toeval?? nou geloof het niet. maarre daarna heeft laura nog wat gesprongen en ik. maar verder ook zonder aan te sporen gereden gewoon op gevoel en stem en dat deed ie heel goed maar hij wil niet meer aan de teugel Frusty echt stom, wel balen maar de rest was wel leuk behalve dat ik weer viel. en me broer, me moeder en me broer's vriend (niet homo hoor haha) kwamen nog kijken.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:52

Dommie. Haha! Haha! Haha! ( Niet dat mij dat nooit zal overkomen hoor! }> )


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 21:54

ja lach niet te vroeg hiihi wie het laatst lacht lacht het best (ikke dus) maar was wel dom maar deed geen pijn en de vorige keer wel toen hoorde je echt *pok* toen ik viel en nu kon ik gewoon weer zo opstaan.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, nick_en_ik, stal_HD, Titsia, Vagabondo, xVerax, Zinzi_jewel en 90 bezoekers

cron