waarom ik altijd.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

waarom ik altijd.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 22:23

Dit keer niet verveelde dingen over die dozen die denken dat ze een paard kunnen verzorgen en er dus gewoon 1 uit de box plukken en dan net eentje met zware artrose en een 2,5 jarige die amper onder het zadel is geweest (dat 4 uur lang gaan rijden ).....
Er is wel wat gebeurd met de verzorgmeisjes , dit meisje is dus een heel stuk ouder dan mij en bijna 26! en dan zal je toch denken dat alles wel juist gaat, ze probeert het wel en ik weet dat die van mij een beetje erg verwend zijn en alleen bij mij aardig zijn Tong uitsteken maar dat ze iemadn zo het leven zuur maken, dat heb ik nog nooit meegemaakt Scheve mond
Marion (het liefste en rustige paard onder het zadel) had ze dus meegenomen (met toestemming )naar strand , om haar benen te spoelen, want marion heeft verschrikkelijke ontstoken voeten en dit is de enigste manier om het een beetje schoon te krijgen.....
Marion wou dus niet in de zee (uitproberen van nieuwe mensen ) en ze had dus haar zin gehad, want ze hoefde er niet in Haha! dus weer naar huis stappen, wat deed marion dus.........
Ze ging ervandoor, DE rustige marion, die te lui is om harder te gaan dan een megalangzame stap Schijnheilig Lips are sealed
Ze had haar weer onder controle en is naar huis gelopen Lachen
Daar moest ze haar hoofdstel verwisselen voor een halster, maar ze had haar dus niet vastgezet en marion ging maar eens de wei bekennen Verward
Maar als marion los is, is ze allerbehalve aardig en houd iedereen (behalve mijn zusje) op een grote afstand en dat gaat er niet lief aantoe
De buren hadden het paard als een gek de wei in zien gaan, met zadel op haar rug en ze dachten dus dat ze eraf gevallen was, dus kwamen helpen. Ze hebben zelf ook 2 belsen en kan onze paarden ook goed en de dochter van 17 ging Marion dus vangen....marion vloog haar aan en trapte haar tegen haar bovenbeen en reken maar dat het heel veel pijn doet (zo'n hoef maat 18 vol op je bovenbeen), het was gelukkig niet gebroken, maar ze is nu dus wel invalide voor een tijdje (zwaar gekneusd en super blauw tegen zwart aan Huilen ), ik werd dus gebeld en ben meteen van school uit, naar stal geraced.......en ik had Marion dus binnen een minuut............"Marion, wil je een snoepje" doet wonderen. Maar is weer lekker zwaar kl*te! Verdrietig Ik word er niet goed van, waarom ik altijd??? Verward
natuurlijk kan ze er ook niet helemaal alles aandoen, maar je verwacht van iemand van 26 toch wel dat ze snappen dat een paard die vrij vreemd voor je is, en al stierlijk vervelend was met rijden, je die dus niet los kan laten staan.
Ik heb haar dus uitgelegd dat dit paard dus een beetje apart is en een tikkie mensenhater, door trauma, ze is verder wel super lief hoor, maar ze doet alles op commando en als je haar niks verteld, doet ze het ook niet! als je zegt tegen mevrouw..."marion wacht" dan blijft ze ook op haar plek staan en verzet geen stap (ook helemaal los, zonder halster etc.) Maar ja vertel je haar niks, dan gaat zij richting weide....dat is voor haar normaal. Als ik haar van de wei haal en vraag of ze mee gaat eten, dan loopt ze zelf van wei naar haar box, zonder problemen .... mijn zusje rijd free-style en western met marion en rijd 1 keer in de week dus zonder zadel, hoofdstel en teugels in het weiland en ze doet ALLES!
Heb wel gezegd dat ze de paarden met commando's moet behelpen, maar altijd bit in moet doen en zeker niet los. Bij mij kan dat en bij mijn zusje kan het maar ze blijven vreemd die nieuwe meisjes en ze is echt super aardig hoor en zij doet wel normaal tegen en met de paarden, maar je ziet dus zekers wel dat ze al 5 jaar geen paard gezien heeft. Gaat wel weer goed komen hoor, maar vind het wel heel banketstaaf (vooral voor het buurmeisje) allemaal!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:52

oef wat een verhaal zeg
ik heb in augustes ook een trap tegen mijn bovenbeen gehad en die was ook zwaar gekneusd. ik heb er nu nog een bult zitten en het doet nog altijd aardig zeer als je aan komt dus ik wens haar heel veel beterschap toe!!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 23:02

ingrid schreef:
oef wat een verhaal zeg
ik heb in augustes ook een trap tegen mijn bovenbeen gehad en die was ook zwaar gekneusd. ik heb er nu nog een bult zitten en het doet nog altijd aardig zeer als je aan komt dus ik wens haar heel veel beterschap toe!!

zal ik doen, het viel mee dat het niet meer was dan alleen gekneusd, want als een bels vol uithaald, verbrijzeld hij het met gemak......het zijn toch paardjes van 1000 kg. Verward en schoenmaat 18 ofzo? Scheve mond

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 00:06

oh nee he, altijd wat he met jou, echt balen!!!
wens ze maar veel beterschap!!!
xxx maaike

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 14:18

Dat is echt heel erg balen!!!!
Wens haar maar veel beterschap. En die verzorgster suc6!