Ik kan het niet meer, ik kan er niet meer tegen ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Ik kan het niet meer, ik kan er niet meer tegen ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 08:58

Woensdag was ik naar [***] geweest en ik kwam huilent aan,
Bianca vroeg wat er was en toen ik ik mijn tranen niet meer verbergen.
Ik zei dat ik [***] heel erg mistete, haar lieve gezicht, haar hinnik en haar hele aanwezigheid.Ik huil iedere dag,tuurlijk ben ik blij met Prinses .
Ik weet niet hoelang ik dit nog volhoud...

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG



RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 09:02

heel veel sterkte ermee...

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 09:21

Miss moet je een tijdje er niet heen gaan en je concentreren op prinses??? Ik bedoel je weet waar ze staat dus zodoende.... Succes

keep calm, I'm engaged!!! <3

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 10:43

Het klinkt voor mij heel erg bekend, ik heb een hele tijd Jacky echt enorm gemist en ik mis haar nu nog steeds. Ik begin nu door te krijgen dat het voor mij gewoon heel belangrijk is om haar los te gaan laten.
Ik ben haar kwijt, ik zal haar waarschijnlijk nooit meer rijden dus het heeft geen nu tom me maar aan haar vast te houden. Ik weet jouw verhaal niet precies, maar ik geloof dat Twinkle was verkocht ofzo? Als ik jou was zou ik proberen om Tiwnkle los te laten en je aandacht naar Prinses te laten gaan.
Ik zeg niet dat het makkelijk is, ik kon het ook niet meteen en misschien nu nog niet, aangezien ik het absoluut niet vind klikken met Amadeus en dus ook stop...
Probeer toch echt zoveel mogelijk Twinkle los te laten, hoe moeilijk dat ook is, gewoon om evoor te zorgen dat je er zelf niet kapot aan gaat...
Liefs

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 13:13

Ik ging vanmorgen zoals altijd naar school,
Vandaag hadden we eerst gym,
We deden drievakkenspel 1. iemand is hem niemand is hem 2. tijgerbal en 3. voetbal. Ik zat bij allemaal meiden waarvan Manouk; de grootste pestkop van de klas.Als eerst moesten we iemand is hem niemand is hem doen en ik werdt (volgens Manouk) geraakt,maar dat was niet zo.Dus we stopte ff om te er over te praten.Nou toen pakte Saya de bal en gooide hem tegen mij aan en zei ''nu ben je hem lekker wel''
Nou even later moesten we naar vak 2. tijgerbal. Ik gooide de bal per ongeluk in de handen van de tikker en we moesten dus wisselen. toen begon Manouk alles op mij afte reageren.Toen vond ik het genoeg en ik holde naar de kleedkamer om me om te kleden.Later toen ik op de tribune zat kwamen al die meiden naar me toe ik zei dus tegen het eerste meisje ''laat me met rust'' en toen kwam de tweede en ik schreeuwde het nu naar haar toe.Ik rende naar buiten en ging naar de vest (een dijkje zegmaar) en ging daar op een bankje zitten.Er kwam een vrouw aan die ik kende (die woonde tegenover het land van ons paarden) En die gaf me vijf euro en vroeg op welke school ik zat en waarom ik hier was enz. Dat had ik dus vertelt en ze zei ''zorg er voor dat je om half elf in het koffiehuis van de hema bent dan zoek ik je juf op''
Ik ging dus daar heen en had een cakje gekocht.
Evenlater was ze er dus en toen gingen we naar haar huis.
Daar hebben we heel lang gepraat,en ik kon voor even mijn tranen kwijt,
Ze vertelde me dat ik [***] gouw moest gaan opzoeken en over het pesten moest vertellen.Verder heeft ze me uitgelecht hoe het nu verder moest met Manouk enzo.Lissanne geeft vanmiddag een feestje en daar ga ik waarscheinlijk niet heen.
Ik werd net opgebelt door een juf en die zei dat ze heel erg ongerust waren enzo.
Vanmiddag ga ik wel naar school maar ik ga wat eerder, om te praten met mijn juf.

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:06

Heel veel sterkte!!

probeer Twinkle van je af te zetten, concentreer je op Prinses. Nu denk je dat ze nooit meer zo lief kan zijn als je oude vertrouwde Twinkle, maar dat verandert!!
Ik heb Vera, welsh B, 3 jaar gelden ook moeten verkopen. was erg aan haar gehecht, altijd wedstrijden mee gereden en ik kon er ook alles meedoen. Ik dacht dat ik dat met haike nooit zo kunnen, maar het lukte me sneller als ik met vera kon. Ik had van vera veel zelfvertrouwen gekregen en dat hielp me weer. Zo zal jouw ervaring met twikle je helpen met prinses.
Zet twinkle even uit je hoofd en zoek haar pas weer over een tijdje op. Dan kan je er beter mee omgaan en kan je de tegenwoordige eigenaar weer helpen, geef het ruitertje bijvoorbeeld les. Ga mee op wedstrijd, help poetsen, vlechten, wassen. Erg leuk! dat he ik ook gedaan met vera toen die weg moest. De eerste dagen, weken pben ik niet gaan kijken, ook niet weggebracht (ging bij mij ook wel erg snel, de eerste kopers kochten vera meteen. die middag hebben mijn ouders haar al weggebracht! Niet meer op vera rijden, geen afscheid kunnen nemen, as toen heel erg. was toen trouwens ook 12). Paar weken later ben ik gaan kijken en heb les gegeven, ik zag hoe blij dat meisje er weer mee was. En ik had haike. Ben sindsdien nog veel gaan kijken, helpen, enz. Helaas heeft ze nooit wedstrijden gereden, ze was et wel van plan. Helaas is ze afgelopen herstvakantie overwacht overleden, tijdens het crossen in de wei kreeg ze een hartstilstand (dit is niet om je bang te maken want ze had het daar hartstikke goed. Maar ik voel de tranen in mijn ogen komen. Vooral omdat ik hier een foto van der heb.)
Nu begrijp ik dat vera ook haar trekken had, het was geen perfecte pony wat het zolang geleken had. Dat zal jij na tijd ook gaan inzien, hartstikke lief maar niet altijd.

neem je ervaringen van twinkle mee naar prinses en geef al je aandacht aan haar! Je hebt veel van twinkle geleerd en dat kan je weer aan prinses opbrengen. En vergeet niet dat het logisch is dat je ermee zit!! Sterkte!

(PB me maar als je wil)

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23412
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:53

ik heb je een pb gestuurd..

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 17:19

Ik weet precies hoe jij je voelt.zaols hierboven al wordt gezecht,Richt je aandacht op princes,dan ben je even niet met je gedachte bij je andere pony.
Sterkte hiermee,als je nog wat kwijt wilt kun je me altijd pben
Liefs Simone

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 18:15

ik had dat ook met m'n vorige pony........... ik heb gewoon een tijdej niet gereden en toen ik wel weer ging rijden heb ik gewoon niet meer aan die pony gedacht......... blijf andere dingen doen. En het helpt ook als je twinkie niet te vasak ziet. asl je elke week heen gaat dan word het erger !
ik heb haar nog 1 keer gezien en toen nooit meer. nu denk ik er gewoon niet meer aan.

Haha! er is geen leven zonder lol (en paarden):D

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 09:03

Dank je wel !
Ik ga het gewoon proberen,
ik ben al sinds woensdag niet meer geweest,
vandaag ga ik heen om het te zeggen.
Ik hoop dat alles snel weer beter gaat

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 09:29

dat had ik ook met mijn oude pony romeo.
eerst ging ik er elke week heen maar na een maand krijg je toch ewel door dat het uitstekend gaat.

veel sdterkte

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 10:24

pff van je zus moet je het hebben Haha!

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 13:58

HAHA! Heel veel sterkte!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 14:54

ik heb het ook wel af en toe, ik mis mijn oude pony Belleamy echt heel erg maar zij is afgemaakt omdat ze pijn had dus ik kan haar nooit meer zien maar ik weet wel dat ze nergens meer last van heeft!
maar ik mis haar heel erg nu wel minder omdat ik sya heb maar ik begrijp het gemis!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 09:23

Ik ben gister geweest,
ik weet eigenlijk niet of ik het kan, 2x in de week.
Dan blijf ik met een schultgevoel rondlopen...

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benzz, Lisa_22, LisaVH96, pluklief en 153 bezoekers