Wanneer houdt het op? Weer iemand verloren...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Wanneer houdt het op? Weer iemand verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 00:19

*zucht*

Nu weer een overlijden meegemaakt vandaag. Een hele goed huisvriend van m'n ouders, als een 2e gezin voor mij... is gisteren in coma geraakt na een herseninfarct, vandaag ben ik naar het ziekenhuis gegaan waar hij op de IC lag... tegen 20.00 uur is hij overleden... ik heb nog een poosje aan z'n bed gestaan, zowel voor als na het overlijden... hij was nog zo jong... 57...

Hij zal gemist worden door iedereen en mijzelf...

Frans rust zacht... Verdrietig

Het mag nu ophouden, in de afgelopen anderhalve week zijn er 2 mensen overleden die close staan tot de familieband, maar waar ik iets minder mee had... en ik heb mijn o zo geliefde Tigra verloren en dan ook Frans nog... ik heb genoeg gehad voor de komende jaren... ik was al op, ik heb geen plek voor zoveel verdriet... ik krijg geeneens tijd om het een plekje te geven... *zucht*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 00:26

Jeetje Mayo, het zit je niet mee deze dagen.
Nog meer sterkte en laten we maar hopen, dat er na zulke moeilijke tijden weer betere komen.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 00:30

Mayo, wat is dat toch met jou? Een ander krijgt misschien zoveel verdriet te verwerken in een heel jaar, en jij krijgt het in nog geen twee weken... Dan ook nog het verdriet van je relatie en alle ellende met Kas het afgelopen jaar, je kwam net weer een beetje op de rails en nu dit.

Als het kon, stuurde ik je een grote mand vol geluk. Dat kun jij op het moment wel gebruiken, dacht ik zo. Heel veel sterkte meis, ik hoop dat de zon snel weer voor je gaat schijnen en dat je al je verdriet toch een plekje kunt geven.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 01:48

Bedankt Lovers

Tsja wat het met me is? Geen idee, ik heb geloof ik nogal een donderwolk boven me hangen... ik had gehoopt dat 2003 een fijner jaar zou worden als vorig jaar... maar het start al behoorlijk beroerd... en dan volgende week de begrafenis nog... pfoe...

Ik kon er ook niks aan doen, toen ik bij Frans aan z'n sterfbed stond kwam er weer een hoop emotie van Tigra los... zeker nu ook met die mooie sneeuw waarin ik voorheen altijd met haar speelde... nu kijk ik toe hoe andere mensen met hun hondje spelen in de sneeuw...

Ik hoop gauw zo'n mand vol geluk tegen te komen, ik zal het dan met beide armen aanpakken...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 01:50

Wat een pech heb je meid!
Zoveel dingen achter elkaar is niet makkelijk, ik hoop voor je dat je het goed zult verwerken en je gauw weer beter zal voelen!

Sterkte!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Tallie1979
Berichten: 22720
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 02:24

Sterkte Mayo! Ik denk aan je, wat een rotweek! Verdrietig

Hou je haaks he? Kusje

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 04:48

tje niet al te best, heel veel sterkte meis

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131720
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:44

Wat een ellende allemaal zeg..... Verdrietig
Mayo, ook voor jou gaat de zon weer schijnen, ook al zul je dat op dit moment totaal nog niet voelen.
Er komen betere tijden, probeer daar maar aan vast te houden !
Heel veel sterkte de komende tijd.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:07

Aaaaaaaaarggggghhhhhhhh Boos! wat is dit toch ontzettend oneerlijk allemaal dat jij dit allemaal op je bord krijgt. Het is zo ontzettend oneerlijk verdeeld allemaal. Als het even kon nam ik iets van je ellende over want teveel is gewoon teveel... Scheve mond

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:14

Damn, het zit je echt niet mee... Verdrietig

Heel veel sterkte Mayo!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:25

Sterkte Mayo....

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:33

HEt zit je niet echt me hé. Heel veel sterkte mayo!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:40

Sterkte Mayo
Als het aan mij lag nam ik het verdriet voor je over
maar jah dat kan niet!
Hopelijk vind je snel je mand met geluk

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Apple

Berichten: 76180
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 16:52

Sterke Mayo....

*gaat op zoek naar mand geluk*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 19:05

Bedankt lieverds...

Het is heel raar allemaal... ik heb er ook echt even geen vat meer op...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:16

Heel veel sterkte!!!!
wat me ma altijd zegt: na regen komt zonneschijn...............

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

hobbelheks

Berichten: 8839
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 22:49

het enige wat ik kan zeggen is sterkte en je bent sterk ook hier sla jij je weer door heen.
ook alle sterkte gewenst van rob *knuf*

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 00:57

Tjeetje Mayo... hiervoor schieten woorden te kort...
Héél héél veel sterkte!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 01:23

Bedankt Verdrietig

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 13:57

Sterkte....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 14:48

Hey meissie jij hebt voorlopig wel even genoeg ellende gehad! Ik hoop echt voor je dat je nu in wat rustiger vaarwater komt!
Heel veel sterkte!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 14:50

jeetje meis het zit je ook allemaal niet mee he... Ik hoop dat dit het laatste nare is wat je dit jaar overkomt
sterkte *knuf*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 00:14

Bedankt lieverds... ik heb geen woorden voor jullie reacties, zo lief... zoveel steun, bedankt Lovers

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brenda66, Dennenboom, Eefje_Sammy, ellen05, Gee, GrapeshotBot, katinker, roucha1, supervon78, Thrive, Zoolgangster en 41 bezoekers