Leukste paard van stal...!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Leukste paard van stal...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 12:48

Wie is bij jullie het leukste paard van stal?? Knipoog

Ik denk haast bij ons Whisley! De kleine, wollige, troepige, schattige mini-shet!!! Knipoog Hij is echt liefffff!! Lovers

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:02

Op mijn stal staan er maar 2 namelijk allebei mijn verzorgknollie's Lovers Allebei echt super liev! Zou niet kunnen kiezen.

En op de manege is avanti Lovers echt helemaal mijn droompony!!!! Kwijl Ik ben echt helemaal gek op haar, echt de hele manege weet dat nu dan ook dan ik zo gek ben van avanti *LOL* En nu helemaal weer omdat ik eindelijk na 1 jaar ofzo weer op haar 2x heb gereden Lachen

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:06

Bij ons vind ik Siƫsti het leukst natuurlijk. Maar de ander paarden zijn ook wel lief hoor.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:10

Het liefst is toch wel lotje
Lotje is een grote shet van 8 jaartjes jong
maar mag nooit meer iets op haar rug of iets trekken
Ze is als vondeling opgehaalt bij de grote waterramp toen!

Maar isabel is toch wel lieveling Tong uitsteken

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:25

Mijn eigen snowdon Knipoog Verder zijn ze allemala wel lief voor mensen, sommigen wat minder voor elkaar. De fjordjes, Henri de fries en Kadance, kwpn-er zijn wel echte knuffelpaardjes!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:27

das natuurlijk mijn eigen Banjer..... Haha!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 15:19

Mijn eigen paardjes Smokey en Webster.

Ook Leon vind ik een ontzettend lief paard hij blijft gewoon vriendelijk ondanks dat Smokey ontzettend gemeen tegen hem doet (staat naast Smook). Zelfs nu ze zijn box in heeft gepikt blijft hij vriendelijk.

Labyrinth vind ik ook een lief paard die staat naast Webster. Als ik bij Webster voor de box staat komt Labyrinth helemaal met zijn neus door het voervakje heen en probeert zo aan de mouw van mijn jas te trekken dat ik hem wel moet aaien.

quincy

Berichten: 221
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: oost-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 16:00

Oooh, ze zijn alle 5 even lief. Nu begint het paard dat depressief en mensenshuw is mij al knuffels te geven dus kan ik echt NIET kiezen. Ze hinniken allemaal als je op stal aankomt en geven allemaal even graag een zoen Haha! Maar de mooiste vind ik natuurlijk mijn superschat Quinz

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 16:40

Sher natuurlijk Haha!

Maar we hebben ook een shetje, Superted, en ik denk dat die ook wel heel populair is. Ze is al 30, en veel kleine kinderen die voor het eerst komen rijden gaan op Teddy. Ze is heel erg ondeugend, we gaan vaak een rondje met haar lopen en dan gaat ze er rustig vandoor met je. (dat ziet er wel leuk uit altijd..........zo'n klein shetje met iemand erachteraan hangen Haha!)

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 16:50

Mijn Genderose natuurlijk!!!!!!!!!!!!! Eerst natuurlijk Tancreda, maar dat was het allerliefste en leukste paardje van de wereld Knipoog en nu zij weg is natuurlijk mijn huidige paardje Genderose. Zij is het braafste, het liefste, rijdt het lekkerste, heeft de beste manieren en de wijste!! Gewoon de nummer 1 van stal!!
Die andere twee hebben meerdere zal maar zeggen irri strekjes als bijten, schrapen, trappen, op je rug springen, je mee sleuren, steigeren, en boos kijken. Dat laatste doet Gennie alleen naar andere paarden - voro de rest echt de liefste en de braafste!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 16:53

Onze Greg, dat is de meest bijdehante, slimste, mooiste, liefste en heeft een ongelooflijk fijn karakter. (soms haast gruwelijk eng menselijk ...)

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 16:56

Haha, bij ons staan ze maar met z'n tweetjes, mijn haflinger en shetlander. Maar ik vind mijn haffie toch wel het leukste, hoewel de shet erg schattig is...

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 10:38

Tja, moeilijk. Den is echt m'n maatje. Vivre en Tammy m'n knuffelkonten. Floor een echte clown. Valora en Paulien zijn altijd gezellig. Tamaartje toch wel een beetje de oude 'moeder' van het hele spul. En Dien een altijd luisterend oor.
Ze hebben allemaal wel wat wat geweldig is.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 10:59

Wij hebben ruim 60 paarden op stal staan, maar ik denk toch wel dat dat mijn Onyxje is.
Als ik de bak inkom begint het al met "Daar is onze stoere hengst!" en bij alles wat die sukkel dan doet moet iedereen lachen. (vreemde sprongen enzo Knipoog)

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 12:11

bij mij is dat natuurlijk mijn sytje maan na haar is het amber een hafje die ik 1x per week verzorg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 12:40

Onze Leonardo, want die hinnikt iedereen blij toe. Maakt niet uit of je wel of niet voor hem komt, wel of niet aait, wel of niet voert, hij hinnikt altijd en tegen iedereen. Gezellie hoor!

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 12:45

Eerst fleur! En daarna dr buurman! Dat is zoo`n dram fjord! Maar wel heel leuk! van xdenisex op bokt!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 12:59

Alle 3 zijn ze geweldig, maar Jaike is en blijft mijn favoriet
met haar heb ik een hele sterke band.
Maar alle 3 hebben ze een ander karakter, Joey stond bijvoorbeeld
vorige week zomaar met me te zoenen dat doen die andere 2
echt niet

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 13:01

Barb schreef:
Alle 3 zijn ze geweldig, maar Jaike is en blijft mijn favoriet
met haar heb ik een hele sterke band.
Maar alle 3 hebben ze een ander karakter, Joey stond bijvoorbeeld
vorige week zomaar met me te zoenen dat doen die andere 2
echt niet


Ojee en wat vond Machiel daar wel niet van. Zomaar met een andere man zoenen.

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 13:03

hihi, wij zijn maar met zn 2en op stal. Ik vind baloe de liefste, en pjotr de ondeugendste Tong uitsteken

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 13:46

Mijn Yorghos natuurlijk!
Op de manege waar ik werkte was Intrigant mijn lieveling. Hoewel hij eigenlijk helemaal niet zo lief was... Een grote voskleurige ruin, ras of papieren weet ik niet. Een draak op stal en met zadelen, maar tussen ons klikte het wel.

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 15:05

Sonja schreef:
Onze Leonardo, want die hinnikt iedereen blij toe. Maakt niet uit of je wel of niet voor hem komt, wel of niet aait, wel of niet voert, hij hinnikt altijd en tegen iedereen. Gezellie hoor!


Pardon? geloof dat we hier een menings verschil gaan krijgen.. Lachen
Nee Leo is heel leuk maar niet de leukste.. (nee die van mij is het niet, die kan waarschijnlijk onder de minst leuke Lachen ) nee het leukste paard is (paard is groot woord) Gijsje Lachen hehe de tijdelijke shet.. Hinnikt ook naar alles.. tenminste als het vrouwelijk is Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 15:19

Wij kwamen gister aan op onze nieuwe stal en daar werd door 8 personen volmondig eerst 'Aaaaaah, en ooooooooh en waaaauuuuuw' geroepen en vervolgens eenduidig 'dit is de spetter van de stal' Clown Dan ga ik al zowat janken van ontroering Lovers . En dan mijn beide mannen zien lopen. Raak in zijn nieuwe Eskadron Trendline (met gouden randje Clown ) transportbeschermers, Eskadron dekentje en superluxe Eskadron Trendline (ook met goud) halster en luxe lijn Haha! Oooow, en dan die heerlijke Evert-Jan ernaast. Man a life Lovers

Dus bij ons op stal schijnt het Raakje te zijn:D

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 15:19

Op mn werk staan veel verschillende paarden telkens, maar met Marengo heb ik tegenwoordig wat meer dan met de andere paarden. Terwijl we eerst altijd ruzie hadden met elkaar Haha! Maar Jordan vind ik ook erg leuk, heerlijk ondeugend paard *LOL*
Van de paarden van Rien en Inge (andere kant van de stal waar wij staan) vind ik King of Corona het leukst. Ontzettend gaaf paard, lief en kan onwijs sjouwen Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 15:32

Buddy natuurlijk, maar daarnaast ben ik heeeeelemaal dol op RS Lil Snicker, ook wel Peppy genoemd Lovers Merrietje van 3...zo'n gaaf ding Kwijl Kleindochter van Teedona Step