trouw paard zeg! stel je voor dat hij.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

trouw paard zeg! stel je voor dat hij.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 22:52

in wieringerwerf liep! Verward Lips are sealed Schijnheilig

ik had de paardjes vanmiddag om half 5 binnen gezet! reddy natuurlijk 1 ijspegel Haha! arm beest! tobias viel wel mee! ik zag dat het had ingesneeuwt in de stal, dus ik alles beetje weg gehaald en dikke laag stro erover gegooid! paardjes naar binnen, maar moest nog water halen en dekens omwisselen! en tobias heeft een schuifdeur en een buitendeur, alleen de buitendeur was ik ff vergeten om de schuif dicht te doen Schijnheilig Haha! en ik bedacht nog.....oh die moet ik zo ff dicht doen! maar ik met me domme hoofd gaat lekker naar binnen Haha! dus ik hoorde reddy wel een paar keer hinniken, maar ik d8 dat doet ze vast nar Ukkie(halfzusje die bij de buren staat en meestal nog wel is buiten staat) maar bleef maar doorgaan! dus ik net een half uur geleden....nou ga toch maar ff kijken! en dat ik er heen liep bedacht ik het al.....dus ik te rennen, was natuurlijk vet donker! en jahoor! stal open en paardje weg! Schijnheilig maar ik zag die dikke al weer met zijn kop in de sneeuw te vroete! Cool Haha! heel braaf haha, maarja hij loopt niet achter me aan de stal in, alleen over het veld! wij hebben een klein veldje, vanaf de stal gerekend zo'n 30 meter lang en 20 breed! dusja daar heeft hij de hele avond gebivakeerd, aan de sporen te zien haha! hij durfde volgens mij geneens naar het einde van het veldje te lopen want de sporen hielden halverweg op! Haha! Tong uitsteken echt weer zo'n stomme actie van mij!
hij had ook via het veldje door kunnen lopen via het terras en de tuin, over het slootje kunnen springen, 7km kunnen lopen en dan liep ie nu in het dorp! Haha! of hij had aan het eind van de weg kunnen afslaan het naar het dijkgatbos kunnen gaan om alvast de cross te oefenen........voor ons een vraag voor hem een weet Haha! Tong uitsteken

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 23:11

Echt fijn, dat hij niet is weggelopen. Kun je zien dat hij het naar zijn zin heeft bij je!!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 11:35

hahaha
dan vind hij het bij julie toch wel leuk.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:51

Gelukkig maar *LOL* Anders had je nu waarschijnlijk behoorlijk lopen zoeken Haha!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 20:09

haha!!
woon je zo dichtbij t dijksgatbos dan????lijkt me vet bruut!!! Haha!:D