Zwartgereden vandaag...oeps!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Zwartgereden vandaag...oeps!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 13:51

Ik kwam er op school achter dat ik mijn portomonnee en treinkaart vergeten was (had dus al s morgens zwartgereden) dus ging ik maar op zoek naar geld Tong uitsteken

Afijn, te weinig voor een kaartje naar barneveld/ Hilversum, dan maar gewoon instappen.
Gingen ze dus controleren Bloos
Wij in Barneveld Noord eruit, snel ennen en weer voorin de trein Tong uitsteken
Alleen de conducteur had ons door Bloos }>
Ikke zei dat mijn portommonnee gejat was en dat ik maar 2 euro had.
Een hele preek van meneer de conducteur maar geen boete Pling Cool

Hij zei dat ik voor die 2 euro maar een kaartje van amersfoort naar hilversum moest kopen en mee moest rijden op dat andere meisje haar OV (moest er in Baarn uit)

Ik dat braaf gedaan worden we niet gecontroleerd.
Had beter een treinkaartje van barneveld naar Amersfoort kunnen kopen Koe

Ik vergeet mijn kaart NOOOIT meer!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:45

Als ik naar school ga rijd ik altijd zwart, van Putten naar Ermelo is 5 minuten treinen en daar koop ik geen kaartje voor. Ik doe al vanaf september met hetzelfde kaartje, nog nooit afgestempeld, en die keren dat je gecontroleerd wordt kijk je toch heel lief en zeg je dat je de stempelautomaat niet kon vinden of dat je moest rennen om in te stappen zodat je geen tijd had om je kaartje te stempelen. Snel de wc als je ziet dat ze eraan komen lukt soms ook, maar dat valt soms op...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:54

Een hele tijd geleden (2 jaar) moest ik ook vaak met de trein, ik heb toen ondekt dat je gewoon een kaartje zonder datum moet kopen, je zou dan voordat je de trein in gaat het kaartje moeten stempelen Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 16:29

maar dan kan je ook een boete krijgen hoor. ik heb dat ook een hele tijd gedaan, deed ik gewoon 10 keer met steeds hetzelfde kaartje! Haha! maar helaas, 1 keer kreeg ik dus een boete! tenminste, ik kreeg de kans om bij de conducteur een nieuw kaartje te kopen, wat dus veel duurder is... Boos!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 16:41

Ja maar vast niet duurder als al die tien keer dat je zonder kaartje hebt gereisd, dus nog steeds voordeliger he!
Ik krijg mn transport vergoed door het werk, dus heb gewoon altijd mn maandkaart op zak.

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 16:45

hahaha ja dat is wel zo! Haha! was al vaker gecontroleerd, maar toen had ik heel zielig gekeken, en gezegd dat ik niet wist dat je moest stempelen... Haha! Haha! Haha!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 18:00

Ik heb een abonnement voor de trein naar Den Haag (woon-werkverkeer). Omdat ik daarvoor dus nooit een kaartje hoef te kopen, kwam het in het begin regelmatig voor dat ik een andere trein gewoon insprong zonder een kaartje gekocht te hebben. Macht der gewoonte. Gelukkig ben ik toen nooit betrapt.
Maar ik heb één keer toch zo'n problemen gehad met een controleur. Ik was op weg naar huis en ik werd gecontroleerd. Alleen kon ik mijn pas niet vinden. Nou, die vent had z'n dag niet helemaal geloof ik, want hij maakte er toch een drama van. Ik had ook geen ID-bewijs bij me (want ik loop eigenlijk liever niet met m'n paspoort op zak rond) en die man wilde me serieus door de politie laten ophalen op het eerstvolgende station. Uiteindelijk, godzijdank, vond ik m'n pas, helemaal onderaan, onder een soort vouw in mijn tas. Die vent was kwaad! Maar hij heeft me toch laten gaan. Ik stond helemaal te trillen toen hij weg was en volgens mij was ik knalrood. Echt geen leuke ervaring. Ben in het weekend meteen voor een andere tas wezen shoppen...

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 15:00

HAHAH! Ik had ook een keer te weinig geld voor de trein. Ik was samen met een vriendin en we hadde samen net genoeg geld voor 1 kaartje. Zijn we same de wc in gedoken en hij bleef ervoor wachten. Ik er dus uit laat me kaartje zien en hij loopt weer weg. Hij had niet eens door at me vriendin er ook nog was. ZO liep alles toch nog goed af!!!!!!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 18:07

nou je had wel een goeie smoes zeg.
hihihi

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 18:14

ik rij altijd zwart met de tram bij mij in nieuwegein... tis dan ook maar 1 halte maar vind het zonde van mijn geld als ik iederekeer moet gaan stempelen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, anjali, Bloemetje75, jildou1979, Paardennamen, Plonspony, Vagabondo en 124 bezoekers