Twijfels..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 15:50

Hallo lieverds..
Moet ff mijn verhaaltje kwijt..
Ik barst van de twijfels namelijk.. heb nu sinds een tijdje een vriend, een hartstikke leuke knul, maar toch twijfel ik. Waarom? Geen idee.. Vorige week had ik dat weer heel sterk.. Toen had ik zoiets van: is hij wel iemand voor me? Zie ik me al met hem over 5 jaar rondlopen nog steeds? Als ik hem aan de telefoon heb ofsow, dan heb ik zoiets van: is hij het wel voor me? Of als ie dan een beetje een kortaf berichtje stuurt: zo van: welterusten, ik ga slapen.. dan denk ik meteen: laat maar zitten, terwijl hij het helemaal niet zo bedoelt.
Ik weet het echt nie meer..ik kan het trouwens niet eens precies uitleggen hoe ik het voel en ervaar, zal wel een beetje raar overkomen nu, dit berichtje, maar toch..misschien zijn er mensen die me herkennen?..
Als ik hem zie is het trouwens altijd wel erg gezellig, al vraag ik me soms af of ie soms maar voor 1 reden bij me is.. Kunnen jullie het nog volgen?
Ik niet...snap er niks van.. zijn er mensen die dit herkennen? Mensen die steeds twijfelen of hun vriendje wel iets voor ze is? terwil ze toch erg blij met hem zijn??

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 16:01

Ja...en niet zo'n klein beetje ook...

Ik zelf denk dat ik ga voorstellen om elkaar ff een tijdje niet te zien...ff rust...ff kijken hoe dat is...

Hij doet onzettend zijn best voor me, en is gewoon super lief...Maar toch...ik weet het niet...het ligt ook niet aan hem..maar meer aan mij...

Mischien is het ook wel fijn voor jou om ff een tijdje te kijken hoe het zonder hem is, hoe je dat ervaart.

Misschien is dit juist wel niet goed, zal per mens verschillen. Maar ik denk dat het wel fijn is, even de tijd om op jezelf aangewezen te zijn en kijken wat het met je doet zo zonder hem.

Je bent iedergeval niet de enige en ook niet gestoord ofzo.

Denk dat veel mensen dit hebben en het misschien wel een vorm van gezond is...

Succes..!

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 16:10

Ik weet niet precies hoe Ilona zich voelde, maar zij twijfelde ook heel erg... toen is het op een gegeven moment uit gegaan en zijn we 3 maanden uit elkaar geweest, toen zij tot de ontdekking kwam dat ze me toch echt mistte en niet zonder me kon. Gelukkig kwam ze er nog op tijd achter, en inmiddels zijn we al weer een hele tijd gelukkig samen. Veel sterkte meid, en neem alsjeblieft niet te vroegtijdig conclusies.. want ik weet hoe het is voor je vriend, en ik heb echt een rottijd gehad toen het uitging omdat zij niet zeker wist wat ze voor me voelde (en dat is nog maar zacht uitgedrukt helaas.)

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 16:17

Ja..ik kan me er iets bij voorstellen, want ik geloof dat hij 0.0 in de gaten heeft. Vooral omdat ik het altijd super vind als ie bij me is. Het ligt ook compleet aan mij, heeft verder vrij weinig met hem te maken..Ik weet het ook niet..Maar die verdomde rot twijfels blijven. Ik kan ook echt niet zeggen waarom???
Maar goed..ik ben ook niet van plan vroegtijdige conclusies te trekken, helemaal niet..vraag me alleen af waar die twijfels vandaan komen!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 16:18

Ikzelf heb het ook, vorig jaar april is het tussen mij en mijn vriendje ook uit geweest (daarbij kwam ook dat ik verliefd was op een voetballer die ik ken) mijn vriend heeft mij die dagen daarna heel vaak gebeld (elke avond) met de vraag of we het niet nog een keer konden proberen, ik heb toen gezegd dat ik ff rust wilde omdat ik zelf niet wist wat ik wou. Na een week hebben we afsproken en met elkaar gepraat ik heb tijdens dat gesprek gezegd dat ik meer vrijheid wou en dat ik geen zin had om elke keer verantwoording af te leggen (doe ik nu nog hoor maarja zo ben ik nou eenmaal). Ik moet zeggen dat het sindsdien goed gaat tussen ons, ik heb af en toe nog steeds dat gevoel, meestal komt dat gewoon doordat we elkaar dan net iets te veel hebben gezien.

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 16:38

denk dat iedereen dat gevoel wel eens heeft. maar zoals jij het beschrijft, is het best vaak! ik zou hetzelfde doen als wat les fjal zegt, en dan kijken of je hem gaat missen?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 00:37

ik heb het ook!bij mij is het nog iets ingewikkelder, en ik weet ook echt niet wat ik er mee moet!

ben nu bijna een jaar samen met mn vriend, maar al precies evenlang(horen bij 1 grotegroep waarmee ze op stap gaan) ken ik een andere jongen, die vind mij behoorlijk leuk, hij is zelf ook errug interessant!

maar bjorn(mn vriend)die heeft nix met paarden, we werken alle2 heel veel en zijn alleen op zondag samen vrij, maar je raad het al, dan heb ik weleens wedstrijden....en daarbij komt dan ook dat hij zknodig vrijdag&zaterdag op stap MOET!

bart zn zus heeft een paard&werkt op manege, bart heeft zelf vroeger ook gereden en vind paarden heel leuk.

bjorn wil een wat serieuzere relatie, met bart heb ik altijd lol, met uitgaan en we zijn samen gaan zwemmen enzo, met die dingen is bart veeeeel leuker!

maar zijn we gewoon door de week samen thuis, dan is bjorn echt helemaal geweldig, en kan ik me niet voorstellen dat ik ooit zo met Bart ergens zal zijn!lekker op de bank bij de tv of spelletjes doen ofzo

maar met uitgaan stoor ik me aan bjorn(veel hangen aan de bar met vrienden en hij haat dansen) en bart daar dans ik altijd mee en doen we alle2 hardstikke gek en dan dnek ik ja misschien is het toch bart voor wie ik wil kiezen

maar ja zie ik bjorn dan weer, of als we ergens samen gaan eten ofzo, ja dan wil ik bjorn voor geen goud kwijt en kan ik me weer niet samen met bart voorstellen.

om het nog wat ingewikkelder te maken, bjorn&ik hebben laatste tijd redelijk wat meningsverschillen(met name over mn paarden) en er is een meisje dat gek is op bart, en hij vind haar ook wel oke.....dus ja als ik toch iets met bart wil moet ik er snel bij zijn, maar ja en bjorn dan....

maar nu is bart op vakantie, over 2 weken gaan we een keer samen naar de film(wil niet weten hoe bjorn gaat reageren) en bjorn ja die is weerneens op stap en die zie ik zondagavond pas, na mn wedstrijd.

en bjorn stuurt zelden zomaar spontaan een smsje, krijg niet eens altijd iets terug als ik een smsje stuur!
bart mailt&smst me regelmatig!!

waarom is het altijd zo ingewikkeld?!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 02:03

Ik kan alleen maar volmondig zeggen: ik weet PRECIES hoe je je voelt.... Als je er met me overw ilt praten... be my guest... (zie profiel voor msn adres, mocht je er behoefte aan hebben.)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, beert, ComscoreBot, GrapeshotBot, hagelslag, Jorex, Kairos, Liselot, Sanet en 176 bezoekers