Laatste bericht van Troef....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Laatste bericht van Troef....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 14:22

Kreeg dit net toe met de vraag het te posten, dus doe ik het maar. Mooie afsluiter denk ik.

Citaat:

Dames Heren en kinderen,

Bart heeft gelijk dat hij me in de ban heeft gedaan.

Ik ben op Bokt gekomen omdat een jaar geleden al hengsten werden afgezeikt door bepaalde figuren terwijl er veel personen hun brood mee verdienen.

Dit heeft geleidt op FA tot voorzichtiger uitspraken aangaande keuzes van hengsten ,kritisch zijn daar is niks mis mee.
Maar onzin uitkramen over hengsten door personen die net een blauwe maandag met een been in de fokkerij staan
is bewust andere jongere op het verkeerde been zetten..
Het blijkt dat op FA t.a.v. de warmbloeds er maar plus minnes 10 dekken en dan ook nog alleen maar KWPN-ers
en een enkele Duitsers die men kent van horen zeggen.
De discussie was heftig van de zomer en leuk toe.
Totdat er een persoon naar voren is gekomen die als ouwe dame iedereen paaide en moederlijk aandacht gaf om nadien haar invloed en mening
te ventileren via gevoelige naar aandacht snakkende personen (heel begrijpelijk).
T.A.V. van Stamboeken heb ik nimmer kwetsende opmerkingen geplaats zo ook over hengsten. (Een muggenzifter zal best een paar losse flodders vinden)

Ik heb alleen taal gebruikt die alleen door paardenvolk begrepen is en voor de rest blijkbaar geen touw aan vast te knopen.
Daarmee geven deze personen te kennen van dit wereldje niets te begrijpen. Laat staan iets van paarden af te weten .(behalve van horen zeggen)

Verder heb ik niemand bedreigd.
Ik heb alleen maar open gestaan met mijn naaste medewerkers voor een persoonlijk gesprek.
Daar de betrokken persoon al duidelijk een twee maanden geleden aangaf waar ze mij en mijn dochter kon vinden. (Is dat bedreiging?)
Daarna wist ik snel wie deze jonge dame was en we konden haar snel lokaliseren. that's all.
Die ouwe "dame" is een verhaal appart. Waarschijnlijk komt dat : omdat ik niet voor haar maar voor mijn vrouw had gekozen.
Dus adressen zijn snel bekend. Verder ken ik haar paardenmateriaal die niet in overeenstemming is met wat hier geventileerd wordt.
Verder heb ik niemand ooit zijn paard afgebroken. Of ze heeft er nadrukkelijk om gevraagd en wat later naar mij toe werd bevestigd
door haar nu beste pensionbazin.
Pb's ken ik via mijn mappen nog overleggen.

T.a.v. Gribaldifan kan ik mededelen dat deze zaak redelijk liefdevol in prive-pb.s was opgelost.voor het slapen gaan en 12 uur voor de ban.
Alleen Pipo valt me tegen. Die vroeg 36 uur geleden nog om werk maar is ook teleurgesteld geraakt dat zij van mij ook geen liefdevolle aandacht kreeg.
Daarom beste mensen bij mij kon je terecht voor vakbekwamen info en niet voor liefdevolle aandacht op het nivo van aaibaarheid van een cavia.
Al werd er een keer een fanclub voor me opgericht waar de mod. ook een einde aan maakte.
Het gaat jullie goed en zorg netjes voor de paarden .(die doen niet aan roddel,achterklap en onwaarheden)

TROEF.
Mijn advies slotje op deze troef topic.-)


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:40

Zeker een mooi afsluiting. Bedankt Zannekin voor het plaatsen.
Laatst bijgewerkt door greetje op 31-01-03 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:41

Mooi dat je dit er op hebt gezet Zannekin. Nu zijn er iig 2 kanten aan het verhaal zichtbaar.
Spijtig dat er een afsluiting is...
Laatst bijgewerkt door chantal1 op 31-01-03 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:43

heel mooi gezegd troef!! Noemt men dit nu het aftroeven??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:50

Liefdevolle aandacht???? Volgens mij heb ik nooit om liefdevolle aandacht gevraagd, die vraag ik wel aan mijn vriend!

Maar waarin ik je teleurgesteld heb, dat weet ik nog steeds niet, zou dit wel heel graag willen weten. Want volgens mij heb ik me bewust uit dit feestje gehouden.

Maar goed troef, je kunt vast nog meelezen en je weet me te vinden ( positief bedoelt!!!) Dus ik hoor het graag van je!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:31

Hoe het dan ook mag zitten, het is niet aardig om bepaalde personen een trap na te geven, dan had ik toch liever de eer aan mezelf gehouden.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:38

Nou idd, een trap na. Bah, wat een walgelijk arrogant mailtje zeg.

זכור

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:50

Citaat:
Alleen Pipo valt me tegen. Die vroeg 36 uur geleden nog om werk maar is ook teleurgesteld geraakt dat zij van mij ook geen liefdevolle aandacht kreeg.
Daarom beste mensen bij mij kon je terecht voor vakbekwamen info en niet voor liefdevolle aandacht op het nivo van aaibaarheid van een cavia.
ok mee eens, iedereen kan een keer teleurstellen, graag uitleg dan, anders schieten we er nog geen drol mee op.
maar suggereren dat pipo liefdevolle aandacht nodig heeft van je en graag door jou geaaid wilt worden als een cavia
...ik kan je verzekeren, dat dat niet het geval is. Haha!

Amor Vincit Omnia

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:54

Mis ik nou iets???? Fasel snapt het niet meer.

'Paint' it 'Black'

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:55

hahah wat snapt Fasel niet? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:58

SuperPepeijn schreef:
Citaat:
Alleen Pipo valt me tegen. Die vroeg 36 uur geleden nog om werk maar is ook teleurgesteld geraakt dat zij van mij ook geen liefdevolle aandacht kreeg.
Daarom beste mensen bij mij kon je terecht voor vakbekwamen info en niet voor liefdevolle aandacht op het nivo van aaibaarheid van een cavia.
ok mee eens, iedereen kan een keer teleurstellen, graag uitleg dan, anders schieten we er nog geen drol mee op.
maar suggereren dat pipo liefdevolle aandacht nodig heeft van je en graag door jou geaaid wilt worden als een cavia
...ik kan je verzekeren, dat dat niet het geval is. Haha!


Tja beetje flauwe manier om zo een trap na te geven, maar goed Troef weet me te vinden, en ik hoop dat hij op een volwassen manier kan uitleggen waarom ik hem teleurstel, omdat ik het nit altijd eens was met zijn hengstenkeuze? Tja meningen verschillen. Omdat hij vind dat ik nergens verstand van hem? Ach van mij mag je, lig ik niet van wakker.

Maar om te zeggen dat ik liefdevolle cavia aandacht wil, vind ik heel flauw, en een onsmakelijke manier om de werkelijkheid te omzeilen. Ik heb wat gevraagd, niet voor werk trouwens, want ik heb een hele leuke baan, en daar kreeg ik geen antwoordt op. En geknuffeld worden is niet nodig, daar heb ik zo mijn mensen voor.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:59

Goed verhaal door Troef, ik kan me goed in zijn standpunt vinden. Ik heb zijn commentaar meestal met veel plezier gevolgd en vond hem meer dan eens een aanwinst voor bokt op technisch gebied.

Als technisch expert weet ik ook dat je meer dan eens met je kop tegen een muur van onbegrip loopt. Dat is gewoon zo, je kan niet verwachten dat de hele wereld een openbaring krijgt en vervolgens maar alles begrijpt.

Het is dan ook zo, dat in principe technische discussies (fokkerij is techniek) tussen experts en leken of zelfs tussen experts met andere uitgangspunten heel erg hard kunnen botsen. Met argumenten kan de strijd niet gewonnen worden, want de ene partij begrijpt simpelweg de argumenten van de andere niet of de prioriteiten worden eenmaal anders gesteld. Om zo een discussie tot een vruchtbaar resultaat te doen leiden moet je dus je invalshoek gaan wijzigen, of je moet eraan denken of je iemand anders wel wil overtuigen.

Ik denk overigens dat Troef dat laatste wel begrijpt, maar dat er duidelijk wat misvattingen over zijn stellingnames zijn gekomen, waaruit een escalatie voortkwam en de emoties af en toe hoog opliepen.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 16:10

Anyway. Disussie over een bericht van iemand die zelf niet kan reageren lijkt me niet echt nodig/nuttig Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MariekeS_ en 39 bezoekers