Stal van Esch in P&S

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Stal van Esch in P&S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 23:08

Net kreeg ik de P&S voor mijn neus, ikke meteen bladeren natuurlijk. Zie ik dat ze een compeet onderwerp van 2 Bloos pagina's aan Arthur van Rooij en stal van Esch hebben gewijd.
Laatst ging het al een keer over Paulien (daar krijg ik privéles van) en nu over Arthur.
Ze verdienen het, ze rijden echt super en de sfeer is er hartstikke gezellig!! Ze zijn bij stal van Esch zo lekker down to earth gebleven, ondanks dat ze op hoog (naja, hoger dan wij gemiddeld bij elkaar Knipoog ) niveau rijden.
Ik les er echt met plezier, vandaar dat ik het zo leuk vond dat ze een artikel over ze geschreven hebben.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 23:15

Ik had het al gelezen en moest meteen aan jou denken. Arthur is idd een heel aardige gast, ken hem al jaren.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 23:16

Hij is echt heel symphatiek, hij heeft dit echt wel verdiend!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 23:29

ik heb het stukje ook gelezen, ik heb Arthur zien rijden met (omar?Omax?iig die zwarte van 1.86!)op de regionale kampioenschappen(oude NCB was dat) van de zomer, ik was daar met ons viertal en toen zijn we bij de Z en bij de kur op muziek gaan rijden, wat is dat een supergaaf paard zeg!! en hij reed daar als enige met een simpel trensje ipv stang&trens en hij reed echt supergoed daar! er was daar toen nog iemand met een hele grote imponerende vos, en die viel me gelijk op en arthur sprong er ook echt tussenuit!dat paard is echt gaaf!! toont helemaal niet te groot ofzo, echt een geweldig beestje!

fijn dat er ook mensen lekker normaal blijven ondanks dat ze op zo'n hoog niveau kunnen rijden!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 11:47

ik heb het ook gelezen.
leuk verhaal.

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 16:46

smiley loopt geloof ik bij stal van esch stage!!!!!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:51

Ik vind het ook superleuke mensen *LOL* Vorig jaar met de hengstenshow van het NRPS zat ik naast ze en ik heb een superleuke dag gehad Haha! En natuurlijk heel veel geleerd over fokken, hengsten etc...*LOL*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 19:55

Ik les er echt met heel veel plezier (morgen ben ik weer aan de beurt). Het gebeurt niet vaak dat ik af moet bellen, maar als dat zo is, dan is er echt iets flink mis. De lessen zijn zo leerzaam, en in gewone-mensen-taal, zodat ik er tenminste iets van snap!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 09:45

hahaha.
volgens mij zijn ze vet aardig.