Jongen van 13 doodgeschoten.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Jongen van 13 doodgeschoten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 18:19

Zaterdagavond was Sedar (jongen die doodgeschoten is) en een paar van zn vrienden sneeuwballen aan het gooien,bij het metrostation Slinge toen ze opeens werden beschoten door een man.
De vrienden konden nog wegduiken, behalve die jongen. De jongen werd met 5 kogels geopereerd, maar hij is zondagavond overleden.
Hij voetbalde bij Transvalia, de club waar mijn vader voetbalt(de)
En hij zat op Maarten Luther, de school waar mijn neefje ook op zit en hij kende de jongen dan ook.

Ik kende de jongen dan niet, maar ik vind het echt verschrikkelijk wat er gebeurd is.
Dan ben je toch ziek in je hoofd?
De dader blijkt dezelfde man te zijn die de week daarvoor bij metrostation Zuidplein ook geschoten heeft.

Ik vind het echt heel erg wat er gebeurd is, er zijn echt geen woorden voor Verdrietig
Laatst bijgewerkt door skipperfan op 03-02-03 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:21

Hebben ze de man al achter slot en grendel dan? Het gaat idd nergens naartoe tegenwoordig

ps. "kon" moet in beide gevallen in je bericht "kende" zijn

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:21

ik las het in de krant Verdrietig Zoiets doe je toch niet!!

En dat om een paar sneeuwballen Frusty

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:24

net op het journaal zeiden ze dat de dader nog niet bekend was.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:24

Jeetje niet normaal een zo dichtbij komt het dan ook... vreselijk randebiel die heeft geschoten van mij mogen ze die ook wel helemaal afschieten Boos!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:31

Klopt is ook niet normaal. Aan de andere kant is het IMO ook niet normaal om sneeuwballen richting auto's te gooien Scheve mond

Maar goed, daarop reageren met iemand beschieten gaat echt veeeeeeeeeel te ver. Bah. Vage mensen Scheve mond

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:34

Sneeuwballen gooien richting rijdende auto`s is levensgevaarlijk, maar om daar nou een kind om dood te schieten... Verward onbegrijpelijk.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:34

......*koudbloedig*....in de straat achter m'n huis is een agent neer geschoten, bij ons voor de deur was iemand op straat opzettelijk aangereden, zulke dingen gebeuren, het is niet normaal, maar of we ons nu flink zitten op te fokken of dat we er iets aan doen, won't make a difference....alleen zonde dat het zo een onschuldige 13 jarige jongen was, voor het gooien van een sneeuwbal....maar goed dat echtpaar dan wat was aangevallen omdat ze iets zeiden van jongeren die agresief met sneeuwballen gooiden?

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:35

Misschien is de dader nog niet bekend, maar kunnen ze aan de hand van de gebruikte kogels zien of het dezelfde dader was. Elk pistool heeft namelijk zijn eigen maat kogels en type nummer.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:36

Woogy schreef:
het is niet normaal, maar of we ons nu flink zitten op te fokken of dat we er iets aan doen, won't make a difference....


Niet mee eens..
Het gaat helemaal mis als iedereen onverschillig z'n schouders ophaalt als er iets dergelijks gebeurd. Op die manier wordt het maatschappelijk geaccepteerd en dan heeft ook de wet bijna geen kracht meer Scheve mond

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:38

ach ik leef hier op een andere manier, ik leef zowiezo al van dag tot dag, in de wereld waarin we leven momenteel schijnt het normaal te zijn dat mensen elkaar af schieten zonder reden, ik kijk er niet meer van op als er zoiets in de krant staat

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:40

Tuurlijk houdt de wet z'n kracht wel, of de maatschappij nou heel heftig reageert of niet, de straf blijft en die schrikt af (maar blijkbaar niet in alle gevallen).

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:58

Wat wij denk ik nodig hebben is een beter opgeleid team van recherche en opsporings personeel in Nederland krijgen. Een tijd geleden is er sprake geweest van een Nederlandse FBI, een variant dus op 's werelds meest succesvolle inlichtingen dienst samen met de Russische KGB en de Engelse MI6. Duitsland (GSG-9) en nog een groot aantal Europese landen heeft ook van die inlichtingen diensten, welliswaar niet zo goed als deze 3 succesvolle, maar zeker wel beter dan de recherche afdeling van de politie en justitie.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:06

de bvd weer aan het werk zetten wat moeten we daar nou mee man, die konden niet eens een nieuwe wc rol vinden als de oude op is

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:22

Woogy schreef:
de bvd weer aan het werk zetten wat moeten we daar nou mee man, die konden niet eens een nieuwe wc rol vinden als de oude op is


Het ging toenertijd in de krant ook niet over de bvd maar over een compleet nieuwe opzet, van bijna hetzelfde als de FBI. Maar om de een of andere reden (die ik me niet meer kan herinneren) is dat afgeblazen.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:39

knip foets verschwenden
Laatst bijgewerkt door Woogy op 03-02-03 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:40

oh ja okay dan is het goed, als het maar niet weer net zo loos is als de bvd Lachen

zal vast iets te makne hebben met het overheidsfinancieringstekort dat het is afgeblazen

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:43

Niet normaal inderdaad, je vraagt je af waar het naar toe gaat.
Aan de andere kant hoorde ik dat er een man in elkaar geslagen is nadat hij een groepje jongeren had aangesproken toen zij met een sneeuwballengevecht bezig waren. Lijkt wel of je tegenwoordig eerst moet schieten voordat er geluisterd wordt Hiermee wil ik niet de daad van de dader rechtvaardigen, helemaal niet...het is gewoon zo dat iedereen hartstikke gek aan het worden is!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:53

weet je wat is, nederland begint in zoveel opzichten te lijken op amerika lees dit is text van de eerste rapmetal band ooit nummer uit 1991 geschreven door Ice-T

You know sometimes I sit at home, you know,
and I watch T.V. and I wonder what it would be like
to live someplace like, you know, the Cosby show,
Ozzie and Harriet, you know, where
cops come and got your cat outta the tree
all your friends died of old age,
But you see, I live in South Central Los Angeles and unfortunately...
oliebol AIN'T LIKE THAT! IT'S REAL fiets UP!

Goddamn what a brotha gotta do
to get a message through
to the red, white and blue?
What I gotta die
before you realize
I was a brotha with open eyes?
The world's insane
while you drink champagne
and I'm livin' in black rain.
You try to ban the A.K.,
I got ten of 'em stashed
with a case of hand grenades.

You know what you'd do
if a kid got killed on the way to school
or a cop shot your kid in the backyard.
oliebol would hit the fan, muthafucka
and it would hit real hard.
I hear it every night, another gunfight,
the tension mounts,
on with the Body Count.

I hear it every night,
another gunfight,
the tension mounts,
on with the Body Count.

Last weekend thirty-seven kids killed in gang warfare,
in my backyard.

Goddamn what a brotha gotta do
to get a message through
to the red, white and you?
What I gotta die before you realize
I was a nigga with open eyes?
The world's insane
while you drink champagne
and I'm livin' in black rain,
don't you hear the guns
you stupid, dumb, dick suckin', bum politicians.


EXCUSES VOOR HET GROVE TAALGEBRUIK!
ik heb het niet geschreven, ik vond gewoon dat iedereen moest inzien dat dit soort dingen al veel eerder gebeurden, allene niet hier

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:58

Ik heb een paar jaar in Adam-West gewoont, niet zo'n goede buurt.

In het begin lag ik nog met hartkloppingen in bedje als ik weer eens met harde knallen was wakkergeschrokken. Na een aantal keren, wetende dat er weer op straat was geschoten, slaap je weer verder. En dat is fout, weet ik.

Elke halve zool loopt tegenwoordig met een blaffertje rond. We gaan de verkeerde kant op in Nederland. Zorgelijk en ben ook niet meer zo dol op ons landje.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:05

Laatst op de manege kwam er een ambulance langs, en het is slechts 20 minuten van Rotterdam, en mensen staan met ope ogen de ambulance te volgen. Hier kijkt men er niet eens meer naar om

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:07

hier ook niet, hier rijden ze de hele avond door, ambulances, politie wagens, brandweer, die mensne hebben geen rust en al helemaal 's avonds en snachts niet

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:09

Nee, en nog erger, niemand kijkt er meer van op als blijkt dat er in een straat hierachter, 3 maanden lang een man dood achter de deur heeft gelegen. Doodgeschoten. Frusty Ik snap best dat de wereld verandert, jammer dat dat nooit in positieve zin gebeurt. Scheve mond

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:17

nee das waar, maar goed zoiets als dit hou je niet tegen, de bevolking is het onderdrukt zijn zat, en dat uiten ze dan op deze manier, wat ik persoonlijk fout vind, maar helaas kan je er niets aan veranderen, op elke willekeurige hoekwinkel in den haag kun je een illigaal schietgerij aanschaffen en door tekort aan bewijs wordt er nooit iets aangedaan...maar ach wij doen er zelf ook niks aan, behalve erover zitten fitten hier op internet

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:27

Ik zit ook op de Maarten Luther, de jongen, die trouwens sedar heet en geen semai zat bij mij op school. Ik vind het echt zo erg wat er is gebeurd. Gisteravond las ik op internet wat er allemaal gebeurd was, ik vond het heel erg. Toen ik hoorde dat het Sedar was die bij mij op school zat toen schrok ik toch wel ff. Ik had hem vrijdag nog gezien en nu was hij er ineens niet meer.. Waarom?

Vandaag toen we 't eerste uur ons lokaal binnen kwamen begon de lerares een stukje voor te lezen die ze in iedere klas voorleesden.. Iedereen was doodstil, zo stil was het nog nooit geweest in de klas. We hebben vandaag geen les gehad, tot 10 uur moest iedereen in de school blijven en kon je gewoon in je lokaal blijven maar als je er behoefte aan had mocht je ook gewoon naar de aula ofzo. Na 10en mocht je naar huis of je mocht bloemen gaan kopen en die in de aula neerleggen of ze bij de Slinge neerleggen. Wij zijn met een groepje een paar rozen gaan kopen en zijn naar de Slinge gelopen en hebben de rozen daar neergelegd, wat hing daar een kille sfeer zeg.

Ik vind het echt niet normaal! Is de dader dan nooit jong geweest? Heeft hij zelf nooit sneeuwballen gegooid? En wat heeft het voor zin om een jongen die nog een heel leven voor zich had van z'n leven te beroven, hij had nog zo lang van z'n leven kunnen genieten maar dan is het in 1 klap over door één of andere gek die ineens begint te schieten.
Dat doe je toch niet, je moet zowiezo niemand doodschieten maar zeker niet door een sneeuwbal, kom op zeg hoe laag kan je zijn.

-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Redford, scoebje en 41 bezoekers