Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Dat vind ik ook Lielle
Als ik ooit hoor wat er er in sommige regios allemaal mag.
Dan haal je hier 130 pnt, maar daar nog 160.
Dat moet ten eerste gelijk gesteld worden.
Lielle schreef:nee, juryleden opvoeden! Daar zit volgens mij de kernfout, iemand die niet nageeflijk kan rijden mag nooit een wp in het B krijgen, en dat gebeurt bij bosjes.
UniferB"]
[quote="runningkawa schreef:Dat vind ik ook Lielle
Als ik ooit hoor wat er er in sommige regios allemaal mag.
Dan haal je hier 130 pnt, maar daar nog 160.
Dat moet ten eerste gelijk gesteld worden.
Fitzroy"]
[quote="Lielle schreef:nee, juryleden opvoeden! Daar zit volgens mij de kernfout, iemand die niet nageeflijk kan rijden mag nooit een wp in het B krijgen, en dat gebeurt bij bosjes.
Fitzroy"]
[quote="Lielle schreef:nee, juryleden opvoeden! Daar zit volgens mij de kernfout, iemand die niet nageeflijk kan rijden mag nooit een wp in het B krijgen, en dat gebeurt bij bosjes.
Fitzroy"]
runningkawa schreef:natuurlijk moet een paard naar de hand toegereden zijn.
Nog een punt waar meer opgelet mag worden.
Hoe vaak zie je niet, vooral in het m of z
dat een paard letterlijk voor inelkaar getrokken word, maar het totaal plaatje wel leuk is, dat zo'n paard een wp krijgt.
Dat is meer iets om streng op te zijn dan de punten grens te verhogen.
Zep"]
[quote="Fitzroy schreef:Eerlijk gezegd ben ik er ook niet zo op tegen. Als je goed rijdt, rijdt je ook 10 punten best snel bij elkaar.
cloris schreef:Plus dat het aanbod aan startplaatsen ook wel eens verhoogd mag worden dan, ik moet me nu al opgeven voor wedstrijden in maart en april, dat is toch van de zotte, kan je nagaan hoe het straks is als iedereen extra moet gaan starten
Fitzroy schreef:Lielle, als de gelegenheid zich voordoet zal ik er zeker naar vragen.
Fries: uiteraard is een van achter naar voren gereden paard het belangrijkste, maar zonder nageeflijkheid geen winstpunt in de B. Dus ook dat verschilt per regio.
Fitzroy"]
Citaat:En ik heb net als kawa het gevoel dat er bij ons in de regio enorm streng gejureerd wordt. Ik lees hier wel eens verhalen over proeven die een wp opleveren die hier nog geen 140 waard zijn. En ik ken ook iemand bij ons die in Alkmaar ineens wel wp's kreeg in het L2 terwijl ze in Brabant nooit boven 140 reed (en terecht, ik heb regelmatig de proeven gezien).