Jantina op bezoek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Jantina op bezoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 20:13

Jaja ik had vrijdag en zaterdag bezoek vanaf Ameland

Om half 4 's middags kwam Jantina met de trein in Assen aan. Uiteraard was ik iets te laat (as usual, fietste net voor het station toen ik de trein binnen zag rijden) en werd ik gebeld: "Met Jantina, waar ben jij?"
Ik: "Ik loop achter je, ik zie je bellen!" Haha! Jantina omkijken "oh daar" Schijnheilig

Toen zijn we naar Maaike d'r huis gelopen, waar we wat gedronken hebben en toen zijn we naar de pony's gegaan. Mickey's dikke buik bewonderd en Saar ontmoet natuurlijk. Ze kregen eten en we hebben wat foto's gemaakt. Mickey liep wat met Jantina heen en weer Schijnheilig en Maaike en zij hebben afgesproken dat het veulen van Mickey in mei mee mag naar Ameland, als Jantina zorgt dat ze een auto met kofferbak meeneemt. Haha!

Toen kwam Kitty ook al rond 5 uur. Ze kwam van haar werk, dus moest zich nog even omkleden, we zijn dus even met haar mee naar huis geweest. Robert ook even gezien (boktmeeting!! *LOL* ) en toen naar Deurze met de auto. Bij de stal van Pliva en Aldira zijn Jantina, Maaike en ik gedropt. Even de paardjes laten zien, en alle Lipizzaners (Jantina had er nog nooit eentje in het echt gezien). En alle, dat zijn er dus 5. Een heleboel in 1x Pliva deed weer erg gastvrij in de stal zoals gewoonlijk Schijnheilig

Kitty was ondertussen doorgereden naar haar stal, wij gingen na het bezoek aan de paarden ook lopend die kant op. En het was KOUD!!! Scheve mond
Daar aangekomen zat Kitty al op Muzefee, was druk aan het rijden.
't Is toch echt een prachtpaard hoor, heel glad in het haar en een enorm sprekend koppie. Mooie combinatie. Na het rijden ging Jantina er ook nog even op. Was smal hè Jantina? Haha!

Toen terug naar de pony's van Maaike, waar wij door Kitty weer afgezet werden. Inmiddels waren we echt verkleumd en rillerig. Het plan was om nog naar de Hippo Assen te gaan, maar we hadden er weinig trek meer in om nog een eind te fietsen. Dus meteen richting stad gegaan waar we eerst een heerlijke warme chocolademelk met slagroom hebben gedronken Vingers aflikken Daarna nog een bord patat met een kroket gegeten.

En toen was het alweer bijna kwart over 8. Tijd om naar Hotel de Jonge te gaan, waar we met Kitty weer afgesproken hadden. Maar het was bluesnight en voor bijna alle kroegen moest je een button hebben. Dat wilden we niet dus zijn we naar het poolcentrum gegaan waar we een hele tijd gezeten hebben met een kopje thee, en maar kleppen kleppen kleppen Haha! (voor leuke verhalen over sperma halen met de boot moet je bij Jantina zijn *LOL* )
Was èrg gezellig, totdat ook hier een band ging opbouwen en wij bijna weggeblazen werden door de muziek. We wilden al bijna gaan SMS'en met elkaar om toch een normaal gesprek te voeren, maar hebben toch besloten een andere kroeg te zoeken.
Maargoed, alles was in de ban van de blues, dus zijn we in de shoarmatent geëindigd *LOL* waar we wat zouden gaan 'drinken' maarja, dan bestel je toch al snel "nog iets" ( Knipoog ) natuurlijk. Dus ook een lekker broodje erbij en daar gingen we weer: klep klep klep klep klep

Kitty werd opgehaald in een pooi... euhmmm mooie auto Schijnheilig en Maaike ging op fiets naar huis. Jantina en ik gingen de andere kant op, langs een bijdehandje die met glas aan het gooien was. Maar we hebben het overleefd dankzij onze onnozele glimlachjes Haha! en toen kwamen we weer helemaal verkleumd bij mijn thuis aan.

Daar nog even gebokt en tv gekeken en toen heb ik het bed voor Jantina klaargelegd (nee ik was niet aan het stofzuigen, dat was het aerobed *LOL* ) en toen zijn we rond 2 uur gaan slapen.
Om half 9 ging namelijk de wekker weer omdat ik moest voeren vandaag. Maar erg duf was ik niet, viel erg mee. We hadden natuurlijk ook een overdosis frisse buitenlucht gehad de vorige dag Schijnheilig
Lekker ontbeten en toen richting Tinka.
Daar aangekomen bleken ze buiten te staan. Buiten? Verward Is er dan al iemand anders geweest om ze buiten te zetten?
Ze zijn dus vrijdag niet gevoerd en binnengezet dus de koudste nacht sinds een hele tijd hebben zij buiten in de bak gestaan
Snel naar binnen gedaan dus en lekker laten eten.

Daarna Tinka gepoetst en opgezadeld en toen heeft Jantina een stapritje door de sneeuw gemaakt. Tinka vond het allemaal wel prima, zoals altijd, oortjes naar voren en een 'ik loop wel'-instelling. Sommige stukjes was het wat glad, maar over het algemeen was het goed te doen. Paar foto's gemaakt, daarbij mijn handschoenen in mijn jaszakken gedaan. Onderweg kwam ik erachter dat ik er eentje miste. Teruggefietst (ondertussen werd Tinka door Jantina gehorsenapt, maar ik had ze al snel door) en mijn handschoen teruggevonden. Helaas heb ik onderweg nog een keer mijn handschoenen bij het foto's maken op mijn bagagedrager gelegd en ben ze toen wel echt vergeten dus ze liggen ergens op de hei...maar waar??

Terug op stal de paarden buiten gezet en toen belde Maaike ook rond half 1, dat er allerlei vage plannen waren. Rom had me al geprobeerd te bellen maar ik had mijn telefoon niet gehoord. Plannen waren om naar Drachten te gaan, waar Jantina vanavond gaat logeren. Maar haar tas stond nog bij mij thuis. Dus weer naar huis gefietst, langs roze huisjes, tas gepakt, langs de Pet's Place voor Jantina's puppy Rixt (Rixie Haha! Tong uitsteken), croissantjes gehaald bij de bakker, blonde actie met een winkeldeur (nee dat zag je niet Jantina) en toen naar Maaike toe. Rom zou Jantina daar ophalen. Ik zou eerst ook mee, maar werd allemaal toch wat laat. Ik moest de paarden ook weer binnenzetten en ga vanavond naar een vriendin in Groningen. Dus toch maar in Assen gebleven.
Rom stond al snel voor de deur: "Ben jij Jantina?" "Nee, Maaike" en nadat hij de vogeltjes van Maaike wonderbaarlijk stil had gekregen zijn ze richting Drachten vertrokken.

Jammer dat de boktrit in Havelte niet doorging, maar ach daar hadden we eigenlijk ook helemaal geen tijd voor gehad Haha! Het was supergezellig, we hebben ons prima vermaakt, leuke dingen gedaan en veel gekletst. Zeker voor herhaling vatbaar en dan wel als het wat beter weer is want Jantina is wel een mietje hoor }>

Knipoog


HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 20:39

Jee, wat een enorm verslag Haha! , dat verdient in ieder geval een reactie ! Het klinkt allemaal weer erg gezellig, Jantina bezig met een kleine bokt-tour ?

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 20:43

Craignethan schreef:
Jee, wat een enorm verslag Haha!


Oh dit is nog niet een tiende van wat we besproken en beleefd hebben Schijnheilig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:14

Ja, ja... echt weer een Cody meeting Haha! Kwam vannacht al tot de ontdekking dat jullie het daar hééél gezellig hadden. Haha!
Ik ben uiteraard ontzettend benieuwd naar de foto's die er gemaakt zijn. En ik.. heb overigens wel een kofferbak beschikbaar Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 00:39

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jaloers heb jij jantina zolang voor je alleen gehad jeetje! gemeen hoor 8zucht en zwijmel* had ik al gezegd dat ik haar hardstikke mis (nouja eigenlijk Ameland )
Maare klinkt echt hardstikke leuk!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 01:32

Sja Kim, eerst heeft Marije mij anderhalve dag voor zich alleen en nu heeft Nienke mij voor een dag! Rommie heeft mij goed overgeleverd!
Ik heb ook nog een mooie toer de Assen gekregen Lovers Haha!

Jeetje, moet ik nu ook een beetje een verslag schrijven? Ik heb al zo veel meegemaakt. Ik had zelfs mijn konijnevellen afgelegd en mijn klompen achtergelaten dus ik was helemaal op en top klaar voor mijn weekend aan het vaste land Knipoog

Ik vond het super om de boktpaarden, ponies en oliebol te zien! Mickey was helemaal mijn stijl, oortjes in de nek Haha! Maar later toch nog lief zijn als er eten in het spel komt! Super! En die haren, *LOL*
Ook sarah zag er erg cool uit.
De lippi-ponies bekeken, die Pliev, wat een boef!

Bij Kitty mijn ogen even uitgekeken, wat een geweldig idee, een schuur met een bak erin! Top!
Op Muzefee was het even wennen, voor ons beide, want ik kon niet met haar draven en zij niet met mij Haha!
Wat een smalletje! Kijk ik naar beneden, zie ik gewoon de grond! Bij Isolda zie ik Isolda *LOL*
Was wel heel leuk om te voelen hoe soepel een paard kan zijn. Weet ik even waar ik naar toe moet met Isolletje..... Slapen

's Avonds gezellig geklept, geklept en geklept, paard, paard, ponie, oliebol, paard en hengst. En zelfs eieren passeerden de revue, nadat we het uitgebreid over sperma op de boot hadden gehad *LOL*

Lekker geslapen op het aerobed
Tinka was super! Echt een hele verschrikkelijk
e lieverd, lekker aan een lang teugeltje door de sneeuw! Het Tinka-nappen was even mislukt Frusty

Met Rommie naar Drachten via Stanley. Stanley was stoer! Mooie kleur, ik dacht dat ie " ordinair" vos was, maar dat bleek toch anders te zijn!

Nu zit ik hier bij Nienke na een avondje gezellig trivianten en party en co-en. Alaaf voor Greetje, want die had gewonnen! Gefeliciteerd Greetje!!

Onze kabouter bakte er compleet helemaal niets van, ondanks dat hij alle simpele vragen kreeg uit de kindercollectie

Zo en nu heb ik wel weer genoeg getiept! Nu mogen jullie weer Dromen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 01:39

't Is jammer dat ik er niet bij heb kunnen zijn. En dat nog wel zo dichtbij. Denk dat ook ik best wel een goede partij voor Triviant zou kunnen zijn. Maar desondanks begreep ik eerder dat Rom had gewonnen? Verward Zullen vast smoesje geweest zijn... kon 'm hier zijn verlies horen betreuren Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 01:45

Jeetje zeg, dacht ik dat dat meisje dat ik momenteel op msn heb (ja, Jantina dus Haha!) zo braaf was. Lees ik echter over sperma op de boot, horsenappen van Tinka en liegen over de Triviantkunsten van Rom. Tssssssssk... Tong uitsteken

Nienke, pak haar maar goed aan hoor, morgen! Voor straf zonder jas en handschoenen de kou in, en een zitles op Ironique (zonder beugels uiteraard)!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 01:47

Huilen Neeeheeee... Ik wil niet.... Huilen

En ik ben wel echt heel lief, heus Schijnheilig


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:58

Jeetje, wat een enorm verslag Marije! Haha!
Valt niet oveel aan toe te voegen hè. Ik vond het ook erg gezellig.
Had gisteren opzich wel mee gewild naar Drachten, maar ik moest ook nog de pony's doen en vond het ook banketstaaf dat Rom mij dan eerder naar huis moest brengen.

Jantina, je komt nog wel een keer op Sarah rijden hè! (kun je meteen het veulen meenemen Schijnheilig )

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 13:06

Karin schreef:
Nienke, pak haar maar goed aan hoor, morgen! Voor straf zonder jas en handschoenen de kou in

*LOL* dat overleeft ze niet
Denkt je dat eilanders stoere bikkels zijn...nou echt niet, mietjes zijn het }>

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:21

Hier kan ik dus niet veel meer aan toevoegen.
Om vijf uur kwam ik bij de wei van Maaike een stel koukleumende meiden tegen die ik een lift heb gegeven.
Na mijn paardrijkleren aangetrokken te hebben, heb ik hun afgezet bij Pliva en ben ik de stal gaan uitmesten.
Even opzadelen en daarna de bak in. Na een tijdje kwamen Jantina, Maaike en Marije ook de bak binnen. Ik heb ze nog gezegd dat ze de kachel wel aan mochten doen, maar dat vonden ze volgens mij niet nodig.
Na een tijdje rijden ging Jantina even op Muuz. Allebei vonden ze het raar aanvoelen. Maar mijn dunne KWPN' ertje Haha! was gelukkig wel erg braaf.

Nadat ik de meiden weer afgezet heb bij de wei van Maaike, ben ik lekker warm gaan douchen en eten.
Na het eten bracht Robert mij heerlijk comfortabel en warm met de Audi A8 naar Hotel de Jonge waar we afgesproken hadden.

Bluesnacht... hoe kunnen ze het verzinnen? Verward

Nou ja, totdat de muziek begon te spelen in de HOB was het er erg gezellig. De mensen om ons heen moeten wel gedacht hebben, "waar hebben zij het nou allemaal over?"
Na een lange, koude rondwandeling door het centrum van Assen zijn we uiteindelijk in de shoarmatent beland waar we verder gingen met de diepgaande gesprekken.

Ik vond het een erg gezellige en geslaagde avond.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:24

Cody"]
nadat hij de vogeltjes van Maaike wonderbaarlijk stil had gekregen
[/quote]
Dat effect heb ik nu eenmaal op ehm... "birds" Tong uitsteken
De ratten waren ook stil Scheve mond

[quote="jantina"]
Ik heb ook nog een mooie toer de Assen gekregen Lovers Haha!
[/quote]
Diepe, diepe, heel erg diepe zucht

[quote="jantina schreef:
Nu zit ik hier bij Nienke na een avondje gezellig trivianten en party en co-en. Alaaf voor Greetje, want die had gewonnen! Gefeliciteerd Greetje!!

Onze kabouter bakte er compleet helemaal niets van, ondanks dat hij alle simpele vragen kreeg uit de kindercollectie

Dit is het eerste deel van de collectieve ontkenning zeker?
Ik was goehoeeeeeed Haha!
Ik won Haha!
En daarna heeft het mannenteam bestaande uit vv en ik nog gewonnen van het vrouwenteam met party & co Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:49

Jeej Rommie, en nu ook nog beweren dat je gewonnen hebt met triviant?

Het was erg gezellig gisteravond, ondaks dat we maar met z'n 5en waren. Zoals hierboven al beschreven hebben we Triviant en Party & Co gedaan, Rommie kan erg goed een BOON tekenen Haha!
Als avondmaal hadden we pizza's geregeld en voor VV een extra grote shoarma hap *LOL*

Om een uurtje of 12 zijn VV, Piaffe en Rommie weg gegaan, Jantina en ik hebben nog gebokt en gekletst, volgens mij zijn ook wij nooit uitgepraat over die knollen Haha!

Vanmorgen werd ik bruut uit bed geschopt om half 11, Jantina zat met Joost op MSN en hij vond dat ik maar eens op moest staan, naja, werd ook wel tijd. Ff ontbijtje gescoord (je bent je suikerbrood vergeten Jantina Vingers aflikken ) en daarna naar Ironique. Helaas alles nog te erg besneeuwd, de weg was redelijk, dus een hoofdstel om gedaan en een stukje aan de wandel met Ironique. Toen heb ik Jantina maar op Ironique gehesen, zodat ze als volleerd penny meisje aan de hand mee mocht Haha!
Ironique gedroeg zich verder prima, ondanks dat ze al een paar dagen stil stond Haha! Dat had ik uiteraard niet aan Jantina verteld Tong uitsteken

Daarna hier thuis nog wat foto's bekeken (Jantina vond dat ik zoveel foto's heb! Verward Haha!) en om half 2 heb ik haar weggebracht naar d'r oom en tante die ook in Dr88 wonen.

T was iig super gezellie, jammer dat de rit niet door ging, maar de alternatieve meeting was ook leuk!!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:52

Stokbrood kon ik ook heel goed, maar die boon was idd weergaloos Haha!

EN IK HEB WEL GEWONNEN! vvtjuh, sta me bij in deze barre tijden van ontkenning der vrouwlijke aanwezigen Verdrietig

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 21:59

*LOL* dat suikerbrood is ook heel NL doorgegaan. Dat kapje wat eraf was heb ik op gesmikkeld Vingers aflikken Haha!
Vond het ook een erg leuk weekend.
Het lijkt wel een 'promoot-Jantina-topic' *LOL*
Maar ze mag nog een keer terugkomen hoor

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 23:14

Naz"]
Vanmorgen werd ik bruut uit bed geschopt om half 11, Jantina zat met Joost op MSN en hij vond dat ik maar eens op moest staan, naja, werd ook wel tijd. Ff ontbijtje gescoord (je bent je suikerbrood vergeten Jantina Vingers aflikken )
[/quote]

Nou nou, bruut? Ik mocht van Joost best een koud washandje in je nek gooien, maar ik durfde niet Haha! Stel je voor dat ik een of andere woedeaanval ontketen...

[quote="Naz schreef:
Toen heb ik Jantina maar op Ironique gehesen, zodat ze als volleerd penny meisje aan de hand mee mocht Haha!
Ironique gedroeg zich verder prima, ondanks dat ze al een paar dagen stil stond Haha! Dat had ik uiteraard niet aan Jantina verteld Tong uitsteken


DAT had je inderdaad niet verteld. Zij jij niet dat ze eergister nog gelopen had?? Wat vals van je! Maar wat jij niet weet is dat ik een geweldige paardefluisteraarster ben en dat ik Ironique gewoon van te voren rustig "gestraald" heb! Heb je niet van terug he? Tong uitsteken

Ik vond Ironique stoer! Groot vooral ook *LOL* En dan met zo'n vleugellam vogeltje als jij ernaast Haha!
Ben trouwens alsnog met de laatste boot naar huis gegaan. Ikkreeg toch nog een lift!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 01:28

Rij-eens-om-kabouter"]
[quote="jantina schreef:
Ik heb ook nog een mooie toer de Assen gekregen Lovers Haha!

Diepe, diepe, heel erg diepe zucht
[/quote]

Jij rijdt wel eens om hè Rommie?
Marije vertelde het vanmorgen al op msn. Haha!

Jammer dat ik het allemaal heb moeten missen, maar ik heb weer een ander goed verhaal te vertellen Haha!.

En dat van die foto's van Nienke is echt waar, ik kan me een avondje in Grunn herinneren dat we toch wel uuuuuuren bezig zijn geweest met al die fotoboeken, was nog midden in de nacht ook... Gaaaap Dromen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 01:38

jantina"]
Nou nou, bruut? Ik mocht van Joost best een koud washandje in je nek gooien, maar ik durfde niet Haha! Stel je voor dat ik een of andere woedeaanval ontketen...
[/quote]

Van koude washandjes word ik idd niet blij Haha!
Viel mee hoor, ik had geen startproblemen vanmorgen, scheelt een hoop Lachen

[quote="jantina schreef:
DAT had je inderdaad niet verteld. Zij jij niet dat ze eergister nog gelopen had??


Hehehehe, ik had er vrijdag idd nog wel opgezeten, maar dat stelde bijzonder weinig voor. Anyway, braaf was ze wel Lachen Dus toch die paardenfluisterkunsten hè Tong uitsteken

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 01:40

ijsmuts schreef:
Jij rijdt wel eens om hè Rommie?

Alleen met mooie vrouwen in de auto Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 11:17

*LOL* dus als je in 1x goed rijdt is degene die bij je in de auto zit zwaaaaaaaaaaaaar beledigd Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 11:58

Als het een vrouw is wel Haha!

Maar ik rij alleen ook verkeerd hoor Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 13:52

Romkabouter"]
[quote="ijsmuts schreef:
Jij rijdt wel eens om hè Rommie?

Alleen met mooie vrouwen in de auto Haha!
[/quote]


Doet me goed dit!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:13

Maar wees gerust: zie mijn onderschrift. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Eva1975, Liesje89, Poosje81 en 91 bezoekers