endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
menno_
Berichten: 5
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 19:37

hoi, ik doe, samen met mijn 8jaar oude fjord, Pling aan endurance rijden (lange afstand rijden) en ik vroeg mij af of er nog meer mensen zijn die deze toffe tak van de paardensport beoefenen.
groetjes bianca Party!!

I love menno the most...


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:40

Het lijkt me wel eens stoer om met zo'n trektocht of een endurance wedstrijd mee te doen, alleen zoveel conditie heeft mijn paardje nog niet! Succes met je wedstrijden.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:47

Ik wil ook onwijs graag edurance gaan doen, ben het altijd al van plan geweest. Helaas komt het er steeds niet van. Hij heeft nu ook nog geen super conditie. ben nu eerst even bezig met western en NH, maar ik wil in de toekomst (als ik van mijn pappa eindelijk een trailer mag) wel lange afstanden gaan rijden.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:04

De moeder van Maarten hier op Bokt heeft ook endurance gereden met haar Fjord!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:37

JAAAAAAAAAAAAH!! Eindelijk!!! Ik ben nie de enige!! HALELUJAAAAAA! SOrry, ging ik even uit mijn dak.. Ik rijd dus ook Endurance, klasse 1, met mijn 9 jarige Dravertje. Doe je mee met de wedstrijd in Austerlitz, Holten of Katwijk? Dat zijn de enige waaraan ik me dit jaar waag, en misschien zien we elkaar nog! Behalve als jij een klasse hoger rijdt.. Vertel ff wat meer!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:10

Tja, ik ga er aan beginnen met mijn arab... Alleen toen kwam de MKZ en nu de vakantie... Maar misschien ga ik aan holten mee doen. Alleen moet ik dan eerst nog weer ff chippen, maar ja, ik ben van plan het te gaan doen.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:47

Leuk ideetje,

Dit jaar wordt voor de vijftiende keer de endurancerit op de Holterberg door mij, m'n broer en mijn ouders georganiseerd en natuurlijk (aangezien wij zelf ook twee fjorden hebben waar, zoals Karin al zei, ook af en toe endurance mee wordt gereden) zien wij het altijd graag dat er veel fjorden meedoen. Ik zou daarom zeggen voor de mensen met Fjorden die graag 'ns mee willen doen: komt allen!!

Natuurlijk is iedereen welkom, maar veel fjorden op zo'n rit is natuurlijk altijd mooi.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:47

Citaat:
Op 2001-07-08 21:37, schreef NaVy!:
...Doe je mee met de wedstrijd in Austerlitz, Holten of Katwijk? Dat zijn de enige waaraan ik me dit jaar waag...


Volgens mij doet Laui hier ook aan mee. En trouwens, de wedstrijd in Holten (eigenlijk Haarle) wordt georganiseerd door Maarten en z'n moeder. Ik ben ook al uitgenodigd, leuk dat jij er dan ook bent, weer een meeting! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:49

Hihi, waren we tegelijk aan het antwoorden... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 06:49

Ik heb het één keer gedaan om te kijken of mijn paard nou wel echt looplust heeft, maar vond er niks aan, zo duf! Ik vond de mensen die meereden ook niet gezellig/aardig.

(Mijn paard heeft toen trouwens 14.9/km p uur gelopen en stond bij de laatste vet controle nog te dribbelen Boos! )

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 08:51

Welke rit was dat als ik vragen mag?

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 09:27

Da's wel erg snel.. Je mag maar 15 km per uur.. Net op t randje.. Hoop een van jullie tegen te komen!!!!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 09:58

v
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

-


Domino

Berichten: 49
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:30

Ik rijdt ook endurance. Zondag heb ik eindelijk weer eens een wedstrijd, in Lage Vuursche, de 1e dit jaar. We zijn er helemaal klaar voor!
Austerlitz ga ik ook rijden en waarschijnlijk Arnhem en Katwijk ook. Misschien tot ziens!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mizsz_Kitty en 38 bezoekers