Politie stopt onderzoek naar paardenmishandelingen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Politie stopt onderzoek naar paardenmishandelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 16:01

http://www.dehoefslag.nl/
http://www.dehoefslag.nl/

Het politie-onderzoek naar de paardenmishandelingen in Twente is stopgezet. Het onderzoek zit op een dood spoor.
In Twente werden vorig jaar met regelmaat paarden mishandeld. Enkele paarden overleden. Een daderprofiel wees wel in de richting van twee personen, maar juridisch waren er geen rechtsgeldige verdenkingen of aanwijzingen die tot aanhoudingen konden leiden. De Stichting Tegen Zinloos Geweld Tegen Dieren heeft nog een handschoen, die bij het laatste slachtoffer is gevonden, bij de politie afgegeven. Volgens de stichting wees de handschoen op drogering van de paarden en zou het voorwerp moeten worden onderzocht. Daarmee zou het belangrijk bewijs kunnen opleveren. De politie ontkent de waarde van de handschoen en meent dat van drogering geen sprake kan zijn. Eerder bloedonderzoek heeft drogering reeds uitgesloten. (Bron: Tubantia)

© De Hoefslag, publicatie uitsluitend met bronvermelding


Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 17:52

Jammer dat ze nooit de dader(s) van de mishandelaar van Wenga hebben gevonden.
Ik vind het nog steeds heel erg sneu dat ze haar zo erg hebben toegetakelt. Gelukkig leeft zij nog wel. Bij sommige is dat toch anders afgelopen...

Machie

Berichten: 15956
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 18:37

ja, ik voel me nog steeds niet veilig in enschede. Tenminste, met oog op mijn paard. gelukkig staat hij in een weiland bij een boer, en de enige manier om er te komen, is over t erf van de boer, en daar lopen 2 hele gevaarlijke honden Pling
en aan de andere kant..... daar is en een sloot, en heeeeeel veeeel prikkeldraad met stroom Haha! Haha!

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 09:37

PETER R DE VRIES INSCHAKELEN>

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.


nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 14:19

ja best een goed idee...dus nu kan straks de dader weer lekker zijn gang gaan..fijn hooor!!!

Groetjes Nicole

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 15:06

hoi!
Ik vind het ecth heel eng man Verdrietig ...........Gelukkig is het de laatste tijd niet meer gebeurt Haha!
Ik ben ook erg bang dat er iets met Nescio gebeurt, maar hij staat in de wei bij huis en 's nachts op stal duuuuuuuuuuzzzzzzzz...... Knipoog
hopen dat het overwaaid! *LOL*
ajuus!

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 15:08

eey allemaal, heir mij nog een keer hahah!;)
Wie woont er in Enschede? en dicht bij Usselo?
k wil een keer chatten met iemand uit de buurt;))

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

kenomaxbe

Berichten: 380
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: melle belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:33

Voor de politie is een paard niet meer waard dan een fiets ! Dit moest ook mijn vriendin jammer genoeg aan de lijve ondervinden toen haar paarden gestolen werden. De politie heeft geen enkele inspanning gedaan om de paarden terug te vinden. Had mijn vriendin niet zelf gaan zoeken had ze ze nooit teruggehad. Ze heeft heel veel geluk gehad, maar ze heeft ze gevonden ! Sommige verhalen hebben wel een happy-end

more with less

Machie

Berichten: 15956
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:35

ik woon in enschede, bij glanerbrug...

Bruno
Berichten: 8
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:28

Ik woon in Hengelo,
en vind het belachelijk dat het onderzoek stop is gezet, want nu zul je zien dat als dit "vergeten" is, de daders weer toeslaan en dan is er alweer een slachtoffer gevallen. Huilen Ze MOETEN doorgaan!!!!!!
Ik wil er alles aan doen om ze door te laten gaan, maar ik weet niet wat?!?! Party!!

Evelyne

Berichten: 1116
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 20:32

Ik vindt het niet normaal dat de politie er niets aan doet. Boos!
Hier in Zeeland worden er allerlei mensen beroofd van hun zadels en dergelijke. Verdrietig
Gelukkig laten ze de paarden staan.
Er zijn al veel mensen getroffen.
Maar gelukkig niet waar ik vaak kom bij de paardjes!
Misschien moeten jullie daaro de dierenbescherming inschakelen!! Extreme duivel

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:33

bij ons hier in amsterdam, is onze pony bram zwaar toegetakelt geweest( ook op hart van nederland geweest) ze hebben namelijk waarschijnlijk met plakken met spijkers erin op zn kont en rug in lopen slaan! Boos! Boos! daar is toen ook een grote beloning voor de gouden tip uitgelooft maar nooit wat uitgekomen Huilen echt erg, maar ik hoop dat de daders dan snel onder een auto komen ofzo dat wens is ik ze echt toe Extreme duivel echt stom hoe somige mensen dat soort dingen kunnen doen maar bij ons zoeken ze ook al lang niet meer

feel the power of Nimbo! Knipoog

nadineeee

Berichten: 88
Geregistreerd: 07-02-03
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 14:51

goed gedaan hoor ! naar niet heus ,de daders kunnen nu verder gaan waar ze mee bezig waren. stomme zet politie!

Edjuh
Berichten: 8
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 17:09

Nou ja zeg. dat zet je toch niet stop!!! Straks gaan ze verder waar ze al mee waren begonnen. Hartsikke zielig voor al die paarden. We zouden die daders eens flink moeten gaan mishandelen. Net alsof paarden niks voelen ofzo. Hier kan ik zo boos om worden. Echt van die zieke mensen. Bah!!! Die moeten echt levenslang krijgen zonder eten en drinken en dan een keer water en brood. Dan ook nog elke dag in elkaar geslagen worden en met de zweep.Zullen ze voelen hoe het is om mishandeld te worden. Echt een dommem zet van de politie!!!

boefjelover
Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: de Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 19:11

Dit is echt niet meer normaal!!! Boos! Boos! Boos!
die dieven slaan cker weer ind e kortste keren nog is toe!!
ik hoop niet dat ze nu richting hoorn gaan!!
want dan denk ik het ergste voor mijn pony... Huilen
Als ik ze zie dan ram ik ze in mekaar en geef ze dan aan bij de politie!


xxxxx Boefjelover

gyppy4you
Berichten: 37
Geregistreerd: 21-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:16

jammer Huilen

Camelanz
Berichten: 23
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 18:20

Echt vreselijk achtelijk dat die misdadigers nog vrij rondlopen. Een meisje haar paard is mishandeld met een mes, en was (logisch) helemaal van slag. Nu is ze verhuisd uit Drenthe naar het noorden. Ze heeft inmiddels een nieuw paard, maar de gedachte dat men tot zo'n laffe daad in staat is, is echt zwaar en zwaar triest!!!!! ( en echt haatverwekkend) Boos!


-xxx- jes Camelanz

rainbowcash

Berichten: 882
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 23:00

dit izz echt niet normaal meer hoor..! en de politie die kan het ook nix schelen.... zij verdienen hun geld wel Boos! BELACHELIJK! EEN PAARD HEEFT OOK GEVOELENS HOOR!

xxxxxxx ik en mijn paardjes rainbow en cash


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BulletjeBeer, JudithO, Mnoonn, ogidni, sterregoud en 29 bezoekers