[VD] Simpele dingetjes aan pony leren zonder bak ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

[VD] Simpele dingetjes aan pony leren zonder bak ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 14:10

Hey ,

Ik wil dus aan mijn verzorgshet en misschien de andere pony ook , simpele dingetjes leren.Niet echt leren gewoon om te doen dat ons allebei bezig houd Knipoog.Zaterdag heb ik de shet over zakken laten lopen en dat deed hij met gemak Haha! .Dus dacht ik om nog dingetjes te doen... maar gewoon in de weide niet in de bak , ik ga niet beginnen met steigeren ofzo want dat is veel te gevaarlijk.

Iemand Ideetjes ?

Laatst bijgewerkt door Spikkel op 03-02-03 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt



Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 15:03

Wij hebben een 'zwembak' dus in de bak oefenen zit er met Den ook niet in. Maar op het land, op stal en soms in de berm gaat prima. Den is al aardig ver. Hij kan het compliment, buigen, knielen, liggen, voetjes geven, het beginnetje van de spaanse pas en het beginnetje van zitten.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 16:24

Ik heb ook geen echte bak en toch kan Pinky behoorlijk wat kunstjes (zie mijn profiel).
Ik oefen de basis gewoon op de binnenplaats (beton/steen).
Buigen ed doe ik van de zomer in het padoc (zand) en in de winter (traienen we overigens maar amper) in de 'bak'.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 16:51

Ja , ik heb al op je site gekeken Haha! (niet de eerste keer trouwens Haha!).Ik ga nog is wat basis afprinten en zaterdag meenemen naar de pony's Lachen.Kan ik daar wat dingetjes proberen Lachen.Er is wel een bak maar als Rakker dan in de bak mag , gaat iedereen jaloers worden Tong uitsteken , en de bak ligt er niet echt zo goed bij... .In de wei staat niet echt gras dus doe ik het daar gewoon Lachen.Met halster en halstertouw ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker