Pennydagen en meeting.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Pennydagen en meeting.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 20:50

Hoihoi

dit weekend waren de pennydagen in Deurne. Op zaterdag reden Hiske (Benneton) en ik een pas de deux. Maar we waren de proef een beetje kwijt Bloos en dus waren we flink aan het improviseren Haha! We hebben zelfs met zijn 2en tegelijk gesprongen wat we nooit geoefend hadden Haha!

Na de show heb ik heel sneeky wat foto's gemaakt van Cornelie en Pride. Heb alleen niet heel de show gezien Frusty

Ik wist dat curly2day ook kwam en toen ik tijd heb ben ik der op gaan zoeken bij hun stand. Uh, wie is de eigenaar van die schimmel Haha! Ja ik zei ze, ik ben Liberty van bokt Haha! We hebben ff staan kletsen. En elkaar beessies bewonderd Haha!

Vandaag had ik eerst een menwedstrijd, maar daar weet ik de uitslag nog niet van. Vaardigheid ging nu best wel goed, 118 seconden en foutloos Haha! Alleen het speel uw spel ging wat minder , 1600 punten, was de weg een beetje kwijt Bloos
De show die ik nu gaf was aangespannen, en toen we zeiden dat er wat kinderen om beurten mee mochten rijden stond er gelijk een hele rij bij de ingang Schijnheilig Maar ja, beloofd is beloofd. De 2e show reed ik zonder zadel naar binnen, en toen hebben we Magpie in de ting opgetuigd. En daarna weer een hele rij kinderen Heb bij elkaar zeker een uur met kinderen gereden, maar ze vonden het allemaal prachtig Party!!

Ik ga nu ff foto's uploaden Haha!

Gr Linda

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:17

Dus jullie hebben wel een leuk weekend gehad!!! Leuk joh, ik ben heel erg benieuwd naar de foto's! Ook van Pride, de pride van cornelie Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 22:22


Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 10:54

Klinkt als heel gezellig weet je al of het volgend jaar weer is?
Dan wil ik toch wel kijken of het klukt om met een stel platpootjes te komen Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 14:46

ik dacht van wel, maar ik weet het allemaal niet.

ik laat je het wel weten Knipoog

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:03

Klinkt alsof het in ieder geval heel gezellig was! Had jullie geimproviseerde proef best wel willen zien... Haha! Jammer dat ik dat gemist heb. Ach ja, wie weet volgend jaar weer een kans! *LOL*