Droomleven...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 21:08

<BODY BGCOLOR="CCCCFF">
<FONT FACE="GARAMOND" SIZE="5">(Gelijk wat testen)

<MARQUEE>Hoe ziet jullie droomleven eruit?</MARQUEE>
's Ochtends wordt ik gewekt door het geblaf van mijn honden, een stabij en een retriever.
Ik kleed me aan, eet wat en haast me dan naar de stallen, die naast het huis staan.
Ik gooi een voskleurige shet (kruising welsh wellicht) los in een bak, en na mijn groninger (tja dromen kan ik wel) te hebben gepoetst zadel ik hem op en rijd in dezelfde bak terwijl de shetlander er naast draaft (om de groninger bij te houden).
Nadat die twee beweging gehad hebben is het tijd voor mijn derde paard en de honden.
Mijn derde paard is mijn eerste lievelingspaard, een braaf beest eind twintig die ik heb gered van de slacht.
Met zn 4en maken we een buitenrit (kan dat wel eigenlijk?)

En dat gaat elke dag zo ongeveer, mar de shet moet rustig aandoen want over 2 maanden krijgt ze een veulen!

Haha doeidoeii


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 07:59

mijn droomleventje?? hm gewoon later ergens in een huisje of klain boerderijtje wonen. met een shire en tinker in de wei. en een heleboel dieren om mn huis heen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 09:12

In principe heb ik al een droomleventje. Ik heb een fijn huis (redelijk groot) een lieve vriend:~ en een heerlijk knuffel hondje.
En natuurlijk heb ik ook mijn paardje Leysander zonder hem zou mijn leven een beetje leeg zijn. Leysander staat niet aan huis.

Zodra de hond merkt dat we een beetje wakker zijn. Springt ze op bed en probeert ons verder wakker te maken door te rollen en te knuffel. Echt een heel leuk spel wat ze speelt. Eten dat is was ze wil en dan nog wel zo snel mogelijk. Na de nodige vreugde sprongen en dansjes krijgt ze eten.

Zowel ik als Marco vertrekken naar ons werk. Na mijn werk eten we en vertrek ik naar Leysander om die lekker te verwennen en te trainen.

Ik ben best tevreden met mijn leventje zo het kan altijd nog beter maar ik heb als het goed is nog genoeg tijd om dat te veranderen.

Gr pris

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 09:31

Inderdaad. Mijn droomleven bestaat uit een lieve vriend (heb ik), een fijn paard (heb ik), een leuke baan (heb ik), een mooi huisje (tja, dat moet nog)... ach, ik geloof dat ik al een leuk leventje heb...
Het kan natuurlijk altijd beter en op de momenten dat ik me wat minder voel zou alles wel ander mogen zijn, maar toch denk ik dat ik zo al heel gelukkig ben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 09:31

Klinkt een beetje klef, maar ik heb het al bepaald niet slecht.... OK een boerderijtje op de Veluwe en een miljoen op de bank zou HANDIG zijn, maar of ik dan gelukkiger zou zijn als nu ...... ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 10:28

tuintje voor de kat en een weitje voor het paard en cash op de bank zodat ik niet elke dag verplicht de hele dag uit werken hoef.
oh ja en een vent die veel weg is om veel centjes te verdienen.
Er zijn nog wel wat wensen, maar die zijn niet te realiseren.
overigens denk ik dat het hele plaatje ingetekend wordt in het Ierse landschap.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 11:57

Een leuk klein lief boerderijtje op de Veluwe met een lieve vriend die overdag werkt Lachen en ik werk freelance in huis aan mijn portretten en aan vormgeef dingen, en natuurlijk de hele dag bezig zijn met de paarden! Ik heb dan natuurlijk een weiland, een bak, en stallen. Ik heb zelf 3 of 4 paarden. Jurita en Razinda natuurlijk en nog een dressuurtopper ofzo Lachen
Het liefst zou ik ook nog wat stallen hebben met apart land erbij voor zielige, oude of mishandelde paarden en pony's die ik van de veemarkt, slacht etc. koop en die ik een mooie oude dag kan geven. Verder nog een paar gezellige pensionklanten erbij. En natuurlijk nog een heleboel andere dieren; katten, honden, eenden, ganzen, een lief klein varkentje etc.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 12:17

Het enige wat me nu echt ontbreekt is een oude sok met een paar miljoen zodat ik niet meer hoef te werken Knipoog. Ik zou dan alles hetzelfde laten en lekker als vrijwilligster op de dierenambulance gaan werken of zoiets. ach misschien koop ik er dan ook nog wel een paard bij, en adopteer is een zooi asieldieren als het geld er toch niet meer toe doet. Dan kan ik denk ik niet meer in dit huis blijven wonen Lachen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 12:41

een grote fokkerij voor Groningers beginnen liefst de stal waar ik nu sta overnemen......

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 16:27

Een mooi huisje met mijn man waar ruimte is voor mijn paard. Dan nog een 2e paard erbij een Tinker ofzo, mijn man op rijles zodat we samen ook buiteritten kunnen gaan maken. Een klein kindje waarmee we ritten met paard en wagen gaan maken, een hond die ons daarbij vergezld. Kippen thuis om van de eieren lekkere taarten te bakken, een poes (of 2 0f 3) om de muizen te verjagen. Een moestuintje om worteltjes te verbouwen, een appelboom voor appelmoes en als lekkers voor de paarden...
Allereerst moeten we opzoek naar een geschikt huis, de rest volgt dan wel (hoop ik)...

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 16:34

Hihi... en dan is je onderschrift: doe maar normaal, dan doe je gek genoeg. Hihi...

Ik vind dat er niemand is met echt supergrote wensen. Leuk...

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 17:11

Wow jullie leiden (of is het lijden)allemaal al een perfect leven!
Ik heb geen hond en geen paard, alleen 4 vogels een hamster en een zusje...
Tja later als ik groot ben koop ik alles!
haha

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 17:49

Hmm..
Is een goeie. Weet eigenlijk niet wat ik nou allemaal wil 'later'..

Ik denk een orakel ofzo Lachen Dan kan ik het daar aan vragen Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:07

Mijn droom is een huisje met weiland, paar stalletjes en 2 of 3 paardjes (denk een New-Forest en een Welshcob) Als ik geld genoeg heb een oud en/of mishandeld paard opvangen zodat ie een leuke oude dag heeft.

Verder hoop ik op een leuke vriend *grin* en als laatste het allerbelangrijkste hoop ik dat ik mijn ouders nog heel lang bij me mag hebben...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:19

ik wil een mooi vrijstaand huis met weiland er omheen, iets van 2 a 3 paarden denk ik. in ieder geval een ijslander, een NRPS en een fjord. hm dan worden t er toch meer!!! Lachen
verder wil ik nog 2 honden, Greyhounds of Galgo Espagnols.
en een lieve vriend/man. geen kinderen, ben ik niet echt een type voor vind ik. misschien dat ik een kindje adopteer, maar geen van mezelf in ieder geval.
owja ik wil ook nog een shet, falabella of minipaardje...
de ijslander die ik koop, moet een hengst zijn en wildkleur zwart. de NRPS wordt een beestje als onze Nina en de fjord met het karakter van Shico, als t kan ook zijn bouw toennie nog hengst was.
*droom*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:29

Mijn droomleventje zou iets zijn met Joop (of in ieder geval een SUPER beestje), en verder: als ik maar gelukkig & gezond ben. Mijn moeder vindt dat ik nog maar wat aan moet komen, en toen zei ik: ik weeg liever te weinig en ben redelijk gezond dan dat ik normaal weeg en veel ziek ben. En dat vind ik nog steeds. Het is wel handig als ik iemand heb om af en toe tegen aan te banketstaaf, en ook om af en toe ergens op de Mt Everest te zitten, lekker alleen.

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:35

Jeetje, ik denk dat ik al heeeel gelukkig ben. Beetje meer poen zou fijn zijn, maar ach zoals het nu is, kom ik er ookwel.
Ik heb lieve paarden, een stal aan huis, een poepie van een hondje en iedere dag een vers ei van onze kippies. Een wolk van een geit en ach, als ik er een beestje bij wil, is dat ook geen probleem. (Als het niet groter is als een geit, dan)

Een lieve vriend, een lieve familie en bijna een eigen huis. Dan straks nog een veulentje en een nieuwe stal... Mwah, ik kon mijn geluk eigelijk niet op!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:55

geld maakt zoveel deuren open... Op zich wel jammer dat GELD dat doet, want het zou mij niet kunnen schelen, geld of geen geld, maar het is zo makkelijk. Dus tja, dat wordt toch maar een rijke maar vooral: LIEVE en een beetje knappe vent...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 20:50

ACh, ik zei DROOMleven, dus waarom niet...
Zal ik de sheltie van mn vriendin maar een goed tehuis geven Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 20:52

ow dat wil ik anders ook wel doen hoor!!! 2 greys en een sheltie is ook wel te doen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amparo, Ania, AnnetteFlame, C_estmoi, Geerten, GoogleAdsense, Knollboll, Lalidan, meniekske, MissBambi, noordje, Petunia27, Plus_en_Min, Rooss_24, Selina, Steppe, Tatjanaa, xoranlover en 49 bezoekers