Ik loop allemaal leuke fjorden mis!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 17:15

Ik ben zo bang...Ik kijk 10 keer per dag op Marktplaats en elke dag komen er nieuwe advertenties bij van fjorden. Allemaal rond de 3 jaar en ze staan allemaal in Gelderland.

MAAR IK MAG NOG NERGENS GAAN KIJKEN VAN MIJN OUDERS

Pas als we terug zijn van vakantie (over 4 weken ben ik weer thuis (3 aug.))

Ik ben bang dat ik nu mijn droompaardje misloop en dat er straks helemaal niets meer te koop is...

Aangeboden: een fjord
Prijs: 1500,-
Beschrijving: fjorde hengst
2,5 jaar
lief in de omgang en in het tuig

(huh? snap ik ff niet)

1.35m
Gelderland


Aangeboden: Fjorden merrie, 2 jaar
Prijs: NOTK
Beschrijving: 2-jarige Fjordenmerrie, met paspoort en gechipt.
Gelderland

Aangeboden: fjordenruin
Prijs: 2500,00
Beschrijving: Te koop : Zeer lieve fjordenruin ± 1.40 mtr hoog 3jr oud verkeersmak ook super geschikt voor kinderen.

Aangeboden: fjordenruin
Prijs: n.o.t.k.
Beschrijving: te koop:
fjordenruin, 2,5 jaar
goed zadel-verkeersmak, braaf en rustig met hoefsmid en trailer.
regelmatig ontwormd en bekapt.
GEEN HANDELAREN!!!!!!!!!
Gelderland

Fjorden hengst te koop, 4 en een half jaar, beleerd, is goed in het springen heet Rambooke, het is een hengst die wel een sterke hand nodig heeft, heeft een eigen willetje, kan ook over een paar jaar gekocht worden, maar moet dan wel tot die tijd door de koper verzorgt worden. Gelderland, 900,- (goedkoop!)
Afbeelding




_________________
Bokt is een geweldige uitvinding, ik zou niet zonder kunnen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shaienne op 2001-07-10 18:16 ]</font>


Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:21

Hoezo mag je nog niet gaan kijken dan? En die laaste is erg goedkoop! Hij heeft wel een beetje een raar nekkie of ligt dat aan mij :S

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 17:27

Ja ik weet het ook niet. Mijn ouders snappen er gewoon helemaal niets van. Ze willen het echt niet hebben.

Ja ik weet ook niet waarom ie zo goedkoop is. Ik denk wel dat het een fjord is die je heel goed in de gaten moet houden als ik dat zo lees. Misschien is wel zo onhandelbaar en daarom zo goedkoop? Of die mensen hebben geen verstand van prijzen? Ach ik zal het wel nooit te weten komen...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:38

Heb toch gedult joh... er zijn er zoveel te koop, ook over 4 weekjes nog wel! Ik weet hoe geweldig het is als je weet dat je er 1tje mag gaan kopen, en hoegraag je het dan wil, maar soms moet je even gedult hebben... het komt vanzelf, echt waar!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:15

Meid, dan kom je toch naar de keuring in Heemstede (1 september)? Daar komen heeeeeeel veel beautys en er staat zat te koop op zo'n dag......

Grtz, Sonja (die er dan ook is met Mileentje)

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 23:28

Gerdien, er zijn zoveeeeel Fjorden.....je vind hém echt wel hoor!

En die laatste advertentie, die Fjord is NIET mooi en té goedkoop.....zou dat niet vertrouwen.
Dat idee van sanderijn is goed, ga gewoon naar zo'n keuring, dan heb je alle vliegen in één klap!

Succes, en wanhoop niet!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 23:31

Een Fjord is zeker geen uitstervend ras hoor dus die blijven altijd wel te koop. Ook leuke. Succes, ook jij gaat een lieve Fjord vinden hoor.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 06:33

Maak je vooral geen zorgen!
Er zijn er ontzettend veel te koop, en als het herfst wordt, worden het er nog veel meer (mensen willen voor de winter nog de paarden verkocht hebben vaak). Daardoor zakken de prijzen ietsje.
Dus het is niet eens zo'n ramp als je nog een maandje wacht hoor. En er zijn inderdaad errug veel fjorden, de laatste jaren is het aantal in Nederland toegenomen, hoorde ik.
Dus dat is alleen maar geruststellend nieuws toch?
Ga nog maar ff lekker op vakantie, dadelijk sta je op een camping met Nederlanders als buren, en die weten nog een fjord te koop staan... Kan maar zo gebeuren *LOL* *LOL* *LOL* .
Ik kan me wel voorstellen hoor, dat je ongeduldig bent. Nu weet je nog niet waar je aan toe bent, wat voor beestje het zal worden, of het lukt om een 'perfecte' te vinden, blabla. Die onzekerheid, ik ken het.
Door diezelfde onzekerheid begon ik TIJDENS de bestralingen (kanker) al naar het zoeken van een verzorgpaard voor wanneer ik beter was... En dat terwijl ik nog elke dag een middagslaapje moest doen tegen die vermoeidheid *LOL* . En ik wou een paard verzorgen? Gelukkig duurde het even voor ik er eentje vond.
Ik zal vreselijk voor je duimen dat je de juiste vindt, en het klinkt misschien raar, maar ik heb er 'een goed gevoel over'. Heb ik wel vaker bij dingen, die later goed komen.... misschien een troostje voor je?
Koop een baby-bijtring, bijt je te pleures door ongeduld, hou vol want...
Over twee maanden heb jij de liefste fjord van Nederland bij jou thuis Party!! Party!! Party!! !!
Liefs, Dorine.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 06:48

inderdaad, in de herfst is het paarden aanbod altijd het grootste!

Zou je nou wel voor een hengst gaan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 35 bezoekers