Ik ben (ook) naar de Hengstenkeuring geweest!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Ik ben (ook) naar de Hengstenkeuring geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 22:24

Vandaag, het was eindelijk zo ver, mocht ik dus naar de Hengstenkeuring. Ik kijk er altijd echt naar uit, al die mooie paarden EN het strodorp natuurlijk!!! Haha! Ik ging met een vriendin met de trein vanuit Eindhoven, en daarna nog dat stukje lopen. Het was hartstikke druk, maar wel gezellig. De select sale was weer errug interessant, ze beginnen altijd met een klein dier te koop aan te bieden. Vorig jaar waren het twee mini`s, en vandaag een Jack Rusell pupy genaamd Anky, waar dus flink de spot mee werd gedreven. Maar kleine Anky werd wel voor 1150 Euro verkocht!!!! Niet normaal!! Daarna liepen de prijzen op tot 90.000 meen ik, dat paard ging naar Winners Stables.
Ook heb ik (o.a.) Ferro en Flemmingh en Negro gezien, dat waren echt mn favorieten. Als ik Kore nog wil laten dekken wordt het een van die drie, of Crack C, dat kan ook nog. Verder natuurlijk alle jonge hengsten, wat een schitterende beestjes allemaal he...!
En natuurlijk heb ik ook nog het strodorp bezocht en er een nieuw sjabrak gekocht, dat had ik al gepland. Ik kan sowieso nooit naar zo`n beurs zonder iets mee te nemen, dat is gewoon verplicht, hahahah!
Eenmaal buiten bleek het dus flink gesneeuwd te hebben!!! Dat had ik niet verwacht! Wel mooi opzich, maar ook koud..
Nog meer mensen vandaag naar Den Bosch geweest???


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 22:29

Donderdag- en vrijdagavond ben ik geweest. Ik vond het springen eerlijk gezegd leuker als de dressuur. Het niveau van de hengsten was niet echt super, maar we hebben wel wat leuks gevonden om één van de merries van mijn vriendin mee te dekken.
Ik kon mijn kooplust ook niet bedwingen, en heb een Thiedemann gekocht, die moest ik anders vandaag halen.

Toos paardloos

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 10:42

ik vind het springen altijd leuker als dresuur eerlijk gezegd hoor.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 20:15

Ik ben ook geweest, alle drie de dagen. Maar die puppy werd niet voor 1150 wueo verkocht, maar voor 1550 euro!!! Nog erger.
Ik vond de Krack C x Pion X Amor de beste hengst.
Ook vind ik Scandic een hele goede hengst, nog een leuke voor Nicole denk ik Haha! Als we haar ooit laten dekken Haha!


Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:31

Ja het was echt gaaf, die Flemmingh was een terechte winnaar!!
Maar hebben jullie nummer 784 ook gezien, die Silvano N x Good times?
Dat beest kon lopen Kwijl
En die hengsten die ik heb gezien met Good Times in hun pedigree waren ook om van te kwijlen Kwijl
Alle 3 de Sandro hit's vond ik ook super lopen.
1 daarvan heeft vdl gekocht , dus die zie ik hoop ik binnenkort weer.
En al die nakomelingen van Flemmingh , Kwijl , altijd weer een beetje familie van mijn 2 schatjes.

Ik heb een geweldige dag gehad, was heel blij dat ik met Frederike mee mocht }>
Ik mocht dit weekend ook weer genieten van een Farrington merrie mjammie, Farrington is terecht keur!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Astrid_Brann, Lisewiesje en 36 bezoekers