Hebben jullie dat ook wel eens???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 10:43

Dat de "rek" er even uit is?
Het geld is op, mijn tijd is op, mijn energie is op….
Ik voel me niet verdrietig ofzo, helemaal niet, ben eigenlijk best wel heel gelukkig, maar financieel doen we niets anders dan het ene gat met het andere vullen, en met tijd doen we eigenlijk precies hetzelfde. Ik zie dat het huis 1 grote bende is, en de tuin ook. Maar ik weet niet wanneer ik er tijd voor vrij moet maken, ik heb al weken niet op m'n paard gezeten. Peter werkt al net zo hard, zowel op z'n werk als thuis. We hebben een herlijk weekend gehad, even lekker naar een keuring van de arabjes geweest, zondag de paarden opgeladen, naar een bos gereden en heerlijk een buitenrit gemaakt. Rijk voel je je dan. Maar maandagochtend kwam alles even hard weer terug. (misschien zelfs wel even iets harder nog).

Het is een raar gevoel, niet verdrietig ofzo, maar gewoon even helemaal "op", de rek is eruit.

Hmmm, vaag omschreven, maar misschien herkent iemand zich?


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:45

Citaat:
Op 2001-07-10 10:43, schreef Tender:

Het geld is op
Ik zie dat het huis 1 grote bende
Maar maandagochtend kwam alles even hard weer terug.



Over bovenstaande dingen kan ik meepraten...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjuimpje op 2001-07-10 10:46 ]</font>

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 10:49

hahahaha! *LOL*

leuk gedaan! tja, dat zullen meer mensen herkennen denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:54

Ja ik ken dat gevoel wel denk ik. Dan is alles niet meer zo kleurrijk en je gaat maar door, moet door van het 1 naar het ander en dan kom je nog tijd (en geld) te kort.
Ik ben er nu weer uit gelukkig maar ik heb even aan de rem moeten trekken bij mezelf om weer wat bewuster te leven en te genieten zonder me bij alles zorgen te moeten maken.
Al ligt er nu wel alweer en berg strijk op me te wachten, jakkes!
Ik weet geen oplossing om de rek er weer in te krijgen bij jou, ik kan alleen zeggen dat ik het wel herken.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:59

DAt is dus een van de voornaamste redenen dat ik vorig jaar helemaal ben gekapt met mijn werk, en nu een half jaar later weer een beetje begonnen met in loondienst te zijn voor verzekering ed. Het lucht wel op, heel erg veel zelfs. En dan kan je wel aan blijven modderen maar op een gegeven moment gaat het gewoon niet meer.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:03

Ja ik ken dat. Je hebt het gevoel alsof je constant achter jezelf aan het hollen bent. Moe Gaaaap wordt je ervan. Niks loopt lekker op rolletjes en elk weekend is overboekt (wat altijd veel geld kost!!!). Het einde van de maand kan niet snel genoeg in zicht komen zodat het salaris weer op de bank gestort kan worden Haha! .

Mijn ervaring is dat de rek er automatisch weer opeens inzit. Als je vakantie hebt gehad, of je nou weg gaat of thuis blijft, gewoon ff niet de alledaagse dingen doen.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 11:24

YEP! Ellen, dat is 'm! Inderdaad!

Ja, heb straks wel vakantie, maar maar 2 weekjes Misselijk

Naja, hoop dat het dan even weer komt! Ga onszelf vanmiddag even verwennen, zag in een reclamefoldertje van die tuinstoelen staan met zo'n stukje eraan voor je benen voor maar 60 piek! Ik ga er twee ophalen! heb wellsiwaar geen geld teveel (wie wel? grijnz) Maar vind dat we wel zoiets verdienen eigenlijk!!!!

Liefs

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:52

Ken het maar al te goed. Maar ik heb nu geleerd om op tijd gas terug te nemen, van de dingen te genieten. Zo heb ik door alle drukte van de afgelopen tijd nog niet eens van m'n nieuwe flatje kunnen genieten. Maar dat ben ik nu dubbel en dwars aan het inhalen. Vorige week heb ik m'n nieuwe baan opgezegd aan het einde van m'n proeftijd, het bleek - onvoorzien - toch veel te commercieel te zijn en ik zag mezelf daar niet gelukkig worden. Ik heb het altijd nog kunnen redden, dus het zal nu ook wel weer loslopen.

Ten, heb je al vakantie gepland? Gewoon even een weekje (of twee) vrij om tot jezelf te komen? Te genieten van de dingen die je hebt, maar ook om alles (vooral in je hoofd) weer op orde te krijgen? Eigenlijk ben je een heel rijk mens, met je lieve mannetje en je toffe paardjes. Maar nu je jezelf voorbij loopt te hollen, kun je daar gewoon niet bewust mee bezig zijn. Neem ff een time-out, slaap goed bij, maak een lijstje van dingen die gedaan moeten worden en beloon jezelf aan het eind van de dag met een lekker ritje... Het helpt, ik spreek uit ervaring!

Zo, en nu ben ik weer terug naar het uitpakken van de verhuisdozen, hihi... Lachen

[Edit] Zie nu dat je lekker twee weekjes vrij gaat hebben... Geniet ervan!!! Cool

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen - T.S. Eliot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-10 11:53 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:57

ik herken t wel. Tijdens mijn examens, toen ik Voltrack langer moest rijden dan verwacht... En dan maar tegen mezelf zeggen: straks mag je op Jopie, ondertussen is mijn zusje verliefd op Joop en er niet af te schoppen ,maar t is mijn paard.
En als ik er dan weer op zit: my oh my (lees alle verslagen).... Gister was ik ff op en heb m rust gegeven, ik ga nu niet met mijn frustraties mijn paard afbeulen. En dan ligt er weer een briefje van mijn zusje: mag ik m dan en dan rijden... 't Enige waar ik me een beetje aan optrek is dat beest, en in de lessen loopt hij ook super geweldig. En hoe zeg ik dat dan tegen haar? Ik wil me niet laten afschepen met en vrijwel onbeleerd paard waar ik me de hele tijd aan erger. Met joop kan ik wat...
Dan schiet dus alles langs me heen, kamer schoonmaken, opruimen... En dan die k*tbaan er nog bij... Ik wil echt iets anders, en ik zit er pas 2 weken. Ik solliciteer gewoon en dan zie ik wel...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 12:20

ik zeg dan altijd dat ik 'op'ben.helemaal leeg.ja meis ken het gevoel maar al te goed............

soms is het beter om te zwijgen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 12:27

aaargggh ik heb dat gevel zo lang niet gehad maar zit er nu helemaal tot m'n nek toe in.
Ik heb veeeeeeel te veel geld moeten uitgeven aan dat stomme e bewijs wat ik niet eens gehaald heb! geld moeten lenen van m'n moeder omdat m'n loon niet gestort was dat van dit loon terug moeten betalen en natuurlijk weer nieuwe aanvraag examen dus daar ging de rest van het loon heen. tja binnen 3 dagen door m'n loon heen.
gelukkig gaat m'n instructeur met vakantie dus daar hou ik geld aan over (teminste er is geen geld nu)
m'n vakantieloon is nog niet egstort dus ik kan nogsteeds niet boeken en eigenlijk wil ik niet eens boeken nu ik zo krap zit maarja anders denk ik dat mike op tilt slaat kortom Ik wordt helemaal gek van mezelf blij zijn als het eind juli is wordt m'n loon weer gestort.....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 12:52

OKOKOKOKOKOKOK
ik snap het al! ik ben duidelijk niet de enige dus! Nimber: ik snap het helemaal met dat geld: ik kreeg 4-duizend piek reserveringen en dacht: mooi, das m'n e-rijbewijs. Enkele weken voordat het geld er was: auto kapot! Andere auto dus: toen kwam die reserveringen, maar die waren enkel en alleen nog leuk om het gat op te vullen, dag E-rijbewijs! Eerste maand bi jdeze baas: te laat voor loon, je skrijgt wel een voorschot. OK, prima, oliebol, dubbel voorschot. Ik bellen: ik wil het wel terug boeken! Nee, hoeft niet we verekenen het wel met volgende periode! Volgende periode: 700 piek salaris! Oepsie! Het klopt allemaal wel, maar leuk is anders!!!

grrrrrrrr

Tijd gaat al net zo! Op werk druk, thuis druk! Ik ga straks dingen vergeten enzo. daar kun je donder op zeggen!!!

Naja, ik hoop dat jullie allemaal gelijk hebben en dat het vanzelf overgaat! Voor iedereen die hetzelfde voelt als ik: sterkte! je weet nu in ieder geval dat je niet de enige bent!!! Pling

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:09

juist nu ik een paard heb, heb ik die momenten "bijna" niet meer, op de boerderij kan ik juist echt loskomen van alles waar je je druk om "kunt" maken, een uitstekende remedie om jezelf niet voorbij te lopen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:33

poh ik ga vandaag niet meer naar expensive gisteren ging het niet naar me zin en nu zak ik weg. ik zit er over te denken om hem weg te doen en ik heb hem pas een week maar dat komt omdat ik zo'n klote dag heb
gaat wel weer over

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:46

Ik herken het ook helemaal. Ik ben nu wel tot de conclusie gekomen dat ik zo niet door kan blijven hollen.

Ik heb mijn uitgaven patroon eens onder de loep genomen en daar is nog heel wat aan bij te sleutelen. Dat geeft me ook de mogelijkheid om minder te gaan werken.

Nu nog een andere baan vinden waarbij dat ook kan want voorlopig speel ik nog loonslaaf voor 40 uur per week Verdrietig

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:10

ja dat geld Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty

tinkerbell een concourswagentje,toen een tuig,toen het beleren,toen het iets verbouwen aan het wagentje,toen privelessen(die zijn écht duur,maar ik heb het er voorover)en al die medicijnen tegen de zomerexceem en nu moet ik morgen ineens naar druten(katsjing benzine)en het weekend naar apeldoorn(nog meer benzine)dus ja ken dat oliebollen gezei.... met geld helemaal.
oef geld ik word daar echt soms kei verdrietig van !!!! Huilen Huilen Huilen

soms is het beter om te zwijgen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:13

Haha tender, weet je nog dat je laatst vroeg hoe ik dat deed, zoveel geld op de bank hebben? Ik zei nog, dat het heel veranderlijk was. Nou, ik kom terug van vakantie, enik vind f 2000,-!!!!!!!!! aan rekeningen!!!!!!!! dus ik ben nu een groot hol aan het vullen.......

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:18

He kim, snap je nu dati k nog niet op ga voro het e-rijbewijs? dat is veel te duur, dat gezeik allemaal. Ik rij gewoon zo rond met de trailer en als ik dadelijk echt handig ben geworden ga ik wel een keertje op.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 14:18

hihi, maffe Dees! op jou kan ik ook altijd rekenen, grijnz!!!!!

als je klaar bent met jouw hol vullen, heb ik er ook nog wel één!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:20

haha ik rijd ook lekker stiekum zonder E met een trailer,maar ja daarintegen schijn ik me toch helemaal niets van de verkeersregels aan te trekken volgens teun........ Schijnheilig

soms is het beter om te zwijgen


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:21

He, jij zit op hetzelfde moment online als ik. mailen heeft momenteel geen zin: ik zit namelijk thuis. en op de chat!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:27

Tja what can I say....er staat nog voor 3000 aan dierenartsrekeningen open.......slik....maar gelukkig ben ik volgende week vrij en dan wordt het lekker koud Boos!
ik snap werkelijk niet wat je bedoelt Ten!

Voorzitster AFM

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 14:31

HAD OOK NOG GEEN TIJD GE(oeps)-vonden om te mailen, grinnik!

Waarom ben je thuis dan? er is toch hopelijk niets??? Gewoon lekker een daggie vrij??

Sanderijn: ik rijd ook wel eens met een aanhanger, maar er hoeft maar een ^&@%#&#$*^%@#-debiel tegen je aan te rijden en JIJ kunt betalen, want je bent niet verzekerd! Dat vind ik de ellende ervan! VErder ga ik me steeds meer aan de verkeersregels houden, want bekeuringen zijn best wel duur hoor!!!!!
Boos!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 14:38

Puck: onze vee-arts rekening (enten paarden en twee honden) is net automatischj afgeschreven, grrrrrr weer 3-honder en zoveel piek! Ga maar eens een BTW nummer aanvragen, kan ik de BTW terugkrijgen! Is toch alweer 60 piek bij zo'n rekening!

We kunnen beter allemaal goudvissen gaan fokken (we nemen een voorbeeld aan Desiree, *duikt nu onder de tafel om klappen te ontlopen*), en op een flatje gaan wonen, dat scheelt een hoop ellende! Kunnen we allemaal wel wat minder gaan werken, iedereen gelukkig, toch????

Oeps, oh nee toch niet! Want we kunnen niet zonder onze paarden en alles wat erbij hoort! Wat zijn we toch een zeurders!!!!

Naja, ik voel me al een stuk beter, wetend dat ik niet de enige ben, grijnz!!!!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 16:42

ja geld is haast altijd wel een probleempje Boos!
Ik was blij dat ik mn salaris weer had was ook al weer in een week op stallinghoefsmid hoofdstel moest gemaakt worden(ze was op der sperriempje gaan staan en dat lusje was kapot Frusty )en ik had nog een dekje nodig en toen kwma de hoefsmid er bij en aangezien ik maar 1000 per maand veridne was het snel op Haha! ( maar dat heb ik wel over voor mn paardje
Mijn volgende salaris is ook al uitbesteed heb net een dierenarts rekening gehad van 760,- gulden.
Dus dat word heel veel werken deze maand dan heb ik over 2 maandne wat extra;s Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tigerboy, Ubermetrics en 127 bezoekers