Papieren bij trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Papieren bij trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:21

Hej

Ik ben bezig met het kopen van een oude trailer.. maaaaaarrrrrr er zitten geen papieren bij..is dit erg?? zijn die papieren nodig??

Ik hoor t graag...

groetjes debo

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:30

Ja, maar je kan ook met het nummer (chassisnummer) naar een trailerboer gaan of het RDW bellen, zij kunnen dan zeggen of het om een legale trailer gaat, of om een gestolen exemplaar. Bij een legale krijg je een duplicaat-registratiebewijs (na betaling) en bij een gestolen trailer krijg je niets (logisch toch?). Ik zou de huidige eigenaar vragen of je het chassisnummer na mag trekken.
Als dat niet van hem mag, weet je zeker dat er iets niet klopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:31

en waar kan ik dat nummer vinden??? Maar t kan dus geen kwaad ik kan het gewoon later nog aanvragen?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:45

Debo schreef:
en waar kan ik dat nummer vinden??? Maar t kan dus geen kwaad ik kan het gewoon later nog aanvragen?


Nee, Debo, ik zou het eerst checken (staat als het goed is op het plaatje van de trailer, aan de zijkant of op de dissel. Eerst controleren of het klopt, anders koop je dadelijk een gestolen trailer en kun je je trailer op 1 september 2003 naar de stort brengen, want dan mag je er gewoon nooit meer de weg mee op. Er MOET een chassisnummer op de trailer staan. Dat is wettelijk verplicht. Als het er niet op staat, weet je al zeker dat er iets mis is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:59

hoi bedankt voor je advies..

heb jij het telefoon nummer van de RDW? dan zal ik het eerst even na vragen..

petar

Berichten: 34
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 12:06

ach en anders vervoerd Scherfs hem toch achter in haar auto!!

Petar Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 12:08

petar schreef:
ach en anders vervoerd Scherfs hem toch achter in haar auto!!

Petar Schijnheilig


wat heeft dat er nou weer mee te maken.. en tja ik kan het proberen maar dat zal niet passen denk ik

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 12:10


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 12:23

oke ik heb t nummer gevraagd bij de verkoper.ik zal het dan nazoeken.. bedankt!

petar

Berichten: 34
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:16

Ik zag op tv (amerika) daar hebben ze een auto aangepast voor hun paard die zit voorin(is auto met opendak) en ze hebben de stoel er uitgehaalt!

Paard zit op zijn kont in de auto.
Zo reden ze naar de mac drive.

Maar dat paardje woont ook in huis en heeft een eigen slaapkamer en slaapt in een bed.

En als ze tv kijkenen de baas vraagt "haal eens een biertje"loopt het paardje naar de koelkast en pakt en flesje bier voor zijn baas!

Dit is werkelijk waar!

Petar