Dierenarts op medisch

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 18:51

Zoals jullie wellicht al gezien hebben is de nieuwe moderator van medisch De heer Offereins. Hijn is dierenarts van beroep en zal regelmatig op het forum te vinden zijn om wat vragen te beantwoorden. Hij is er niet op vaste tijden en zal niet alles kunnen beantwoorden, maar alles is mooi meegenomen, nietwaar?

Zijn naam kennen jullie waarschijnlijk. Hij zelf heet Henk en is de zoon van Evert. Evert Offereins schrijf in de bit (en schrijver van het boek paardenbenen en paardentanden) dus misschien daarvan bekend. 'Onze' offereins heeft ook eens site. Natuurlijk even bezoeken!! http://www.dierenkliniekpijls.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:31

Wauw te gek zeg!!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:33

Is deze forum zo bekend dat dierenartsen zelfs meedoen. Wat verschrikkelijk gaaf.

Pris

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 19:36

Nou daar heb ik wel moeite voor gedaan. het is nou niet zo dat ze zich opwerpen en ik ze van me af moet slaan haha. Maar ik ben heel blij dat ie wat enegie in dit forum wil steken. Ta nu nog anky voor het rijtechnische..hihi die had ik wel gevraagd maar ze had geen tijd. Tja ik had ooit eens een mailtje gekregen omdat ze de naambordjes zo mooi vond maar helaas ... op zoek naar iemand anders...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:40

meen je dat? wel lachen dat ze je naambordjes zo leuk vind!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 19:42

Ja ik was erg blij verrast. Ik las de mail en ineens zie ik dus ondertekend met anky. Ik weer en mailtje terug sturen maar ze was het echt. voelde me ineens een penny-meisje maarre ik was er echt van onder de indruk.. stom he?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:46

ja wie niet wauw gemailt door anky zelf lijkt me wel heeeel erg tof! al heb je wel nepperts natuurlijk!
wilde ze ook een bordje voor bonnie?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 19:49

Ik heb er een gestuurd! Een gouden bordje met zilveren letters en een bronzen lijntje eromheen..

Tja ik heb de mail ook bewaard. Ik weet dat zij ook ambassadeur is van Het Brooke Hospital for Animals. En ze woont niet al te ver weg..?!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:54

COOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLL echt heel erg gaaf lijkt me dat hoor! Ach ze heeft mij een keertje zien rijden Lachen

Op Paard&Koets samen met Arjen Teuwissen losgestapt hij heeft echt een heeeeeeeeeel groot paard en op Paad 2000 was dat meisje van de dressuurdemoben d'r naam kwijt) die start sinds kort grandprix was heel erg lachen die begon ineens zo van jeetje wat rotlosrijden hier dus ik zo om me heen kijken en ja ze had het echt tegen mij!wel grappig op dat moment waren er nogal wat crossende pony's en ik was op haar na de enige die iets probeerde dat op dressuurleek...
Gelukkig liep ie toen wel heel erg lekker dus ik heb nog even naast haar gestapt en wat gepraat was ook onwijs stoer gek he dat je zo tegen dat soort mensen op kijkt.. maarja toen ze later de wissels om de pas deed had ik zoiets van aaaaahhhhhhhhhhh wil ik ook!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 21:06

vét al die verhalen.. Naja, ik praat met 160-kmers... Ken er al heel wat. Vooral leuk als ze je herkennen, maar dat zijn niet echt van die BNers...

Laui