Theorieexamen gedaan..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Theorieexamen gedaan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 19:38

En GESLAAGD!! met 1 foutje Haha!

Hierbij ook even de mededeling dat Marel en Ruiterinrust hun weddenschap met mij hebben verloren! Ze moeten dus bij mij komen afwassen, uiteraard krijgen jullie daar foto`s van gezien.
Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik ervoor gezorgd heb dat ik niet kon zakken, anders was ik genoodzaakt om bij 1 van hun te gaan afwassen...

28-09-2007
Nothing compares too you...


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:04

Zelfde als mij *LOL* Gefeliciteerd! Wat had je fout?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 20:31

Ik weet dus precies welke ik fout had, maar ik was te laat met corrigeren Boos! Ik stond op een kruispunt en op de kruisende weg van links komt er een militaire colonne aan, die heeft dus voorrang terwijl ik van rechts kom. Ik zat te twijfelen of ik nou alleen voorrang moest geven als de eerste wagen voorbij was, of zowiezo. Op het laatste moment wilde ik het nog veranderen, maar nee te laat Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:33

flair schreef:
Ik weet dus precies welke ik fout had, maar ik was te laat met corrigeren Boos! Ik stond op een kruispunt en op de kruisende weg van links komt er een militaire colonne aan, die heeft dus voorrang terwijl ik van rechts kom. Ik zat te twijfelen of ik nou alleen voorrang moest geven als de eerste wagen voorbij was, of zowiezo. Op het laatste moment wilde ik het nog veranderen, maar nee te laat Haha!


Tsss als je zulke vragen fout hebt en nog geslaagd? die dingen geven ze tegenwoordig ook cadeau Extreme duivel Ik heb er nog hard voor moeten werken Schijnheilig
Idd leuk, samen kijken of marel een btje afwassen kan.......lijkt me erg leuk Haha!

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 20:39

Ik denk zomaar dat jij de enige word die staat te afwassen, ik wil Marel nog wel matsen omdat jij haar zo graag wil zien afwassen Haha!
Dus Marel en ik gaan jou zien zwoegen Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:42

Haha. Gefeliciteerd. Ik had ook maar 1 foutje. Nog een hele stomme ook, maar wat maakt het uit. Ik heb dat papiertje alvast. Nou nog het ECHTE.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:05

Gefeliciteerd!!!!!!

Ik mag volgende week dinsdag. Duim dus voor me.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:27

flair schreef:
Ik denk zomaar dat jij de enige word die staat te afwassen, ik wil Marel nog wel matsen omdat jij haar zo graag wil zien afwassen Haha!
Dus Marel en ik gaan jou zien zwoegen Haha!


Haha strakke actie rir!
Thanks Kim! Haha! Kim en ik gaan naar Flair dan en als we terug zijn moet alles schoon en opgeruimd zijn! }> Tong uitsteken

Nogmaals gefeliciteerd trouwens! Party!!

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 23:24

Dankje voor het goeie voorbeeld geven..Lachen......
Nou maar hopen dat ik er ook zo goed vanaf kom...Haha!

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 23:54

Hey wat goed, wat hebben de bokkers met een foutje in theorie? Ik, Roy en jij... Who's next?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 23:59

gefeliciteerd!!!
Nu de praktijk nog!

(ik had 2 foutjes... mag ik ook meetelllen? *LOL*

....

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 00:04

flair schreef:
Ik weet dus precies welke ik fout had, maar ik was te laat met corrigeren Boos! Ik stond op een kruispunt en op de kruisende weg van links komt er een militaire colonne aan, die heeft dus voorrang terwijl ik van rechts kom. Ik zat te twijfelen of ik nou alleen voorrang moest geven als de eerste wagen voorbij was, of zowiezo. Op het laatste moment wilde ik het nog veranderen, maar nee te laat Haha!


Ik had op mijn theorie exact dezelfde vraag fout. Ook de te laat met corrigeren! Achteraf wist ik precies dat het die vraag was. Ik wilde de colone voorang geven terwijl de eerste nog niet voorbij was! Rotvraag is dat, echt een instinkertje! Gelukkig heb je hen gehaalt! nu nog de praktijk in 1 keer.

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 15:34

marel"]
[quote="flair schreef:
Ik denk zomaar dat jij de enige word die staat te afwassen, ik wil Marel nog wel matsen omdat jij haar zo graag wil zien afwassen Haha!
Dus Marel en ik gaan jou zien zwoegen Haha!


Haha strakke actie rir!
Thanks Kim! Haha! Kim en ik gaan naar Flair dan en als we terug zijn moet alles schoon en opgeruimd zijn! }> Tong uitsteken

Nogmaals gefeliciteerd trouwens! Party!!
[/quote]

Precies! En Rir, wist je dat bij ons bij de afwas ook de wc schrobben en stofzuigen hoort? Haha!

Ymke: de colonne had dus ook voorrang, ik had Nee in gevuld dus dat hij geen voorrang had en het was Ja.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:38

Go Go Go,
Kim ruleezzzzzz!!


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 20:11

Stiekemerd *LOL* Ik heb het trouwens vorige week donderdag even snel gedaan op een vrije dag Tong uitsteken Had het de avond ervoor even gelezen en twee foutjes...Die ene dezelfde als jij en vergeten te corrigeren en ik heb een vraag gemist Bloos Het duurde steeds zolang dat ik heel geïnteresseerd alle posters zat te bekijken en toen was de vraag al weg...Knipoog

Mijn papieren voor de praktijk zijn op de post Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 20:47

Knipoog wie is hier nou stiekem!

Ik heb mijn tekstboek niet eens doorgelezen Afbeelding
Ik heb gewoon wat vragen gemaakt uit mijn vragenboek, en ik wist alles nog van mijn bromfietscertificaat Haha! Ik vind ook de tussenruimtes erg lang... je hebt zowat je hele neus leeg tegen de tijd dat de volgende vraag komt Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 23:00

Moeten jullie die papieren op de post doen? Ik kan het gewoon bij de instructeur aanvragen, wat ik dus morgen ga doen, want hij zei dat ik maar alvast het geld mee moest nemen Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:10

Proficiat!!! nu je praktijk nog.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, bloemm, cariena1, criollo_yess, daiswees, DotBot, Escada, Facebook, flooooo, GrapeshotBot, History_, ista, kinel, kosseh, lobkew, LuCa88, massiemas, Mette, Solleke_Noah, stella92, Travel_me, Wieke, yvje86 en 121 bezoekers