Mijn bunny is dood *snik*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 13:29

Toen ik vanmorgen bij het hok kwam, leek ie wel in trance te zitten. (Brandy..) 'k heb hem nog even een aai gegeven en maar het beste gehoopt. reageerde nergens op. Ook had ie niks gegeten. En nu, vanmiddag, keek ik, en toen was ie dood! Nu hebben we nog 1 bunny over, de andere is een paar maanden geleden doodgegaan. Het wordt stil hier. Waarschijnlijk gaat die laatste binnenkort ook dood, die is ook aan het kwakkelen. Denk niet dat we ze niet goed verzorgen hoor! Brandy is ongeveer 7 geworden, Huppel 10 en Jerry is nu 9. Hieronder nog een foto van Brandy.............................

[img]../upload/202/brandy.jpg[/img]

*Snik* groetjes van verdrietige ik.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: fieke op 2001-07-10 13:34 ]</font>


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:30

aaah wat zielig ik vond mijn konijn ook dood in het hok op een middag, ik krijg een brok in me keel als ik jouw verhaal zo hoor. Huilen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:35

Gecondoleerd en sterkte ermee! Verdrietig
In ieder geval hebben jouw konijnen een mooie leeftijd bereikt, dus ze werden vast wel goed verzorgd! Heel wat huiskonijnen halen die leeftijd niet hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:40

Gecondoleerd.
Mijn konijnenbeest is vorig op dezelfde wijze gestorven, op 9 jarige leeftijd dus ik snap hoe je je voelt.
Sterkte een heel veel knufs voor de overgebleven bunny.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:42

aaaaaaah gecondoleerd. mijn konijn is vorig jaar ingeslapen. was echt gek met dat beest. iedereen trouwens
hopelijk blijft de laatste toch nog een tijdje leven. anders is t zo stil

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:48

Ach, wat zielig!! Huilen

Wat is het dan ineens kaal he?

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:18

aaah gossie. sterkte ermee!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:14

sterkte!
Mijn konijntje is 10 jaar geworden en is een paar dagen voor zn tiende verjaardag in februarie doodgegaan. Hij heeft best lang gekwakkeld maar op het laatst ging het echt heel hard achteruit. Je gaat je toch hechten aan zon beestje Verdrietig

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 16:01

heel veel sterkte week hoe je voelt had namelijk ook een konijn op me 4de gekregen daar was ik helemal gek mee.
als ik naar de speeltuin ging liep ze achter me aan in de speeltuin at ze gras en zo en waten wij aan het spelenn (vriendinnen en ik)als ik naar huis ging rende ze achter me aan als ik naar boven ging ging ze ook mee (ze kon trappen lopen) ik had een doosje op me kamer met een handdoek daar lag ze ook vaak in. (was ze moe van het spelen)
ik was toch met fanny opgegroeid ze is bij ons geboren van af toen ze geboren is ben ik elke dag bij haar of zij bij mij geweest
en ze was natuurlijk ook wel eens ziek en had dan geen zin om acghter me aan te rennen (we hadden een kar voor de keuken van de vouwagen naar voren te kunnen rijden) ik pakte dan de kar een krat en een springtouw bont die krat vast aan de kar met het springtouw en ging zo rondjes lopen door de straat het was elk jaar groot verdriet als we op vakantie gingen dan kon ze natuurlijk niet mee.
toen ik 12 jaar was werd ze erg ziek ze had een scheef koppie en rolde om die dag ben ik niet vergeten... ik zag haar nog zo voor me vader was net alle beesten aan het schoon maken toen ik nog savonds kwam kijken ik heb toen wel een beetje afschijt kunnen nemen ik keek de laatste keer en sochtends zouden wij (moeder,zus en andere zus) naar de stad gaan ik kwam net uit me bed en trok me kleren aan liepp de trap af en zei ik ga bij fanny kijken dus toen zei me moeder doe maar niet want we gaan nu weg
toen zijn we weg gegaan en toen we weer thuis uit de auto stapte zei ik "weer ík ga even bij fanny kijken"
toen zei me moeder fanny leeft niet meer ze is gister toen pappa klaar was met de hokken schoon maken lag ze dood
toen heb ik echt iets van een week elke keer weer moeten huilen tja was zo gehecht aan dat beesje ik ben haar nu nog steeds niet vergeten ...

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 16:25

achut wat sneu Boos! gecondoleerd...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 16:44

Ahhh, gecondoleerd!
Heel veel sterkte!
Verdrietig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 19:59

gecondoleerd Verdrietig Verdrietig
sterkte... ook voor je andere konijntje.
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 20:01

gecondoleerd

"Some memories are best forgotten"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, kirsten87, Lalidan, YandexBot en 193 bezoekers