Dienstmededeling: Nieuwe moderator op Rijtechnisch

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 21:11

Zoals de meeste van jullie wel weten heeft Lovely helaas geen (regelmatige) Internet verbinding meer.

Reden voor ons dus om een nieuwe Moderator te zoeken voor het Rijtechnisch forum. Aangezien we een tijd geleden Desiree al hadden gevraagd (maar deze een hele tijd in de US of A zat) hebben we Desiree opnieuw gevraagd.

Het leek haar wel heel leuk maar ze had niet het idee dat ze er voldoende tijd voor vrij kon maken, voornamelijk Internet op het werk en maar heel sporadisch in het weekend.

Daarom dus even verder gaan kijken en naar de postcounts in dat forum gekeken van de afgelopen tijd. Daarom dus gisteren maar een PB naar Zep gestuurd die ook erg actief is in het Rijtechnisch forum en daar ook al een hele hoop waardevolle bijdragen heeft geleverd.

Gelukkig accepteerde ze ons voorstel en hebben we nu dus een nieuwe Mod voor Rijtechische Problemen.

Welkom Zep!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:13

en welkom dictatuur! wat houden we allemaal van deze democratie waar iedereen meekiest voor moderators en de baas echt luistert naar bemerkingen van bokkers Frusty

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:13

oooh cool!!

Leuk dat je nu ook moddie bent Zep!
niet te streng zijn he??!

I love to love!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:17

ik ben het eens met keuze Zep maar niet met keuze waarop ze er weer staat, is ook wel dom om zo proberen te zegegn van kijk , pj wilt zep niet, wat niet zo is want ik pb regelmatig met zep, ik vind gewoon dat er weer meer mogelijkheden ware waar niet aan gedacht is, denken we aan jippie, fitzroy , jasmijn, .... waarom was er weer geen stemming?of is er gestemd op moderatorforum mischien?

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:20

waarom zou ik het er niet mee eens zijn? welkom zep

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:23

welkom zep

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:25

oja zep ik had je al een pb gestuurd om je welkom te heten maar hierbij nogmaals

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 21:33

Topic is een beetje wazig nu..

ik had eigenlijk de 3e reactie met iets als 'We horen het graag als iemand het niet eens is met deze keuze' ofzoiet..

Heb die reactie weggehaald en er dit:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &forum=2&0
topic voor in de plaats gezet.. Had alleen niet door dat al zoveel mensen dat bericht van mij gezien hadden, dacht dat ik het nog wel ff snel had kunnen deleten Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:48

Welkom Zep! Leuk hoor!
En idd niet te streng zijn hoor (ik kom er dan wel niet zo vaak maar toch .. Knipoog )

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:58

Haidiehai! Ik heb me net al even voorgesteld op RT. En ik ben een heel lief meisje hoor! Maar als jullie }> gaan doen dan wordt ik Extreme duivel grrrrr Knipoog Nee hoor, laten we het leuk en gezellig houden allemaal.

groetjes! Party!!

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:28

Ik denk dat als Bart had gevraagd wie wij als moderator willen hebben dat er zoveel mensen hadden gezegd die of die of die. Dat had een hele lange discussie geworden met als einddoel dat er waarschijnlijk iemand het was geworden waar iemand anders het weer niet mee eens was. Ik vindt het prima zo, kijken wie er meeste postings daar doet en tevens belangrijke. En die vragen.
Goed Gedaan Bart, hou Bokt maar op jou manier. En diegene die dat niet bevallen....
De groeten... Sorry dat ik het zo uitdruk...

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:54

Zep, allereerst veel suc6 met moddereten.

Maar ik ben het wel met PJ eens, dat er door een aantal mensen hele nuttige suggesties werden gedaan en die worden door Bart gewoon van de tafel geveegd.
Vreemde gang van zaken .....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 23:47

Die zijn dus niet van de tafel geveegd. Zep was 1 van die suggesties.

Als je het hebt over het stemmen? Dat heb ik wel overwogen ja maar inderdaad niet gedaan..

Maar eeeh, je zegt het zelf al, suggestie.. Een suggestie is er om overwogen te worden, niet om meteen uitgevoerd te worden..

BTW die keer dat ik vroeg of mensen een idee hadden voor een nieuw forum kreeg ik ook meteen een hoop gezeik over me heen.. Degene die als eerste met die naam kwam moest moderator worden, ik had een aantal forum niet gemaakt die wel genoemd zijn, etc, etc...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 00:24

Bart, prima gedaan laat ze maar banketstaaf.
Ik ben het er geheel mee eens.
Zep veel succes, en pas op want we maken je het leven }> . *LOL*
Haha nee van mij zul je niet veel last hebben want ik ben bijna nooit op RT... Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 07:26

dienstmededeling???????????????? Verward

Voorzitster AFM


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 130123, Amazonbot, Eleadoras, Facebook, Femek2902, fjord_brucht, lysir, nardxash, Paardjes83, redbutton en 157 bezoekers