Glij, glij...knal!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Glij, glij...knal!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 21:06

Tegen de boom met je auto Lips are sealed Moet je maar niet hard rijden in de sneeuw. Gebeurde vlak voor ons, toen we naar huis reden van stal af...

Het was nogal hard aan het sneeuwen en er wou een auto, geloof ik, de hoek om, toen hij ging tollen. Toen schoof hij rechtdoor en KNAL, tegen een boom. Heel die bumper zat in het wiel. Ik geloof niet dat die man gewond was, want hij stapte gelijk uit. Er was ook al meteen hulp van een man van een veegwagen. Dus het is denk ik wel allemaal goed gekomen.
Al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen van die auto

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...


Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 22:30

wat een stelletje eikels heb je ook he.

Ik ben vandaag maar thuisgebleven omdat ik gister al 2x in de slip zat. Ik kan me geen deuk, gebroken ledematen of een andere auto veroorloven. Haha!


mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 11:32

ehm ik ben ook zo dom geweest.
je gaat toch niet met je fiets door de binnen stad fietsen als er al 2 oma`s met een ambulanze voor je neus weggevoert worden ????
ik wel hoor maar 3 tellen later ging ik ook al weer op mijn snoet.
baf !!!!!!!!!!!!!
daar lag ik dan.
laat dus styaan met een outo.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 18:06

nou, ik braaf lopend dan, met boodschapjes op mijn arm, loop, loop, glij, knal op me giegeltje in de sneeuw.
haha wel lachen natuurlijk, al was ik in me eentje

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 18:26

Toeties schreef:
nou, ik braaf lopend dan, met boodschapjes op mijn arm, loop, loop, glij, knal op me giegeltje in de sneeuw.
haha wel lachen natuurlijk, al was ik in me eentje


Wees blij dat je in je eentje was. Ik ging vrijdagmorgen op het schoolplein keihard op m'n snuitje Lips are sealed
Gingen die bruggers me uitlachen Scheve mond Frusty

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:18

iuk vond de sneeuw wel leuk gister. ER kwam al een dik pak en achter de manege was het flink glad. Lekker glijden dus. Ook een vet sneeuwgevecht gehad met fleury en jannelientje. EN gingen we in de binnebak rijden, wat wel suepr fijn was, want ik had echt geen zin in de bossen, dus dit weer kwam me eigneijk wel uit Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:46

Ik ben gister zelfs nog met de trailer naar de rijvereniging geweest Bloos Alles was super gestrooid, alleen op het parkeerterrein was een 4x4 niet overbodig...Jammer genoeg is hij verkocht en moet hij morgen weg Huilen
Vandaag op wedstrijd geweest en ook helemaal geen problemen, toen we terugkwamen was alle sneeuw al weg Haha!

maar je hebt van die gekken die geven dan flink gas in de bocht en vinden het dan vreemd dat ze in de sloot aan de overkant belanden Verward Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 09:44

wat erg.
ik plurde op het schoolplein.
ik kom aan op het schoolplein bij de fietsenstaling en ik wil rustig afstappen en wham daar lag ik dan.
m`n vriendin lach helemaal gaar..........
hahahahahaha
best wel lachuh die sneuw en ijs........

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers