Jaar Australie; aantal vraagjes!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Jaar Australie; aantal vraagjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 13:30

Heyyy!
Ik wil in september een jaar naar Australie, heb er goed over nagedacht en heb besloten echt te gaan! Pling Het paard moet er helaas voor weg, maar mijn dromen worden strax werkelijkheid!!!
Ik zit alleen nog met een heleboel vragen, waar elke organisatie weer anders op reageert en adviseert. Immers, elke organisatie wil graag zijn klanten, dus dan willen ze nog wel eens wat gekleurde informatie geven. Daarom wil ik graag weten wat jullie ervaringen zijn.
Party!! heeft er iemand ervaring met het N.I.W. (een organisatie die werk ed voor je zoekt)
Party!! Welke verzekering is goed en wil je een jaar verzekeren in het buitenland? De meeste doorlopende reisverzekeringen verzekeren je voor een maximum van 3 maand in het buitenland, maar ik moet dus een jaar goed verzekerd zijn! (en het liefst voor een redelijke prijs)
Party!! Welke inentingen raden jullie aan? Vele inentingen zijn namelijk niet verplicht, maar wel handig. Dus wat zijn jullie ervaringen daarin?

Ik hoop dat jullie mij hier wat over kunnen vertellen.



Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:36

voor die inentingen is een site... ik weet helaas de naam van die site niet meer... maar dan kun je het land aanklikken waar je gaat verblijven en dan welke entingen verplicht zijn en welke erg handig zijn om ook te doen

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 16:53

Er is een speciale ziektekosten- en reisverzekering voor backpackers en mensen die langere tijd in het buitenland verblijven. De naam weet ik zo niet, maar een verzekeringsagent of backpackersorganisatie zou je daarbij wel moeten kunnen helpen. Deze verzekeringen zijn wel vrij duur, maar het voordeel is dat ook de wat meer extremere dingen gedekt zijn.

"De meest interessante mensen zijn diegenen die op hun 25e nog niet weten wat ze met hun leven willen doen." (gelezen op een toilet in Arthurs' Pass, Nieuw Zeeland 2003)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Anoukjuuuhh, dasalijn, Emmaa_92, Josien_, kosseh, Lalidan, maj0, Mrskiwi, Saaams, xrobbiee, xRooss en 55 bezoekers

cron