Carnaval!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Carnaval!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 21:59

Hoi,
Even vraagje voor de mensen in het zuiden van Nederland:
Weten jullie misschien al als wat jullie gaan met carnaval en wanneer gaan jullie het vieren? Ik bedoel welke dagen gaan jullie ''de beest'' uithangen bijvoorbeeld??? Of is het gewoon alle dagen volle bak??
En voor de mensen in het noorden:
Doen jullie daar schmiechtig ook carnaval vieren of reizen jullie af naar het zuiden en komen jullie bij ''ons'' feesten?

Groetjes en feestse Party!!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:08

Hmmm...ikd enk dat ik de eerste dag thuis blijf, maar de overigge dagen ist allemaal idd volle bak Haha!
Heb nog geen idee wat ik ga worden, moet nog ff iets bedenken, het is ook wel leuk als ze allemala gaan zeggen wat ze worden Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:50

Hehe hier in Venlo gaan we meestal alle dagen van de Vasteloavend er vol tegenaan, op zaterdag is Zoepkoel (www.zoepkoel.nl). Zondag is optocht in Blerick, maandag in Venlo en dinsdag is er Boerenbroelof Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:53

Ik moet het dit jaar missen!!! Boos! Next year better!!! driedubbel zo goed dan natuurlijk Lachen

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 23:12

donderdagavond waarschijnlijk met school, vrijdagavond ga ik waarschijnlijk weg tot 3 uur, daarna word ik opgehaald en rijden we door naar Oostenrijk om te skien. Dus niet teveel drinken!;)
En, ik heb nog nooit serieus carnaval gevierd omdat we altijd op vakantie gaan. ik weet niet wat ik mis dus mis het ook niet (is moeilijk te begrijpen voor d echte carnavalers weet ik!)

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 23:14

Ik weet nog niet precies welke dagen k ga, ik zie het meestal wel als het zover is;-)

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 23:42

Ik heb van de week een nonnenpak gekocht.. Helemaal in stijl met groot kruis. Ik begin zaterdag, om er in te komen. Zondag is het optocht hier en daarna blijven we meestal wel lang hangen.
Maandag doe ik meestal een beetje rustig aan en dinsdag hebben we in Cuijk (aan de maas) de welbekende 11-kroegentocht. Iedereen koopt een stempelkaart en krijgt bij elke kroeg een stempel als je wat gedronken hebt. Hiernaast zijn er nog mensen die mee doen aan de wedstrijd van de 11-kroegentocht. Ze gaan op rolschaatsen (ja echt waar) en aan elkaar vast gebonden alle kroegen langs, onderweg moeten ze dan nog door schuimbakken etc. Das zo lachen! Er komt elk jaar zelfs een bus uit Drenthe die komen speciaal hiervoor naar het zuiden.
En ja het begint om 11 over 11, 's morgens dus!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:23

uhm...ik woon wel in Brabant maar meestal blijf ik thuis schuilen met Carnaval, het wordt hier echt té erg! Iedereen is laddertjezat en vreemdgaan is meer regel dan uitzondering. neuh niet echt mijn ding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:12

geweldig carnaval. ik ga eigenlijk alle dagen als mijn werk het toelaat. en ik weet ook al wat ik ga worden PIPI-LANGKOUS!! dit is pas mijn 3de keer dat ik carnaval vier in mijn leven daarvoor ben ik altijd wezen skien. nu ga ik liever in januari skien en in februari carnavallen.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 15:06

Ik woon niet echt in het zuiden, maar wij vieren hier in Arnhem toch ook echt carnaval hoor!!

Wij gaan eigenlijk altijd alle dagen. Dus vier dagen lang (zaterdag t/m dinsdag) overdag én 's avonds feesten. Zo leuk!

Ik weet nog niet wat ik aan ga trekken. Ik moet toch maar eens aan de slag ermee, want over een maandje is het al zover....

Iemand nog leuke ideeën? Ook de niet-carnavallers mogen wel wat opties noemen natuurlijk!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 15:09

jaaaa heb er nu alweer zin in!
lekker van vrijdagavond t/m dinsdagavond me helemaal uitleven!!!
en tussendoor nog een beetje werken....helaas!

en idd iedereen is zat, velen gaan vreemd(ikke niet hoor, maar ik zeg niet dat het nooit is gebeurd toen ik jaar of 16/17 was;) )

maar ik weet nog niet wat ik aandoe!

wil iets leuks worden, zonder dat ik veel kleren aanmoet omdat het overal zo stikheet is!

iemand een leuk idee?

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 15:21

ik wil fotos van de carnaval hoor, hebben we hier NL niet Tong uitsteken

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 16:19

Ik heb geen hekel aan carnaval, maar leuk vind ik het ook niet echt. Iedereen is zat, en om het leuk te hebben moet je maar drinken anders kun je beter thuisblijven. En wat Peeky zegt, vind ik ook. Van carnaval komt alleen maar gedonder in relaties, heb ik wel gemerkt bij vrienden..
Oh ja, en je bent zooo blut Knipoog Denk je het rustig aan te hebben gedaan, is er smorgens nog 60 euro uit je portomonee verdwenen Scheve mond

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 17:11

Nou jullie zijn dus ook feestbeesten als ik het zo hoor. Ik zelf begin de donderdag op school. Dan is er een carnavalsfuif. Vrijdag even rustdag, haha. Nee hoor dan moet ik werken, dus dan gaat het niet. Zaterdag en zondag ga ik naar een hele grote loods hier in de buurt. Daar is het echt onwijs gezellig. Maandag en Dinsdag ga ik naar Sas van Gent om de beest uit te hangen.
Maareeh tja van dat vreemdgaan. Het klopt wel, maarja ligt er ook aan hoe sterk jijzelf en je partner is daarin, vind ik. En idd het kost veel geld, maar tis maar 1 keer per jaar carnaval en dan moet je ervan genieten ook, toch?
Ik zelf ga als zuster. Ik heb een wit jurkje met mouwtjes van iemand kunnen overkopen en het past precies en daaronder doe ik dan van die komische panty's en in mijn haar zo'n zusterskapje weetjewel. Schoenen weet ik nog niet, maar het worden wel gympen denk ik.
Veel plezier in ieder geval!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 18:41

Hahaha zuster, da's een leuke Lachen Ik zelf had ooit een belachelijk kerst-vrouwen pakje.. en vorigj aar was ik voetballer, te erg geweoon Knipoog

Maar goed veel plezier allemaal Lachen Ik heb beloofd in de carnavalsvakantie op 5 paarden te passen Haha! heb ik mijn handen dus wel vol aan Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 18:51

haha ik ben barbie geweest!!

en MissAmerica(van amerikaanse vlag sexy jurkje gemaakt en kroontje op mn hoofd en zo'n sjerp om met 'MissAmerica' erop

en heb zo'n panterpakje)de variant op tijgerpakje) zo'n jurkje met spaghetti-bandjes, van zwart bont en dan het lijfje van zwart-wit bont en die is superkort!dus er zit altijd een kort zwart broekje/hotpants onder, voor de veiligheid haha

wat ik dit jaar wordt weet ik nog niet, dat panterjurkje heb ik nog wel, maar wil eigenlijk wel iets nieuws!!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:24

2 Maart heb ik overdag eerst een paintball match tegen Duitsers. Daarna wordt het gewoon 3 dagen lang feesten en zuipen om het zo maar te noemen, want dat is het met carneval.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 12:16

Hoezo voor de mensen in t zuiden Tong uitsteken In t midden en westen vieren ze het ook hoor Haha!
Maar ik weet nog niet waar/met wie ik t ga vieren Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 13:59

ja hier in NH heb je ook carnaval.....naja ik vier het wel!
ik ga denk ik 2 dagen! weet nog niet als wat! maar het wordt vast wel lachen, net zoals voorgaande jaren!
heb er nu al zin in!