Dieptepunt op Bokt, Waarom KWPN fokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Dieptepunt op Bokt, Waarom KWPN fokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 23:07

Ik heb het de afgelopen dagen enorm druk gehad met vanalles dat geen Bokt heet, ik lees dit topic dus nu pas.

Ik denk dat dit topic wel het dieptepunt tot nu toe is van Bokt. Wat een ongeloofelijk kinderlijk gedoe zeg. Bah.

Iedereen die zich hier te buiten is gegaan aan gekat en getrap mag zich al gewaarschuwd beschouwen. Als dit zo door gaat gaat of FA dicht of er worden wat mensen van Bokt of FA gehaald. Laat anderen gewoon in hun waarde zeg en gedraag je niet als een stel kleuters

Overigens heeft Troef al eerder zijn laatste waarschuwing gehad. Ik heb hem toen verteld dat hij de volgende keer dat hij een waarschuwing zou krijgen onmiddelijk gebanned wordt. Dat punt is na dit topic ruimschoots bereikt. Zijn eerste berichten in dit topic gaan al nergens over maar Bokkers dan nog persoonlijk gaan bedreigen gaat gewoon VEEEEEL te ver.

Jammer dat het allemaal zo ver moet komen. Bah.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 23:29

Dus met ander woorden Troef heeft een ban of lees ik dat verkeerd Bart??

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 23:49

Dan weet ik er nog wel een of twee die hem dik verdiend hebben Frusty Misselijk

Goedgekeurd onderschrift :)

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 23:50

Ja net wat je zegt Billy!!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:08

Bart, ik geloof niet dat in dat topic alleen Troef de grote boosdoener is.
Er zou nog wel iemand een ban verdienen op basis van uitspraken.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:11

ingetrokken?
Laatst bijgewerkt door Zannekin op 31-01-03 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:12

Zo.. Ik heb het hele verhaal gelezen..

Nou weet ik weer waarom ik me met KH en SC onderwerpen bezig houd.. Die zijn lekker luchtig Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:13

Hoi Zannekin ik had je ook al gemist op FA. Ja als Troef geband word dan moeten er meerdere koppen vallen Niet zo slim van Bart dus.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:15

Rare keuze hé Greetje...

Theun
Berichten: 78
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:20

Ik wil TROEF weer terug!!!!!!!!!!!!

Wie het verleden niet eert, is de toekomt niet weert.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:21

Theun schreef:
Ik wil TROEF weer terug!!!!!!!!!!!!


Ja Troef moet weer terug!!!

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:21

Troef rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!


Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:24

Ik wil ook Troef terug, heeft er eens een keertje iemand verstand van fokken, wordt die gelijk geband....

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:30

Ja daarom toref terug dat maakt voor de iets meer op de fok gerichte gebruiker dit forum heel leuk. Maar ja als je hem weghaalt ben ik bang dat er veel mensen niet meer op bokt zullen zitten. En ja ben van mening laat ze het lekker zelf uitvechten ipv dat iemand anders het voor ze doet ze zijn trouwens oud en wijs genoeg denk ik!! *LOL*

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:35

Zannekin schreef:
Ik wil ook Troef terug, heeft er eens een keertje iemand verstand van fokken, wordt die gelijk geband....


En dan ook nog iemand die recht voor zijn mening uitkomt en gewoon de waarheid zegt.

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:40

Fokken is en blijft toch altijd gokken hoor. Van alle goeien komt ook wel eens een slechte en van een slechte komt ook wel eens een goeie.

Snap niet dat julie elkaar allemaal zo in de haren vliegen. Onderzoek alle dingen en behoud het goede zou ik zeggen.

Vroeg om jullie mening in een topic over hengstekeuze. Maar de uiteindelijke keuze maak ik nog altijd zelf. Vind het wel leuk hoe andere mensen er tegenaan kijken en misschien doe ik dan nog ideeen op. Snapte bevoorbeeld wel dat iemand kwam met een Rubenstein. Alleen gaat mijn voorkeur daar niet naar uit. Het wil niet zeggen dat ik dit degene kwalijk neem. Het is tenslotte ook een hengst. Dus dat had ook gekund.... Word niet mijn keuze hoor, maar vind het wel leuk als andere mensen meedenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 01:01

joshua schreef:
En ja ben van mening laat ze het lekker zelf uitvechten ipv dat iemand anders het voor ze doet ze zijn trouwens oud en wijs genoeg denk ik!! *LOL*


Helaas Joshua, oud gaat niet samen met wijs. Het was echt te gek voor woorden hoe het er aan toe ging, en ik ben zelf ook niet zo lievertje, maar het was gekkigheid.

Ik heb een aantal pb's kunnen lezen, waarin niet echt netjes gesproken werd. Wie dit ook geschreven heeft dit vind ik zeer asociaal gedrag, en keur het af. Helaas is het altijd zo dat je maar een kant van het verhaal hoort, en daardoor nooit een objectief beeld krijgt!

Jammer, het hadden zulke leuke discussies kunnen worden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-01-03 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 08:30

Ik denk dat je in dit verhaal zeker niet de ene persoon Troef moet aanwijzen, als hij geband moet worden, horen er meer te volgen. Fokkerij was zeker niet meer gezellig maar of dat nou aan hem lag ik weet het niet hoor? Denk dat er toch iets verder gekeken moet worden. En zoals hier eerder gezegd is: dan is er eens iemand met verstand dan wordt die geband.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 09:22

Ik heb net dat topic doorgelezen...
En vind ook dat Troef niet alleen schuldig is aan het "verzieken" van dat topic...
En een dreigement kan ik nergens vinden.... wel een ongelukkige woordenkeuze (en dit is weer het nadeel van het geschreven woord) om het persoonlijk uit te spreken...

En ja ik heb ook wel eens meningsverschillen gehad met Troef, so what...

Maar ik vindt zijn inbreng altijd intressant te lezen (alhoewel hij af en toe met zijn woordkeuze en zinsopbouw wat cru overkomt)

Als iedereen het met iedereen eens zou zijn en alle mensen hetzelfde zouden denken, wordt het toch maar mooi saai...

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 09:28

Ik vind het ook wel jammer dat Troef een ban heeft (is dat wel zo?), maar de meeste mensen weten niet wat er achter de schermen via pb gezegd is.
Dus wacht even met zo snel een oordeel vellen want ik denk dat de meeste mensen daar erg van die uitspraken zouden schrikken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 10:04

Ik zou het heel erg jammer vinden als Troef een ban heeft en vind het zeker niet terecht, er zouden dan idd meerdere mensen een ban moeten krijgen.
Persoonlijk vind ik de mening van mensen als Troef die niet blind achter het KWPN aan lopen maar zelf blijven denken over wat zij zelf het beste vinden erg interessant.

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 10:16

Jammer van het hele gdoe op dat fokkerij topic...
We weten het kennelijk allemaal zo goed, maar het kost uiteindelijk wel een ban en heel wat frustratie. Ik hoop dat de anderen die niet geband zijn, wel een volgende keer geband worden, watn het ging idd te ver.

Wat ik ook erg, erg jammer vind is dat er via PB wordt geknokt. Hoe ontzettend laag.....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 10:23

Is dat wel zo dat er via PB wordt geknokt?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 10:33

Sjuimpje schreef:
Ik vind het ook wel jammer dat Troef een ban heeft (is dat wel zo?), maar de meeste mensen weten niet wat er achter de schermen via pb gezegd is.
Dus wacht even met zo snel een oordeel vellen want ik denk dat de meeste mensen daar erg van die uitspraken zouden schrikken.


Als (voormalig) mod van FA ben ik het volledig eens met deze uitspraak van Sjuimpje. Het is jammer dat het zo moet lopen, maar het was al langer duidelijk dat er op FA (en vooral ook achter de schermen) dingen gebeurden die de sfeer niet ten goede kwamen.

Verder staat Bart niet alleen in zijn besluit: deze kwestie is uitgebreid aan de orde gekomen in het moderatorteam en het is IMO dan ook niet terecht om Bart persoonlijk 'aan te vallen'.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 10:42

Wat gebeurde er dan achter de schermen? Makkelijk te zeggen natuurlijk.
Moeten we nu dus alle moddy's aanvallen? Haha! Of moeten we nu allemaal zorgen dat we goed staan bij de moddy's?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers