brechje wat is het toch een lekker ding...smak..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

brechje wat is het toch een lekker ding...smak..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 19:41

Brechje is vandaag voor de 3e keer onder het zadel geweest Tong uitsteken
Ze was nog steeds super lief en een klein beetje erg enthousiast.....ze vind het zelf helemaal geweldig en gaat met oortjes naar voren het hele weiland door Heb nog geen ene bok gehad, misschien dat dit nog komt, maar ze is zo heerlijk rustig Lovers
En vandaag hebben we dus gereden in een sneeuwbui en ook dat was geen probleem! We waren helemaal wit en nat, maar dat heb ik er wel voor over om op mijn wijfie te zitten Tong uitsteken
ik ben echt super blij met haar Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 20:15

Fijn dat het zo goed gaat.
Hoe is het nu afgelopen met die verzorgsters?

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 21:16

Ja dat wou ik ook al weten, ben wel benieuwd!

Vertel

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 21:32

heyyyy super ca!! wel banketstaaf er morgen op school wel over!!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 21:54

Ja vertel vertel vertel!!!!!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 22:14

Leuk, maar wat was er gebeurt met doie verzorgsters dan. Dat wil ik ook wel weten.

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 14:54

Ilindra schreef:
Fijn dat het zo goed gaat.
Hoe is het nu afgelopen met die verzorgsters?

Las het nu pas, maar het is zo goed als opgelost.............dat ene kind had ik zelf al de deur gewezen, maar dat was dus voordat ik wist wat ze met brech gedaan hadden Scheve mond
Ik wou dat andere kind dus opbellen, om te vragen hoe of wat, maar steeds als ik haar bel gooit ze de telefoon erop of drukt mobiel uit Verward
ze is dus boos dat ze niet mocht doen wat zij zou willen en is dus niet meer op komen dagen!
gelukkig niet Tong uitsteken
Ze zijn dus allebei pleite en ik hoop ze niet meer tegen te komen. Aan de ene kant ben ik wel blij dat ze zelf is weggegaan , aan de andere kant had ik haar zelf weg willen sturen, dat had me een opgelucht gevoel gegeven. Maar met brechje is er gelukkig niet zo veel misgegaan en ze blijft gewoon super rustig. Wel was ze wat onzeker met het zadel opleggen, ik ben dus als het ware overnieuw begonnen en nu vind ze het zadel weer prima.
Ze is gewoon super lief en braaf Lovers hoop dat het goed blijft gaan en nieuwe verzorgsters zoek ik zelf wel, want als Ben het doet gaat het dus niet zo goed.