Ik heb me ingeschreven voor een kur op muziek!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 19:26

Wow echt spannend!! Op Jur had ik 2 x een kur op muziek gereden in de Z, en nu ga ik met het nieuwe paard een kur op muziek rijden in de L!! Het is eind april en ik ga er een show van maken!! Ik heb de muziek al, en die is echt zooooooo lachwekkend!! Volgens mij ligt iedereen straks onder z'n stoel van het lachen! Hopelijk kan de jury het ook waarderen! *LOL*
Ik heb er nu al zin in! Het paard heeft alleen nog nooit een proef gelopen, dus ik ga snel een startkaart aanvragen en hopelijk kan ik voor die tijd nog een keertje starten!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:42

leuk voor je joh! is dat in de L ookal??
Tja ik ben nu ook bezig met mijn nieuwe muziek en hij wordt zo onwijs gaaf veel beter dan de vorige en veel mensen vonden die al heel erg tof.. o.a. muziek van Titanic en misschien The Never endingstory!
verder superstring enoooh ik verklap de rest lekker nog niet!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:44

en dan komen we allemaal kijken op de achterhoekse paardedagen hoe ze het doen.
(enne kim dat tentje doen we he?)

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:44

Hey, kan dat in de L ook al??? Ik wilde met Eveline een kur gaan maken als ik M mag starten, maar we dachten dat het dan nog niet officieel kon? Maar dat is dan een pas de deux....

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:45

ohhhhhhhhhhhhhhhwwwja tentjes! ene denk dat Janneke en Marije dan ook een tenje erbij nemen haha we nemen gewoon een mega legertent!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:46

zal bennie errug gezeliie vinden, alleen jose en piet niet en bennie's vriendin msschien ook niet *LOL*) hij neemt de malibu mee.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:50

aaaaah ik ga zaterdag eindelijk weer eens uit ik heb zowaar eens tijd! We gaan naar ouddorp toe en ik ga jouw drankje maar eens uitproberen breezer ofzo had je het gister over? malibu hou ik niet van I don't like cocos.
Wordt wel onwijs lachen hoor ik wil voor 10 uur 's morgens thuis zijn haha kijken of we dat redden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 20:05

In Spijkerboor organiseren ze een wedstrijd kur op muziek van B t/m M! Het is op 22 april. Ik had het ook nog nooit eerder gezien dat dat werd gedaan, maar ik vind het wel lachen! Vooral om wat voor muziek ik heb hihi! *LOL*

Neverending story is hele mooie muziek, vind ik. Heb het gedownload met napster. Ik was vroeger al stapelgek op die film. Ik moet alleen altijd janken als dat paard doodgaat!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 20:49

hoi Kim,
ik had t gister over breezer ( vind onze hond ook erg lekker, maar is niet zo gezond denk ik..), maar misschien had nog iemnd t erover, zou ik niet weten.
Ga je Kreeken zaterdag? ik zit tgenwoordig ook weleens in de koophandel, op een hoek in t centrum van O'dorp, is ook wel tof ( wat ouder volk dan de kreek), maar ook errug druk!
Misschien ga ik zaterdag ook wel naar ouddorp. *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 21:12

ja ik ga naar de kreek we gaan altijd met een grote groep en zijn vaak wel wat van de ouderen de muziek is niet altijd onze smaak maar als we in een gekke bui zijn huppelen we wel mee op kabouterplop enzo haha nee vind het wel grappig dat ze van die kinderhousenummers erdoor heen gooien.
De kreek is saai maar met die groep heb ik zo'n lol.
Daar waar jij heen gaat ken ik niet ik ben de jongste in onze groep (19) de rest is ongveer 25/28 als je komt wij zijn die groep bij de jassen zeg maar wij staan altijd op de plek tussen de jassen en de snackbar in....
of op de dansvloer hehe.
ach en ik ben te herkennen aan het eenhoorntje op m'n schouder!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 23:13

ja ik bedoelde bacardi breezer. (maar niet overal hebben ze alle smaken) perzik is het lekkerst, maar die is nieuwdus nog niet overal hebben ze die.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 23:32

wel bij de albert heijn. Maar bacardi breezzer is inderdaad wle lekker. heb ik in renesse een weekje van geleefd. de gele en de groene hmmmmm

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 23:39

dan moet je de perzik smaak proberen, daar heb ik 2 jaar geleden in engeland 5 dagen opgeleefd. die is zzooooooooolekkerrrrrrrrrrrr. he gebruik je je icq wel eens marjo?? moet je ff kijken daar.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 10:32

die hadden e daar toen niet. en mn icq??? sinds mijn broertje dezelfde verslaving heeft als ik, veel icq en Msn ben ik afgekickt. nouja niet helemaal maar vindt t afentoe teveel moeite om m aan te zetten of ik sta invisible

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 10:56

Wat gaaf maartje! Misschien kom ik wel kijken, is toch in de buurt!

Wordt het gehouden in die binnenmanege in Spijkerboor of ergens anders?
Als het bij die manege is, vind ik dat wel heel erg leuk want daar heb ik als kind jarenlang gereden. Het was toen nog van Betty Clausen en haar ouders. Betty schijnt nu les te geven bij rijvereniging RAP in de buurt van Breezand en zo.
Was aldoor al eens van plan om nog eens op die manege te gaan kijken, heb ik meteen een goede reden!!

Groetjes Mieke

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 12:28

Oh wat leuk! Dat zou ik echt heel leuk vinden!! Ja het is bij manege Spijkerboor zelf. Dit paard heeft nog helemaal geen wedstrijd ervaring dus ik ben benieuwd! Nou ja het is toch maar voor de lol! De manege is nu van andere mensen. Ik ben daar trouwens ook lid. Ik was altijd lid van manege Gunterstein in Breukelen (KNF) maar dat was zo verschrikkelijk duur en bij Spijkerboor betaal je maar 50 gulden per jaar en nu rij ik dus NBVR. Nou ja ik merk geen veschil en ik rij KNF en NBVR wedstrijden door elkaar. Alles is toch opengesteld.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Fly_high, Iris94, lina1998, linda2008, Martje80, nick_en_ik, Niwla, Poosje81, tienus63 en 119 bezoekers