knhs ledenkaart gehad :?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

knhs ledenkaart gehad :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 14:13

Ik heb net een ledenkaart gehad van de knhs, maar voor zover ik weet ben ik daar helemaal geen lid van... Weet iemand of de srr ook bij de knhs zit, dat het dus van mijn ruiterbewijs is?
Anders snap ik er dus helemaal neits meer van...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:23

Inderdaad, als bezitter van een ruiterbewijs krijg je er ook een. Kreeg vandaag die van mijn echtgenoot binnen. Als recreatieruiter heeft hij de zijne eerder dan ik als wedstrijdruiter. Gemeen hoor.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:34

Staat er bij jou ook 'Recreatie Sport Vereniging' op, Jacksel? Zo ja, dan krijg je 'm dus omdat je een ruiterbewijs hebt en dus lid bent van de SRR.

Overigens ben ik ook lid van de DER die sinds 1 januari onder de KNHS valt, maar of DER-leden die geen SSR-lid zijn ook zo'n pas krijgen is mij niet bekend.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:51

Ik heb hem ook gekregen.
toen wij opmoesten voor ons ruiterbewijs zei onze examinatrice dat we zo'n soort pas zouden krijgen, dus ik neem aan dat het van het ruiterbewijs is.
De SRR is nu toch ook samengevoegd met een andere vereniging? Misschien wel met de KNHS.

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:53

Ik heb hem vandaag ook gekregen. Dacht eerst dat ik hem kreeg omdat ik lid was geworden van een Rijvereniging.
Maar het is dus van het Ruiterbewijs.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:05

Ik heb hem ook gekregen vandaag.
Snap alleen niet zo goed wat ik ermee moet, vind het eerlijk gezegd alleen maar een stukje extra nutteloos plastic.
Twijfel dus tussen weggooien of terugsturen met de mededeling dat ik niet om zo'n onnozel pasje gevraagd heb.
Ben alleen bang dat ze dat niet gaan begrijpen en dat ze hem net zo hard weer terugsturen Haha!
Dus ik denk toch maar enkele reis vuilnisbelt.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 16:22

moet je die ledenkaart aanvragen of krijg je die automatisch als je ingeschreven staat bij het knhs???

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 17:19

Als je ingeschreven staat bij het KNHS worden deze verspreid via de verenigingen, automatisch dus

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 17:33

Ik houd m mooi wel, zitten leuke kortingsacties op... Ik zit ernstig te denken aan dat dressuurboek wat erop staat... Enne ja, er stond recreatie sport vereniging op... Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:25

ik heb hem ook gerkregen, kwam er net pas achter dat ie bij het ruiterbewijs hoorde! maar eh, wat heb je eigenlijk aan die pas?

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:31

ireentjuh, je krijgt korting Lachen staat in de brief die je erbij kreeg.

ik heb hem ook gehad. had eigelijk meteen door dat het via srr kwam, ik weet namelijk hoe ze er anders zijn aangekomen

ik weet niet wat ik ga doen met die kortinen, misschien zit er wat leuks tussen misschien niet.

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:51

Oh, ik heb hem nog niet, maar ik zal hem binnenkort wel krijgen. Ben lid van de KNHS en ik heb m'n ruiterbewijs. Kwam die met de post?

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:54

dan zal ik hem ook binnenkort wel krijgen heb ook mijn ruiterbewijs gehaalt!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:56

Ik heb er 2 gekregen, eerst vorige week van de KNHS ivm met mijn lidmaatschap van de rijvereniging en vandaag omdat ik ook in het bezit ben van een ruiterbewijs.
Vind het niet erg nozel dat je er dan 2 krijgt, maar goed, als ik er 1 kwijtraak, heb ik er altijd nog 1 Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:19

Waarschijnlijk krijg ik er ook nog wel één *LOL* Heb hem al via de rijvereniging gehad en hoor nu van meerdere mensen dat die via het ruiterbewijs ook binnendruppelen Haha!

Die kortingen zit ik niet echt op te wachten, maar volgens mij moet je hem (ok in de toekomst) tonen bij evenementen als de Hippiade Lachen Daar staat me iig iets van bij...En anders entree betalen heb ik gehoord> Weet alleen niet meer waar ik het vandaan heb Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:20

JA heb ik ook Knipoog ik vind hem wel mooi!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:21

maare van je ruiterbewijs ?
die heb ik helemaal niet
en ik heb wel zo`n pas?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:25

Via je rijvereniging *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 01:04

Ik heb m ook gekregen maar via koetsiersbewijs ff toevoegen Knipoog

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 01:53

Ik heb hem ook gehad, zal straks effe de brief doorlezen waar het allemaal over gaat en wat je eraan hebt Haha!, want daar had ik geen zin in.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 13:18

ik heb nog niks gehad en het is dat ik er hier ooit iets over lees anders wist ik niet eens dat je zo'n ding krijgt.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 17:47

Ik heb er ook 1 gehad en idd via het ruiterbewijs Lachen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 18:00

Ik heb er gisteren ook 1 gehad, ik stond er ook raar van te kijken, tot ik in de brief SRR-nieuws zag staan. Toen was alles compleet duidelijk Lachen

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 20:28

irene schreef:
Ik heb hem ook gekregen vandaag.
Snap alleen niet zo goed wat ik ermee moet, vind het eerlijk gezegd alleen maar een stukje extra nutteloos plastic.
Twijfel dus tussen weggooien of terugsturen met de mededeling dat ik niet om zo'n onnozel pasje gevraagd heb.
Ben alleen bang dat ze dat niet gaan begrijpen en dat ze hem net zo hard weer terugsturen Haha!
Dus ik denk toch maar enkele reis vuilnisbelt.


[size=18]WAAROM??????? Je kunt hem toch bewaren voor het geval dat je er nog eens aan 'leuke' acties mee kunt doen!! Toch altijd handig...[/size]

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:47

A. Ik heb niet om zo'n kaart gevraagd

B. Als ze me zo graag financieel voordeel willen geven, verlagen ze de kosten van het verlengen van het ruiterbewijs maar.

Dit soort acties is gewoon een sigaar uit eigen doos en daar werk ik dus niet aan mee.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers