Baduh is lijp!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Baduh is lijp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 13:31

Baduh liep van de week los in de modderige bak, ik stond te kijken met Stephanie, komt Baduh vrolijk naar ons toe, geeft een die-hard bok in onze richting, flots modder in het gezicht van Stephanie, en toen sprong ie over het hek. Vervolgens zag ie een openstaande stal, dook erin, en begon het stro op te eten. Dit paard is lijp, lach me dood om dat beest. Hihi. Haha!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:16

Wat een gek paard heb je toch... Heeft hij zich nog nooit bezeerd bij het over het hek springen?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:19

Wat is dat toch met dat paard van jou dat ie altijd over het hek springt Lachen

Die van mij is ook ex-renpaard maar gelukkig doet ie dat niet. Helaas is ie wel eindelijk eens op hol geslagen op de Veluwe. En met zo'n 60 km/u is dat niet leuk Huilen . En nog liep ie niet voluit Ben geloof ik nog nooit zo bang geweest

Maar ja, ik blijf wel van hem houden Lovers

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 15:54

Het paard heeft óf claustrofobie óf energie teveel óf hij doet stoer voor de dames. Haha! Hij heeft wel eens een schrammetje gehad toen ie uit stilstand besloot ook het hek wel over te kunnen. Pas deed ie het met winterdeken om, ik stond als aan de grond genageld, was als de dood dat zijn voorbenen in de singels bleven hangen, maar nee hoor. Meneer denderde naar de hooistapel en ging eten. Het kan dus ook zijn dat ie uit de bak springt omdat ik vind dat ie te weinig te eten krijgt.

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 15:57

tipishc paardje haha Haha!
ik hoop dat ie dat MET RIJDEN NIET DOET? Knipoog
veel succes nog met je bedrijfje! Pling

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 16:00

Nee, met rijden geeft ie hoogstens een vreugdebokje. Als ie irritant is gaan zijn hersenen een stof aanmaken die Baduh ervan overtuigen dat ie best Grand Prix St. George kan lopen. Hihi.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 22:36

bubbels schreef:
Nee, met rijden geeft ie hoogstens een vreugdebokje. Als ie irritant is gaan zijn hersenen een stof aanmaken die Baduh ervan overtuigen dat ie best Grand Prix St. George kan lopen. Hihi.


Hoe zet je dat knopje om, zodat ie die stof aanmaakt *LOL* Kan je goud geld mee verdienen!

Maar vindt het wel errug vaag dat ie dat doet zeg... Zie t al helemaal voor me! Ik heb trouwens ook al zo vaak modder over me heen gehad dankzij Snowdon.. is t niet een flinke bok bij het loslaten na een stilstaand weekend, dan wel tijdens longeren met een staakbok OF (en daar keek ik al helemaal van op!) een sliding stop recht voor mn neus, nadat ie op me afkwam gegaloppeerd omdat ik vond dat we klaar waren met spelen in de bak...

Je hebt van die rare beesten er tussen zitten Lachen

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 23:06

Het is ook erg grappig, want meestal kan ik heb tegenhouden omdat ie altijd eerst "meet". Uit alle hoeken bekijken hoe ie eroverheen kan, want vaak is er amper plek om te landen. Pas als ie daarmee klaar is springt hij. Haha!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 13:57

Geinig paard, ik zie het idd al helemaal voor me!
En dan die modderflats, hihi Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 18:35

Vandaag stond ie keien af te likken, zat een beetje sneeuw op. Need I say more? Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 20:00

*haha* Mijn paarden leven zich liever uit als ik ze meeneem naar buiten in plaats van in de paddock Haha! Zo ben ik vandaag nog van Jildau afgelanceerd, maar ja...eigen schuldje: zonder zadeltje rijden Tong uitsteken

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 11:53

Vlieeeeeeegles! Knipoog

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 12:51

*haha* ja zo heb ik het nog niet bekeken, misschien dat dat het idee erachter was Lachen

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 13:36

Vet grappig! Cewl hoor!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 14:42

Mijn oude pony sprong ook wel eens over het hek als de bix-kar voorbij reed Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 21:41

Je paard wil je wat leren, en jij zegt dat ie je eraf gegooid heeft. Haha, al het slechte heeft wat goeds. Haha!